Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Autoks on küll Seat, kuid on samad mootorid ka ju audil ja volkswagenil. Probleem seisneb veakoodis 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent. Madalamatel kiirustel auto ka jõnksutab ning peksab ülerõhku kuhugi, mille tulemusena kostab ka ebatavaline "lörin" kapoti alt. Iga käiguvahetusega kui pöörded alla lähevad on see "lörin". Maanteel kiirendades 3. käiguga ja kiirus kuskil 80km/h viskab jõu tagant ära ning võid gaasipedaali põhja vajutada ning kiirus kasvab vaevaliselt. Autot uuesti käivitades on jõud jälle olemas niikaua kui jälle hullult kiirendama hakkad. Milles võib probleem(id) olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
* Reduced power output
* Limp mode
Possible Causes
* Boost Pressure too High
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles
tegu siis limp modeiga,
1c. Boost Deviation Positive means you have a N75 that's bad/malfunctioning, actuator that's leaking, bad vacuum lines, or a sticky turbo VNT or wastegate lever. If you have a VNT turbo, it may require removal and cleaning of the vanes.
ehk siis viga N75 solenoidklapis, lekkiv actuator või siis lihtsalt see juhtvarras ei liigu(pidavat vahest ka kinni roostetama) ja ei liiguta geomeetria labasid või siis labad ise kinni(tahmased ja sellisel juhul ~2000 eeku väljaminekut puhastamise peale), võimalik ka veel et see vaakumvoolik, mis läheb N75 est actuatorisse on kuskilt katki. Millal jamad pihta hakkasid? on ka süvenenud kui juba mõnda aega? N75 saab kontrollida kas siis vag com kaabli abil või siis vaheta EGR solenoidklapiga ära, saad kohe teada kas N75 es viga. Muidu kas sa seda geomeetria juhtvarrast tead kus on? eeldan et see moto peaks olema muutuva geomeetriaga.
aga veel veidi lugemist limp modeist ja kuidas kindlaks milline komponent vajaks parandust/välja vahetamist, kui oskad inglise keelt lugeda? samuti kasuta google.com otsingut, leiad väga palju postitusi sama probleemiga.
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... odetdi.htm
Possible Symptoms
* Reduced power output
* Limp mode
Possible Causes
* Boost Pressure too High
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles
tegu siis limp modeiga,
1c. Boost Deviation Positive means you have a N75 that's bad/malfunctioning, actuator that's leaking, bad vacuum lines, or a sticky turbo VNT or wastegate lever. If you have a VNT turbo, it may require removal and cleaning of the vanes.
ehk siis viga N75 solenoidklapis, lekkiv actuator või siis lihtsalt see juhtvarras ei liigu(pidavat vahest ka kinni roostetama) ja ei liiguta geomeetria labasid või siis labad ise kinni(tahmased ja sellisel juhul ~2000 eeku väljaminekut puhastamise peale), võimalik ka veel et see vaakumvoolik, mis läheb N75 est actuatorisse on kuskilt katki. Millal jamad pihta hakkasid? on ka süvenenud kui juba mõnda aega? N75 saab kontrollida kas siis vag com kaabli abil või siis vaheta EGR solenoidklapiga ära, saad kohe teada kas N75 es viga. Muidu kas sa seda geomeetria juhtvarrast tead kus on? eeldan et see moto peaks olema muutuva geomeetriaga.
aga veel veidi lugemist limp modeist ja kuidas kindlaks milline komponent vajaks parandust/välja vahetamist, kui oskad inglise keelt lugeda? samuti kasuta google.com otsingut, leiad väga palju postitusi sama probleemiga.
