Kuna eelmise omaniku arust oli tagatulede toonimine palju tähtsam kui tehnilise hoole tegemine ja mootoris aru saamine siis pean ma nüüd ise kõigepealt kõik asjad üle vaatama. Millegi pärast on masina pöörded väga kõrged: umb 3000-4000. Ma ei saa isegi kuhugi remonti minna ... ainult vedades. Seega tegin mõned pildid, mis esmapilgul silma jäi karpat kruttides.
1. Mis see on ja kas selle juhtme isolatsiooni järgi otsustades peaks selle üldse välja vahetama? Asub ta karpa allosas eespool. See oli suhteliselt lahti ja logises ... normaalne?

Teine pilt ka: http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... 3-jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Selle eelmise asja külge läheb selline juhe. Oskab keegi ütelda, kuhu peaks minema sealt isolatsioonist välja turritav teine juhe?

3. "Throttle plate actuator" Mis see eesti keeles on? Selle tõukur on külma ja seisva mootori korral sisse tõmmatud, aga pärast käivitamist lükkab ennast kohe välja ja minu arust see hoiabki pöörded üleval. Leidsin siit foorumist karpa manuaali: see tõukur ei lähe "idle" asendisse. Milles probleem?
Selle tagaküljel pn pronksist vmt. polt ... on selle asendil ka tähtsust? Hetkel on ta suhteliselt väljas, aga saab ka sissepoole keerata.

4. Mis see on?

Kas selle külge peaks käima juhe järgneval pildil olevast august? Pilt: http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... html#media" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ks see peabki seest selline välja nägema:

Kas ma peaksin hoopis uue karpa muretsema või on neid juppe pigem eraldi mõtet vahetada?
Äkki oskab keegi soovitada, kuskohast viljandimaal golfi juppe mõistlik on osta või on kellelgi neid siinpool pakkuda?
Tekkis veel küsimus, et kas pendiksit on võimalik vahetada või peab vahetama kogu starteri?
Romulasse oskan ma ise ka minna.