Selline lugu, et paar korda, ehk pool aastat tagasi esmalt on olnud mitmel korral probleeme nii nädala ringis masina seismise järel käivitumisega kus masinal süüdet sisse lülitada ei ole 6nnestunud ja kunagi hiljem, uuel katsel on probleemideta käivitada 6nnestunud. Kord juhtus see ka paari minuti seismise järel ja vist väga niiske/vihmase ilmaga tol korra.
Nüüd aga oli selline teema, et mingil päeval panin masina käima ja m6ne minuti käimise järel (ma arvan 3-5, maks 10min) jäi masin lihtsalt seisma nii pooleteisetuhande pöörde pealt järsult ning uuesti käivitada ei 6nnestunud. Kuna kütuse osuti oli ka täitsa nullis, siis eeldasin, et küte otsas ja valasin 5-10L juurde. Süütega sisse/välja mässates üritasin bensiini üles saada pumba abil (pump teeb heli), kuid tol päeval jäigi käivitamata masin minust. Järgmisel päeval üritasin uuesti ja esimesel katsel (laadija oli ka taga üle 24h) läks masin kohe käima, kuid ainult m6neks paariks sekundiks ja järsult seiskus peale mida ei ole kordagi lubanud. Tavaliset kütuse otsasaamisel kukub mootor jukerdama ja ming aja ikka veel käib kui gaasi talluda, aga mitte selle masinaga praegu.
Peab ytlema, et ka ukse luku nupud olid kinni külmunud ja kasutatud sai tagumist ust, kuna esimest lahti ei saanudki niiskuse ja külma töttu ja tundub, et sel juhul läheb masin ise valvesse/ukse lukku, kui juhi nupp on all ja see v6iski juhtuda umbes selle ajal kui masin välja suri. Igatahes nüüd k6i lukud töötavad, salongist niiskus välja aetud ning uksed silikoniga üle käidud, kuid masinat käima jätkuvalt ei saa.
Proovitud:
0. kaitsmete kontroll ning pistikute/juhtmete visuaalne kontroll kapoti all ja lahti/tagasi pesasse seonduvate ühenduste ja kommutaatori massi (tuleb mootori külest) osas.
0.1 Teise signa eemaldamine ja resettimine (oli p6rutus meeles pikemat aega ja ei olnud viitsinud koodi sisestada valet kaudu)
1. kommutaatoril pikemat küünla juhet ning toimivat küünalt ja sädet ei ole ning starteri käiamise järel on bensiini hasi üleval, et pumbaga probleemi ei ole ilmselt ikkagi (ja filter sai m6ned kuud tagasi vahetatud)
2. takistust kommutaatori ja nimetatud pikeima küünlajuhtme + küünla osas kontrollitud ja olemas/OK
3. volte m66detud käivitamisel jagaja kolmese pistiku küljest (lahti ühendatult pistik), kus kahel äärmisel oli pingi peal ja kolmandal mitte)
4. volte m66detud käivitamisel kommutaatori kolmesest pistikust (lahti ühendatult pistik) ja sama lugu, et voldid olemas (kontrolllampi ei kasutanud, piirdusin aeglase voltmeetri näiduga, et ei ole kindel, aga minu meelest kohe süüte sisse lülitades on pingi peal juhtmetel mitte aga ainult starterit käiates
5. Kommutaatori ehk süütepooli eemaldamine ning üles sulatamine/soendamine
6. Aku juhtme eemaldamine tunniks (kohe lähe vaatan üle, kuid lootuse ei ole, et sellest abi)
Küsimused:
Mida veel teha/proovida, osta uus kommutaator ja proovida seda (v6i saab seda kudagi m66ta -- on kellegil töötavat pakkuda kontrolliks tasu eest + müügiks, kui toimetab vmt?
Kuna masin on maja ees väljas ja üsna ebamugavalt pargitud, siis kuskile töökotta vedamine suhteliselt nutune ja seega katsuks vältida, garaashi saaks ehk lükata, aga jah, mitte üksi ja kahtlustan, et ehk ka mitte kahekesi, kuig seal oleks oluliselt mugavam toimetada mudugi (work in progress garaashi vabaks saamine).
Kas oleks m6ni autoelektrik Tartus, kes oskaks aidata v6i oleks kommutaatorit/jagajat anda mingi raha eest testimiseks vmt?
Kuidas selgeks teha, kas masinal on mingit sorti (pole välja uurinud kunagi) immobilaiser, et (v6ti autost kümneid meetreid eemal) on kaugkäivitusega masinat käivitatud korduvalt (hetkel see featuur juba aasta ei ole kasutusel isiklike pohjustel, süütesse mineva lisaalarmi pistiku lahtiühendamise teel aga nüüd tagasiühendades ka signa kaudu ei käivitu siiski, aga sigal kadusid ka ohutulede vilgutamine ja parkide näitamine valgustamise eesmärgil mingi aeg tagasi ära (eeldan, et takistid läbi, v6i signa osaliselt kaput).
Ehh, pikk jutt, #$(( jutt, aga mis teha

Help?