Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2011, 15:43
- Asukoht:
Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Vaja oleks teada, kas ahjust väljatulev soojendatud jahutusvedelik läheb kõigepealt läbi tagaradika ja siis mootoriruumi või esmalt mootoriruumi ja siis alles läbi tagaradika uuesti ahju? Masin 98 aasta, 5 kw ahi peal. Vaja teada kuidaspidi tsirkulatsioon ringleb...
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Uurisin ka lisasoojendi paigaldamiseks ühendusskeemi. Siin ei mõista keegi (ei tulnud ühtegi vastust) seda sulle kosta.AntsKapott kirjutas:Vaja oleks teada, kas ahjust väljatulev soojendatud jahutusvedelik läheb kõigepealt läbi tagaradika ja siis mootoriruumi või esmalt mootoriruumi ja siis alles läbi tagaradika uuesti ahju? Masin 98 aasta, 5 kw ahi peal. Vaja teada kuidaspidi tsirkulatsioon ringleb...

Sain selgeks oma Transitile paigaldusskeemi. Lisasoojendi peab olema paigaldatud mootorist tuleva ja salongi radika vahele. Lisaradikas ühendatakse teise radikaga paraleelselt.
Kas see nüüd sind aitab on iseasi, aga kui jäi miskit arusaamatuks helista tel. 56622243 Omar. Paigaldab lisasoojendeid Tartus.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2011, 15:43
- Asukoht:
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
tsirkulatsioon on olemas kuna seda teeb tsirkulatsioonipump mis on paigaldatud ahjule eelsoojenduse ajaks ja mis töötab ka siis kui auto käib. kuid hetkel närib kahtlus, et tsirkupump ja ahjust väljuvad torud on valesti paigaldatud kuna:
1) auto mootor töötab, tsirkupump töötab, ahi töötab, tagaradikast saan tulist õhku, armaturiradikast ainult jahedat õhku; sõites maanteel 2000 pööret saan ka armaturiradikast sooja õhku
2) auto mootor töötab, tsirkupump on välja lülitatud, ahi töötab, tagaradikast saan tulist õhku, armatuuriradikast saan sooja õhku, maanteel sõites 2000 pööret saan kuuma õhku
3) auto mootor ei tööta, ahi töötab eelsoendina, tsirkupump töötab, armatuuriradika mõlemad torud lähevad tuliseks (justkui armatuuriradikas ei ole kinni)
Jahutusvedeliku süsteem on läbi pestud spets vahendiga, tulemus ei muutunud. Hetkel sisetunne ütlen, et tsirkupump ja veepump teevad vastupidist tööd. Seega kui saan kindlalt teada, et ahjust väljuv vesi esmalt peab sisenema tagaradikasse ja seejärel alles mootoriruumi siis on mu sisetunne õige.
1) auto mootor töötab, tsirkupump töötab, ahi töötab, tagaradikast saan tulist õhku, armaturiradikast ainult jahedat õhku; sõites maanteel 2000 pööret saan ka armaturiradikast sooja õhku
2) auto mootor töötab, tsirkupump on välja lülitatud, ahi töötab, tagaradikast saan tulist õhku, armatuuriradikast saan sooja õhku, maanteel sõites 2000 pööret saan kuuma õhku
3) auto mootor ei tööta, ahi töötab eelsoendina, tsirkupump töötab, armatuuriradika mõlemad torud lähevad tuliseks (justkui armatuuriradikas ei ole kinni)
Jahutusvedeliku süsteem on läbi pestud spets vahendiga, tulemus ei muutunud. Hetkel sisetunne ütlen, et tsirkupump ja veepump teevad vastupidist tööd. Seega kui saan kindlalt teada, et ahjust väljuv vesi esmalt peab sisenema tagaradikasse ja seejärel alles mootoriruumi siis on mu sisetunne õige.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Kuna eelsoojendi on mõeldud siiski salongi soojendamiseks, siis peaks loogika järgi ikkagi soe kõikepealt salongi radikasse minema alles siis motorisse, juhul kui on ise eelsoojaks tehtud, tehase seades on klapid mootori ja salongi vahel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Seda ju ma kirjutasingi, et peale mootorist(s.t. veepumpa) väljund torude ja salongiradika vahele.jussike kirjutas:Kuna eelsoojendi on mõeldud siiski salongi soojendamiseks, siis peaks loogika järgi ikkagi soe kõikepealt salongi radikasse minema alles siis motorisse, juhul kui on ise eelsoojaks tehtud, tehase seades on klapid mootori ja salongi vahel.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2011, 15:43
- Asukoht:
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Sharanil teadupärast ahi asub juhipoolses küljes tagakoopa juures. Tagakoopas asub ka salongiradikas. Ees armaturi taga asub teine salongiradikas.
Tundub, et ringluse kontrollimiseks pean siiki veepumba kallale minema, oletusi on liiga palju...
Tundub, et ringluse kontrollimiseks pean siiki veepumba kallale minema, oletusi on liiga palju...
Re: Sharan-Galaxy-Alhambra lisasoojendi
Jahutusvedelik läheb otse eest taha radikasse ja siis alles läbi ahju ette tagasi. Kui valepidi kokku panna lülitub gero lihtsalt kiiremini välja. Täpsemaid jooniseid leiad http://www.sgaf.de" onclick="window.open(this.href);return false; ja otsingusse kirjuta D5W