Probleem piduritega.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem piduritega.
Hey
Nimelt olen viimasel ajal tähendanud probleemi piduritega. Kui autoga hakata sõitma, siis piduripedaal on väga raske ja vajutamisel ei taha eriti hästi pidurdada. Selline tunne oleks, nagu mingi asi blokeeriks piduri pedaali vajutamist. Kui paar korda "mängida" piduripedaaliga ja vajutada paar korda järsemalt, hakkab asi toimima. Alguses mõtlesin, et okei hommikul auto külm ja niiske, kuid pärast 2 tunnist sõitu auto seisma jättes ja poole tunni pärast autoga uuesti sõitma minnes on sama kamm. Milles probleem võiks olla ? Autoks B5 passat sedaan 1.8 ja 92kw.
Nimelt olen viimasel ajal tähendanud probleemi piduritega. Kui autoga hakata sõitma, siis piduripedaal on väga raske ja vajutamisel ei taha eriti hästi pidurdada. Selline tunne oleks, nagu mingi asi blokeeriks piduri pedaali vajutamist. Kui paar korda "mängida" piduripedaaliga ja vajutada paar korda järsemalt, hakkab asi toimima. Alguses mõtlesin, et okei hommikul auto külm ja niiske, kuid pärast 2 tunnist sõitu auto seisma jättes ja poole tunni pärast autoga uuesti sõitma minnes on sama kamm. Milles probleem võiks olla ? Autoks B5 passat sedaan 1.8 ja 92kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
- Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
- Asukoht:
Re: Probleem piduritega.
Vaata ega pidurivõimendi all vett ei ole,minul oli see kummilutu seal all ja see raibe ei lasknud vett läbi.Pool võimendist oli vett täis ja külmus ära.Kiskusin võimu maha ,puhastasin ja kuivatasin,ja lutu minema ja asi töötab.
Re: Probleem piduritega.
Mul on ka sama probleem ja see esineb just siis kui on rohkem kui -7 - -10 kraadi väljas. Väga raske on vajutada. Peale mõningat aega kaob raskus ära. Uurisin ühest remondikojast ja seal öeldi, et pidurivõimendi tuleb ära vahetada, sest vesi sees ja seda välja ei saa. On see tõesti nii? Mul endal passat.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
- Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
- Asukoht:
Re: Probleem piduritega.
No endal ma kiskusin võimu maha,lammutasin laiali,täitsa hästi lahtivõetav,sain ilusasti pidama ka(vaakumi)kuigi keegi siin foorumlastest ei saanud pidama.Aga kui keegi kahtleb pidamasaamises siis silikoon abiks.
Re: Probleem piduritega.
Nii palju kui lugenud olen, on see passatite tüüp viga, et vesi satub pidurisüsteemi.
Re: Probleem piduritega.
Tartu kandis teab keegi remondimeest, kes sellise asjaga tegeleb? Ise pole piisavalt pädev ja pole ka kohta, kus lammutada seda pidurivõimendit.
Re: Probleem piduritega.
olen seda kogenudKirs kirjutas:Kui vöimendi ära külmub siis jäävad ka pidurid örnalt peale.

Re: Probleem piduritega.
Täna hommiku sõitma hakates olid pidurid 0. Vajutad pedaali, aga auto ei aeglustu. Lõpuks sain asja tööle. Tuleb kiiremas korras midagi ette võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Apr 2004, 18:54
- Telefon: 5071082
- Auto: Golf 7 R-line 4 motion & "veidi" näpitud Fiesta ST150 200hp
- Asukoht: Kiili
Re: Probleem piduritega.
Äkki alustad sellest, et vaatad kas õli piduriteni üldse jõuab. Ehk proovid pidureid õhutada ja vaatad, kas õli liigub ilusti. Kui supordini õli korralikult jõuab, siis on piduri peasilinder korras. Teine variant on see, et sul supordid ei tööta korralikult - vesi vahel ja kinni jäätunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
- Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
- Asukoht:
Re: Probleem piduritega.
Ise ka aru saad mida kirjutad,loe postitused enne läbi kui vastad.Alar kirjutas:Äkki alustad sellest, et vaatad kas õli piduriteni üldse jõuab. Ehk proovid pidureid õhutada ja vaatad, kas õli liigub ilusti. Kui supordini õli korralikult jõuab, siis on piduri peasilinder korras. Teine variant on see, et sul supordid ei tööta korralikult - vesi vahel ja kinni jäätunud.
Re: Probleem piduritega.
Oli endal B6 Audi A4'l sama probleem. Vaakumvõimendi all olev kummilutu oli puulehti jms jama täis ja selle tulemusel kõik vesi läks vaakumvõimendisse.
Esialgu vahetasin samamoodi kõik vedeliku välja ning õhutasin korralikult. Kui järgmisel päeval sama teema oli, siis kakkusin vaakumvõimendi küljest ära lõdviku (peasilindri juures) ja sealt nägin, et kõik vett täis ning see ära jäätunud. Soojendasin kuumafööniga ning siis süstlaga tõmbasin vee välja nii palju kui sai. Kokku tagasi kõik ja toimis. Vähemalt esialgu.
Lõpuks sai siiski võetud uus vaakumvõimendi. Nüüd muidugi koguaeg seda vaakumvõimendi alust kontrollinud ja puhastanud.
Esialgu vahetasin samamoodi kõik vedeliku välja ning õhutasin korralikult. Kui järgmisel päeval sama teema oli, siis kakkusin vaakumvõimendi küljest ära lõdviku (peasilindri juures) ja sealt nägin, et kõik vett täis ning see ära jäätunud. Soojendasin kuumafööniga ning siis süstlaga tõmbasin vee välja nii palju kui sai. Kokku tagasi kõik ja toimis. Vähemalt esialgu.
Lõpuks sai siiski võetud uus vaakumvõimendi. Nüüd muidugi koguaeg seda vaakumvõimendi alust kontrollinud ja puhastanud.