GTI kirjutas:Eks seda kondentsi veab õhupuhastisse niikaua kuni tuulutus veel läbi käib, nüanss et vaakumvoolikuid veab lapiliseks näitab et sisselaske vaakum enam tuulutusest läbi ei käi ja otsib teisi väljundeid.
Vabandust, kui küsimus eriti rumal, aga mis ühist on sisselaske vaakumil(lapikuks vedas väidetavalt jagajasse mineva vooliku) ja karterituulutusel G2 karpamootoril? Tuulutus tuleb põhimõtteliselt õhufiltri taha enne karburaatorit(ja segusiibrit). Sisselaske vaakumi arvestatav osa jääb ju ikka mootori poole segusiibrist? Saaks aru kui mootor mingil põhjusel enam õhku ei saa(õhufilter lootusetult kinni vms), aga siis see mootor enam praktiliselt ei käi ka ju.
Kui hästi läbi käib, saab ju kontrollida, kui voolik õhufiltri ja kaane vahelt töötaval mootoril eemaldada.
Kui sealt ikka tuntavalt gaasid liiguvad, ei ole asi ju hull?
GTI kirjutas:Arvestades et tuulutuse sõelfilter asub täpselt samas kohas kus õlikork, ainult klapikaane teises otsas siis suure tõenäosusega on seal samasugune pilt nagu õlikorgi all.
Täiesti nõus. Ja selline(või väga sarnane) pilt on enamuse külmade ilmadega külma mootoriga lühikest otsa sõitvate masinate kaane all. Puhastamine kindlasti halba ei tee, aga kui samas stiilis sõidud jätkuvad, on vaatepilt paari kolme kuu pärast jälle sama...
GTI kirjutas: Varda väljasülitamise variant varieerub miskipärast, rohkem levinud see uuematel autodel (millegipärast?), G2 ja G3 pole eriti kuulnud.
Golfil tõesti ei tule praegu ette, aga tuttava vana B3 1,8, mis sõidab ainult 2xpäevas 1,5km korraga ja kunagi soojaks ei saa, tegi seda nalja eelmisel talvel kaks korda. Ja temal võttis selle vooliku, mis pritsepea ja klapikambrikaane vahel, praktiliselt jääd täis... Peale esimest korda sai kaas ideaalselt puhtaks tehtud, aga mingi kahe-kolme kuu pärast oli sama jama...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...