Golf 3 47 kw ei käivitu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 47 kw ei käivitu
Tere,
Eile sai Tartust Haapsalu poole tulema hakatud ning peale pärnus kadus autol jõud ja suri välja. Proovisin ka ilma filtrita (suve kütus lisandiga) oli sees. Selgus, et pealevoolu voolikute ahelas oli üks kinnitus millegipärast lahti tulnud. Sai siis kiiruga Haapsalu poole minema pandud ja veidi enne Haapsalut hakkas jälle jamama. Sai sõita ainult kuni 1200 rpm. Üle selle ei tõusnud pöörded. Täna vahetasin filtri ära ja panin imesin paagist kütte välja kallasin Talvist kütet sisse. Ja enam auto üldse ei käivitu. Lubab, aga ei käivitu ja huvitav on veel see, et *toore* klappi tõmmates ei luba ka mitte.
Ehk oskab keegi nõu anda?
Eile sai Tartust Haapsalu poole tulema hakatud ning peale pärnus kadus autol jõud ja suri välja. Proovisin ka ilma filtrita (suve kütus lisandiga) oli sees. Selgus, et pealevoolu voolikute ahelas oli üks kinnitus millegipärast lahti tulnud. Sai siis kiiruga Haapsalu poole minema pandud ja veidi enne Haapsalut hakkas jälle jamama. Sai sõita ainult kuni 1200 rpm. Üle selle ei tõusnud pöörded. Täna vahetasin filtri ära ja panin imesin paagist kütte välja kallasin Talvist kütet sisse. Ja enam auto üldse ei käivitu. Lubab, aga ei käivitu ja huvitav on veel see, et *toore* klappi tõmmates ei luba ka mitte.
Ehk oskab keegi nõu anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Võib olla olen asjatundmatu, aga kus asub diislil toore klapp? Olen pidanud nelja diiselautot, pluss sõitnud kümnete erinevate diiselautodega, kuid kuulen sellisest klapist esmakordselt. Seetõttu arvan, et selle klapi tõmbamisest pole ka erilist kasu. Ilmselt sikutad mingit muud asja 

-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Juun 2010, 15:27
- Auto: G4 Tdi Touran CNG
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Toore klapp täiesti olemas, Tõstab mootori tühikäigu pöörded u. 1050-1100 p. min. -ni.
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
uurisin vähe ka asja. vabandust iroonia pärast, Golf III pidi tõesti omama mingit klappi, millega tühikäigu pöördeid saab tõsta. Ise pole sellise disla otsa kunagi komistanud. (tooreklapp sellegipoolest midagi muud)
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
See nö toore klapp aitab kylma ilmaga paremini käivituda. Oli olemas nii g2 1,6d 40kW kui ka praegusel, g3 1,9d 47kW.
Kontrolli, kas pihustiteni kytus jõuab, eemalda yks tagasivoolutorudest ja lase käivitada.
Enne seda võid muidugi lasta kellelgi masinat vedada, ehk on kasu. Kakub kytte yles ja pole vaja aku ning starteri olukorra peale mõelda. G2-ga oli pidevalt jama, et starteriga käima ei saanud....lubas kyll, aga kui eetrit ei andnud või käima ei lykanud, ega siis ei läinud kah. Isiklikult eetrit ei soovita kasutada....Korra annad, siis jäädki andma.
Kontrolli, kas pihustiteni kytus jõuab, eemalda yks tagasivoolutorudest ja lase käivitada.
Enne seda võid muidugi lasta kellelgi masinat vedada, ehk on kasu. Kakub kytte yles ja pole vaja aku ning starteri olukorra peale mõelda. G2-ga oli pidevalt jama, et starteriga käima ei saanud....lubas kyll, aga kui eetrit ei andnud või käima ei lykanud, ega siis ei läinud kah. Isiklikult eetrit ei soovita kasutada....Korra annad, siis jäädki andma.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 01 Mai 2008, 19:00
- Telefon: 5 6 7 6 5 0 5 0
- Auto: VW golf III 1,9 TDI Audi A6 c4 2,5 TDI
- Asukoht: pärnu
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Loll jutt on eeter , et korra annad jäädki andma pull shit ..
Tavaliselt on probleem juba niikaugel kui eetrit annad ,et ta muidu enam ei lähe käima, sellest öeldaksegi et auto harjub ära .
Mina vedada ei soovita pigem anna eetrit või kliinerit vms
Tavaliselt on probleem juba niikaugel kui eetrit annad ,et ta muidu enam ei lähe käima, sellest öeldaksegi et auto harjub ära .
Mina vedada ei soovita pigem anna eetrit või kliinerit vms
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Raudselt suvine kütus mis kuskil torus paksuks tõmmanud, samas kahtlen, et see pumbas või pihustites ära hangus, sest need üljuhul ikka soojad eriti kui pikem ots seljataga. Eelmisel aastal oli sama jama, et -20C tõmbas kütte paksuks ja masin jäi lamist seisma... kui vajutasid siis jõud kadus ja suri välja. Nüüd kui filter on vahetatud siis keera esimese pihusti toru lahti ja löö pumbaga filtrist tagasivoolu torust surge paaki, lükkab kütte pumpa ja kui pihustist hakkab tulema siis keera toru kinni. Ma kaldun arvama, et sul on kuskil(pumbas näiteks) õhk vahel ja see niisama välja ei lähe. Vaatain just nädalavahetusel, et suvine kütus kanistris oli juba -7C juures hamngumas.
Vanakool
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Tahad kolbe purustada, pane eetrit.tanel87 kirjutas:Loll jutt on eeter , et korra annad jäädki andma pull shit ..
Tavaliselt on probleem juba niikaugel kui eetrit annad ,et ta muidu enam ei lähe käima, sellest öeldaksegi et auto harjub ära .
Mina vedada ei soovita pigem anna eetrit või kliinerit vms
Kui muidu ei saa, siis WD40 on tunduvalt mahedam ja pole ohtu, et üle doseerid.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
HMP jumala õige jutt pange aga eetrit ja kolvi rõngad ongi tükkideks. Eeter annab ju sihukese laksu kolvi peale ja mitte mootor ei harju ära vaid lööb kolvirõngad katki ja siis enam eetrita käima ei saagi. Ja siis räägitakse et näed harjus ära. Tegelikult hoopis kolvi rõngad puru.
Sepp
Sepp
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: Golf 3 47 kw ei käivitu
Mismoodi see kütus hangub sul -7 juures? Siis sõidad küll ilge solgiga. Mina sõitsin -15 suveküttega veel ja polnud häda midagi. Ja ega see kütus külmaga hangugi, lihtsalt parafiin sadestub sõeladesse ja filtritesse, ning kütus näeb välja vähe sogane (just kristalliseeruva parafiini tõttu) muidu ikka suht vedel. Korralik kraam peab olema, siis ei hangu miski. Aga kui süsteemis on kusagil vett sees, siis aitab ka paarist külmakraadist, et pidu p..sse keerata.