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... odetdi.htm
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Turbo puhastati ära paar nädalat tagasi ning siis kadus ka probleem (alguses ei võtnud üldse turbot taha kuna juhtvarras jäi kinni mingisse asendisse), kuid nädal hiljem peale puhastamist tuli tagasi probleem jõnkustamises kui ka jõu kadumises. Juhtvarras ise liigub korralikult Charge Pressure Control testi ajal. Vag com kaabli abil N75 viga ei tule välja, igatahes mitte engine testi ajal. Voolikuid ei paistnud kuskil katki olevat. Proovin lähiajal solenoidklapi ära vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Dex kirjutas:Turbo puhastati ära paar nädalat tagasi ning siis kadus ka probleem (alguses ei võtnud üldse turbot taha kuna juhtvarras jäi kinni mingisse asendisse), kuid nädal hiljem peale puhastamist tuli tagasi probleem jõnkustamises kui ka jõu kadumises. Juhtvarras ise liigub korralikult Charge Pressure Control testi ajal. Vag com kaabli abil N75 viga ei tule välja, igatahes mitte engine testi ajal. Voolikuid ei paistnud kuskil katki olevat. Proovin lähiajal solenoidklapi ära vahetada.
noh, kui N75 liigutab juhtvarrast ja seega geomeetriat, ja see varras liigub sujuvalt siis ju peaks N75 olema korras, kui ei oleks, siis ei liigutaks ta seda varrast või liiguks varras nagu jääks kuskile kinni, teine asi, et kas see actuator peab vaakumit? vb vaakum jookseb mingi aja peale maha näiteks vms, sel ajal kui peaks hoidma labasid mingis kindlas asendis. Mina sain küll N75 testida, et kui ei liiguta üldse siis tuleks järgmisena kindlasti kontrollida seda solenoidi, pannes egri omaga vahetusse! kui ikka jama ja ei liiguta, siis vb kuskil pealetulevas vaakumis või siis juhtmeühendused N75 ga vms ehk kõik mis selle klapiga ühenduses ühendatud voolikud juhtmed üle kontrollida/kontaktid ära puhastada. või tõesti see solenoidklapp omadega õhtal, et vahel nagu toimib ja siis jälle mite, töötan kohas kus masinatel palju selle põhimõttega solenoide kasutuses, ning näen milliseid anomaaliaid võivad põhjustada, kus mingi aeg toimib, siis jälle mitte. et proovi kõige pealt pannes vahetusse EGR i solenoidklapiga.
igatahes tegu turbo rõhu juhtimise jama ja see positive deviation viitab nendele võimalikele põhjustele.
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 16:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Sai see solenoid klapp omavahel ära vahetatud. Midagi ei muutunud.
Viimati muutis Dex, 13 Apr 2010, 07:20, muudetud 2 korda kokku.
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Käisin Tartus Kattel Diislis, seal uuriti ja selgus et vaakumpump omadega õhtul. Ei suuda toota piisavalt vaakumit.
Kas muidu kuskil ka neid vaakumpumpasi remonditakse või lihtsam on uus osta?
Kas muidu kuskil ka neid vaakumpumpasi remonditakse või lihtsam on uus osta?
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Nüüd hakkasid pöörded kõikuma ja madalatel pööretel kakub hirmsasti. Isegi vahel sureb välja. Kas vaakumpump hakkab oma otsa leidma või on viga milleskis muus?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
põhjuseid võib olla mitmeid, nagu aru saan siis ka vabakäigu pöörded kõiguvad ja vahest sureb ka vabakäigu pöörete pealt välja?Dex kirjutas:Nüüd hakkasid pöörded kõikuma ja madalatel pööretel kakub hirmsasti. Isegi vahel sureb välja. Kas vaakumpump hakkab oma otsa leidma või on viga milleskis muus?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Vabakäigu pöörded jah kõiguvad kuid vabakäigul välja ei sure. Suri välja kui ma 2 käiguga sõitsin madalatel pööretel. Kuid süüdet keerates läks kohe uuesti käima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
ok, ja mis autoga täpselt tegu, st mis seatiga tegu?Dex kirjutas:Vabakäigu pöörded jah kõiguvad kuid vabakäigul välja ei sure. Suri välja kui ma 2 käiguga sõitsin madalatel pööretel. Kuid süüdet keerates läks kohe uuesti käima.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
muidu seat alhambra kohta annab sellised asjad autodata mida kontrollida kõikuva idle puhul:
http://img402.imageshack.us/img402/4935/12657972.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/4935/12657972.jpg
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
siis sai selle sama kohta jah, ühelegi teisele seati mudelile ei näidanud et oleks peal 1,9 TDi PD motot mis just 85kwDex kirjutas:Alhambra
aga kuidas sul seal näiteks see egr klapp toimib...st kas vaakumi pealt või on elektriline? et kui diagnoositi 100% kindlalt sulle selle vaakumpumba peetis olek siis tasub see ära vahetada või remontida kui annab ja vaadata mis teeb, pärast hakkad vahetama asju mis tegelt toimivad. on sul muidu teada kah mis see vaakumpump maksab?
