K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

Tere! Leidsin ka vanematest postitustest natuke informatsiooni, kuid mõtlesin üle küsida.
Autoks on 96a Vw Multivan ja edasi liigutab teda 1,9 TD 50kw! Eks ta mingil määral seda bussi ikkagi liigutab, kuid väheke lisajõudu oleks abiks. Nimelt mõtlesin peale monteerida intercooleri. On olemas 1,9 Tdi intercooler ja võiks ju sinna vahele panna ja proovida. Kellegil äkki kogemusi mida jagada, vb tuleks natuke pumpa kruvi keerata jne. Kes oskab midagi tarka öelda, võiks öelda!
Äitah!

alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

Täna sai siis intercooler vahele pandud. 0-100km/h paranes 4 sekundi võrra! Pumpa ei hakanud algatuseks näppima!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.
Paistab. et Tõnis norib niisama ja ei vasta tehniliselt :lol: .

Pumba kruvimisest tuleb jõudu juurde küll kuid ikka kütuse arvelt. vaata et lahjaks ei keera, kütuse juurde keeramisel peavad pöörded tõusma, vist oli nii et sisse poole keerates läks rikkamaks. Esialgu võid veerand pööret keerata.
Viimati muutis Boxerdaja, 03 Veebr 2011, 23:48, muudetud 1 kord kokku.

alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

T6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.
Ma ei saa aru mida sa Tõnis paugud siin üldse. Ma tean küll mis need TD ja TDi on. Olen ma öelnud üldse sellekohta midagi. Mul bussil on 1,9 TD mootor. Ja lihtsalt kirjutasin et intecooler on võetud 1,9 TDI mootoriga auto pealt. Ma ei saa aru milles su probleem on?

alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

Boxerdaja kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.
Paistab. et Tõnis norib niisama ja ei vasta tehniliselt :lol: .

Pumba kruvimisest tuleb jõudu juurde küll kuid ikka kütuse arvelt. vaata et lahjaks ei keera, kütuse juurde keeramisel peavad pöörded tõusma, vist oli nii et sisse poole keerates läks rikkamaks. Esialgu võid veerand pööret keerata.
Keerasin jah nõksa sisse poole, aga pöörded jätsin ikka nõksa alla tuhande, rohkem seda kruvi sisse keerata ei saa, siis lähevad pöörded üle 1000 juba!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?

Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas Kirs »

T6nis2 kirjutas:Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?
Paljugi mis ei panda,loe eelnevaid postitusi,tüübil oli sellest kasu,no vöib ju panna.Ole hea ja anna häid nöuandeid ka vahest,ära kommi ainult.Alati on sul vastuväiteid,loe vähem ja praktiseeri!
Viimati muutis Kirs, 05 Veebr 2011, 09:25, muudetud 1 kord kokku.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas tants »

T6nis2 kirjutas:Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?
Räägid minuarust iseendale vastu tõstes esile selle 1,6td 59kw millel on originaalis vahejahuti olemas, samuti on neid vahejahuteid paigaldatud ka paljudele teistele eelpõlemiskambriga turboga varustatud diiselmootoritele juba originaal seadistuses. Pole ju vahet kas sul on põlemiskamber kolvisees või eraldi kamber plokikaanes, vahejahuti kasulikkus on ju selles et mida jahedam õhk seda tihedam ta on ning sellest tulenevalt saab ka rohkem kütet põletada ning sellest ka lisa võimsus.
Viimati muutis tants, 05 Veebr 2011, 16:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Natuke OT-d aga Tdi ei tähenda Turbo Diesel Intercooler, vaid Turbocharged Direct Injection.

Tühikäiku saab alla poole ka keerata, üks võimalus on hooba järgi anda ja kuidagi sai pumba tagant ka(rikstushoovastikust).

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ei ole küll teemale vastus,kuid sobiv hetk küsida. Millistele VW. diislitele,mis omavad eelpõlemis kambrit,pandi sisselaskesse õhu vahe jahuti? Üks on teada,kuid kasutaja tants mainis,et paljudele on tehase seadistuses pandud.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas tants »

Ütlesin et teistele eelpõlemiskambriga diisel mootoritele, mis turboga varustatud, on tehasest paigaldatud ka intercooler, mitte teistele vw mootoritele. Olen ise kohanud siukest kooslust veel daihatsu ning fiati diislite puhul.
Diesel, what else?! :)

alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

Boxerdaja kirjutas:Natuke OT-d aga Tdi ei tähenda Turbo Diesel Intercooler, vaid Turbocharged Direct Injection.

Tühikäiku saab alla poole ka keerata, üks võimalus on hooba järgi anda ja kuidagi sai pumba tagant ka(rikstushoovastikust).
Hooba andin nii palju järgi kui sai anda, võibolla et tõesti saab kuskilt veel, aga praegu kõik okei, minumeelest ei olegi vaja seda kruvi rohkem keerata, sest palju ma ikka sellest vanast diislist välja pigistan, niigi on juba parem kui enne.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas tants »

Tühikäikku saad reguleerida vajadusel sellest kruvist:

Pilt

See mis siis noolega näidatud, kui õieti mäletan siis sissepoole keerates pöörded tõusevad ning väljapoole keerates pöörded peaks langema (pilt on tehtud siis pumba tagumisest poolest mis jääb vastu mootorit).
Diesel, what else?! :)

alan12
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler

Lugemata postitus Postitas alan12 »

Tänan hea pildi eest!

Vasta

Mine “Diislid”