Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Harrisan
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 27 Juul 2010, 22:34
Auto: Volkswagen Golf 4 TDI
Asukoht: Tartu

Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas Harrisan »

Nii, täna sai vahetatud ventol (2.0 85 kw) veepump, peale läks siis mingi b-varuosa pump. Peale vahetust, nüüd õhtul ringi sõites kisub temperatuuri üles, enne käis 100 peal ära juba. Samuti ei tule ka salongi mitte mingisugust soojust, puhub sama temperatuuriga õhku, mis väljaski. Ometi sai õhutatud küll natuke(peale seda kui avastasin, et sooja ei tule), eks nii paar minutit käis kohapeal, paisupaagi kork maas. Pigistasin voolikuid ka natuke. Kas peaks veel õhutama, st. sellest paarist minutist kohapeal käimisest ei piisanud? Või on pump liiga nõrk(ei taha nagu uskuda), sest labad on kõvasti väiksemad, kui originaalil, ent neid on rohkem :roll:

Ei pruugi küll sellega seostuda, kuid kirjutan siiski, et ilmnes ka teine anomaalia - tühikäigu pöörded tsipa kõrgel, nii 1100 rpm. Millest see võib tuleneda?

suurjalg
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas suurjalg »

See õhu välja saamine on paras töö jah, eriti kui teed seda voolikute pressimise meetotil. Mina olen kasutanud sellist nippi, et võtan süstla nõela, see seest tühi ja lööd selle nõela kõige kõrgemasse lõdvikusse, ehk siis mis jooksevad salongi radikasse ja annad vähe pööret samal ajal ja nii kaua teed seda kuni hakkab voolama ühtlaselt tosooli sealt. Auk jääb nii väike, et sealt pärast midagi läbi tulema ei hakka :) Ja kui nõelast enam õhku ei tule, siis proovi nõela liigutada vahepeal üles ja allapoole ka.
Kõrbetorm OÜ.

Harrisan
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 27 Juul 2010, 22:34
Auto: Volkswagen Golf 4 TDI
Asukoht: Tartu

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas Harrisan »

Aga kas sealt seal nõela august hiljem õhku sisse ei tõmba?
Viimati muutis Harrisan, 06 Veebr 2011, 10:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 697
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Kui jahtusvedeliku sisse tagasi valasid,kas ülemise lõdviku juurest oli andur välja võetud ? Sealtkaudu saad näha,millal vedelik sinna kohale jõuab ja ka liigne õhk saab sealt välja.Kui seal juba asi ujub,sis andur tagasi ja ülemist lõdvikut pigistama,kuni selles ümaras potis enam tase ei alane peale juurde valamist ja pumpamist.


Pilt
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jahutussüsteemis on töösooja mootori korral SURVE kuni 0,8 at. Tehke järeldus,kui lõdvikus on süstal sees käinud. Pole kunagi vajadust olnud G2--e . ega G3-e.jahutussüsteemi õhutamiseks. Täitmise ajal hoia üks lõvik irvakile(see mis läheb salongi).Rohkem ,,õhutamise,, nippe ei ole.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

seest keerata soojendus nupp max kuuma peale ning nina natule ülespoole. Nii olen enda omal kogu aeg teinud ning siiamaani probleeme pole olnud. Kuid jahh, G3 on sellest suht lollikindel, varem või hiljem tuleb see mull ikka välja

Harrisan
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 27 Juul 2010, 22:34
Auto: Volkswagen Golf 4 TDI
Asukoht: Tartu

Re: Jahtusprobleemid - Vento 2.0

Lugemata postitus Postitas Harrisan »

Nii, tundub, et sai õhu välja. Aitäh taavile.
Üks salongiradika voolikutest sai lahti ühendatud(see, mis tuleb salongiradikast) ja selle kaudu õhk välja lastud.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”