Viimati muutis copilot, 14 Apr 2010, 15:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Diagnoositi küll 100% tandemi viga. Hinnaks ütlesid mulle 3300eek+vahetus.copilot kirjutas:siis sai selle sama kohta jah, ühelegi teisele seati mudelile ei näidanud et oleks peal 1,9 TDi PD motot mis just 85kwDex kirjutas:Alhambra
aga kuidas sul seal näiteks see egr klapp toimib...st kas vaakumi pealt või on elektriline? et kui diagnoositi 100% kindlalt sulle selle vaakumpumba peetis olek siis tasub see ära vahetada või remontida kui annab ja vaadata mis teeb, pärast hakkad vahetama asju mis tegelt toimivad. on sul muidu teada kah mis see vaakumpump maksab?
Panin täna hommikul kompuutri peale, külmana oli kõik korras. Soojast peast esimene pihusti ei tööta. See põhjustabki pöörete kõikumist ja välja suremist.
Küll hommikud hakkavad ilusti.
Viimati muutis Dex, 15 Apr 2010, 08:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
hmm, et siis üks pihusti miski pärast ei tööta, tuleb siis lasta üle kontrollida miks see pihusti ei tööta et kas pihusti päris läbi või miski tihend vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Sai käidud uues kohas diagnostikas ning seal pihusti viga ei näidanud. Öeldi viga egr klapis. Väidedavalt puhastati seda ning töötas jälle mitu kuud probleemideta. Nüüd probleemid jälle tagasi. Jõudu ei ole kohe üldse. Alguse käivitades on jõud olemas, kiirendamisel läheb limp mode. Maantee sõidul mäest ülesse minna 100 pealt langeb 70ni, vahet ei ole kas vajutad gaasi või mitte. Oskab keegi öelda palju peab näidud olema turborõhu klapil?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
ja veakoodiks viskab ikka sama mis probleemi algusest peale?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
copilot kirjutas:ja veakoodiks viskab ikka sama mis probleemi algusest peale?
Viimased veateated on sellised:
4 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-00 - -
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-00 - -
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Kirjutan siia siis mõned read juurde, mis vahepeal juhtunud on. Olen vahetanud rihma, rullikud ja veepumba ära. Süüte nurk õigeks keeratud, oli 3,8-4 kraadi, pandi 0-1,5kraadi peale. Turborõhu andur on vahetatud. Kontrollitud üle kõik vaakumvoolikud, mis olid terved. EGR klapilt hetkel vaakumvoolik küljes ära võetud (pidavat vaakum membraan lekkima ning laseb vaakumit välja, ei tea kas seda saab parandada või peab uue ostma) ning voolikule pime ette pandud. Hetkel viskab temp anduri viga sisse, veakood 17664 engine coolant temp sensor. Täna õnnestus saada ka selline veakood 17563 manifold pressure sensor. Tegin sõitu ja pistsin arvuti kaabliga järgi ning tegin mõned testid http://www.upload.ee/image/1401922/vag.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; . Ei tea kas need näidud on normaalsed? Tehtud 3nda käiguga 3000 pöörete juures. Kokkuvõtteks võib öelda, hommikul läheb pika ketramisega käima (umbes 10-20sek). Kuni 2000 pööreteni on auto uimane. Mis võib olla põhjuseks hommikuse halva käivitamise?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Paluks abi 1,9TDI 85kw 2002a. probleemide lahendamisel
Õhulugeja näit tundub kuidagi madal nende pöörete kohta. Turbo rõhk iseenesest normis sel hetkel. Iseasi mida ta madalamatel pööretel teeb. Hakka kolmandaga madalalt vajutama ja kliki nuppu vag-scope. see kuvab sulle soovitud rõhu ja reaalse rõhu graafikusse, siis näed kuidas turbo rõhk käitub.
Käivitumise mure võib peituda hõredas tandempumbas.
Käivitumise mure võib peituda hõredas tandempumbas.