madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
16 pole mul plaanis panna 15 max
aga noh kas kellegil müüa on kasutatud coile!
või madaldus vedrusid 3030 või 4040
aga noh kas kellegil müüa on kasutatud coile!
või madaldus vedrusid 3030 või 4040
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Jah aga temal 16" 45 kõrgus rehv, sul aga tulemas 50 kõrgus niiet 15" väga okei jääb siis.Heinsu kirjutas:16 pole mul plaanis panna 15 max
aga noh kas kellegil müüa on kasutatud coile!
või madaldus vedrusid 3030 või 4040
Tee ostuteema, siis tuleb vast pakkumisi kah

Viimati muutis --keit--, 19 Jaan 2011, 09:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Kas 40/40 madaldusega kannatab veel sõita 4 reisijaga, nii et rehv koopasse ei lööks? Alla läheks siis 16" veljed, rehvi kõrgust 50
Viimati muutis Tartz, 19 Jaan 2011, 14:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Palju oleneb siiski ka rehvi/velje laiusest.Tartz kirjutas:Kuidas säilib auto praktilisus, ehk kas 4 inimesega kannatab veel sõita nii et rehv koopasse ei lööks? Alla paneks siis 16" veljed, rehvi kõrgust 50
Mattiasel on 7.5" laiad veljed ning 16" ja rehvi kõrguseks 45. Et vältida koopase käimist, on tal koopad rullitud.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Mida rohkem lõikad, seda jäigemaks muutuvad. Vedrul on vähem vetruvat pinda. Omal nahal proovinud seda.alkeemik kirjutas:Vaidlen vastu. Originaalvedru peaks jääma just sama pehmeks kui ta enne oli.reizor kirjutas:Orig vedrul on see loogika, et mida rohkem sa keerde maha lõikad, seda jäigemaks vedru muutub.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Ole nüüdHeinsu kirjutas:golfile 16 pidi max olema,:D

Minu arust 16" alles golf 3 puhul paras suurus

17" kõige parem

Ja no isegi 18" võid panna:
Vaata
http://www.riechert-racing.de/__we_thum ... ng_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Kas nii suurte velgedega (17,18) ei hakka ta tee peal lohke ja asju otsima? Ühesõnaga ujuma?--keit-- kirjutas:Ole nüüd
Minu arust 16" alles golf 3 puhul paras suurus
17" kõige parem
Ja no isegi 18" võid panna:
Vaata
http://www.riechert-racing.de/__we_thum ... ng_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Annan jälle endale õiguse ajada teoreetilist juttu, ilma mingisuguste kindlate teadmistega - ma pakun, et see lisajäikus tuleb sellest, et originaalvedru ei ole terves pikkuses ühesuguse jäikusega. Lõikad otsast pehmemad keerud maha ja jäigem osa jääb alles. Muidugi, efekti annab see arvatavasti pisemate ebatasasuste korral. Kui originaalvedru töötamist terves pikkuses võrrelda lõigatud vedruga, siis teatud hetkel jääb lõigatud vedru "nõrgemaks" või kuidagi alla... ei oskagi öelda - selles mõttes, et lõikamata vedrul on see sama jäik osa ju olemas nagunii.reizor kirjutas:Mida rohkem lõikad, seda jäigemaks muutuvad. Vedrul on vähem vetruvat pinda. Omal nahal proovinud seda.alkeemik kirjutas:Vaidlen vastu. Originaalvedru peaks jääma just sama pehmeks kui ta enne oli.reizor kirjutas:Orig vedrul on see loogika, et mida rohkem sa keerde maha lõikad, seda jäigemaks vedru muutub.
Kinnitage või lükake ümber, füüsika on mul keskkooli tasemel hinne 3...

"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Suuremate velgedega nt Golf3 puhul on nii, et 17" ja 18" veljel peab olema vägagi madal rehv(et mahuks koopasse) mis sõidumugavust mõjutab.argo1987 kirjutas:Kas nii suurte velgedega (17,18) ei hakka ta tee peal lohke ja asju otsima? Ühesõnaga ujuma?--keit-- kirjutas:Ole nüüd
Minu arust 16" alles golf 3 puhul paras suurus
17" kõige parem
Ja no isegi 18" võid panna:
Vaata
http://www.riechert-racing.de/__we_thum ... ng_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kitsamad veljed/rehvid ei aja autot "ujuma" küll aga laiemad seda teevad. Just pikkirööbaste puhul jne.
Kui aga vedrustus ja puksid asjad kõik korras, siis asi parem.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
praegu all 14 tolli ja 65 rehv! ja mugav on sõita ! aga ma arvan et jään enam-vähem saan aru kudias asjad toimivad nii et aitäh kõigile 
