Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Sai Golf 2'le peale tõstetud Golf 3'e 1.8 66kw ABS mootor, juhtmed jms ühendatud, kuid nüüd puudub säde. Lahtiseks jäid vaid 2 pistikut, aju/mootori juhtmestikust salongi tulevad roheline ühe juhtmega pistik ja samasuur pruun pistik, millesse lähevad kollane ja valge juhe. Golf 3'l läks see pruun pistik kelladeploki taha, roheline pistik aga emasesse rohelisse pistikusse, mis kaitsmeploki juures lihtsalt rippus. Golf 2'l aga need pistikud puuduvad. Oskab keegi ehk öelda, mis pistikutega on tegu ja kas üks neist võib mõjutada sädeme olemasolu?
Ning ega sädet ei mõjuta äkki see, et bensupumba juhtmestik on vedamata?
Ning ega sädet ei mõjuta äkki see, et bensupumba juhtmestik on vedamata?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Täna mõõtsin testriga üle, kuhu need 2 õnnetut pistikut jooksevad.
Roheline, 1 juhtmega pistik läheb aju 35. klemmi.
Pruuni pistiku hall valge triibuga juhe läheb aju 29. klemmi ja pruun kollasega jooksis testri andmeil aju 11. klemmi (aju pistikus oli 11. juhe üleni kollane. Jookseb siis ehk veel massi?)
Süütepoolile tuleb vool peale, jagajale aga mitte.
Ehk keegi, kellel on aju skeem, oskab öelda, mida need 3 klemmi teevad. Roheline on siis ehk süüteimpulss vms, mis seletaks sädeme puudumise?
Kõige suurem müstika on minu jaoks see, et 3 korda on pisike säde küünla otsa tulnud, just sel hetkel, kui süütevõtit hakata starteri asendisse keerama või siis vastupidi, kui lahti lasta. Proovisin ka teist süütelukku koos teise põhjaga, kuid see ei muutnud midagi.
Roheline, 1 juhtmega pistik läheb aju 35. klemmi.
Pruuni pistiku hall valge triibuga juhe läheb aju 29. klemmi ja pruun kollasega jooksis testri andmeil aju 11. klemmi (aju pistikus oli 11. juhe üleni kollane. Jookseb siis ehk veel massi?)
Süütepoolile tuleb vool peale, jagajale aga mitte.
Ehk keegi, kellel on aju skeem, oskab öelda, mida need 3 klemmi teevad. Roheline on siis ehk süüteimpulss vms, mis seletaks sädeme puudumise?
Kõige suurem müstika on minu jaoks see, et 3 korda on pisike säde küünla otsa tulnud, just sel hetkel, kui süütevõtit hakata starteri asendisse keerama või siis vastupidi, kui lahti lasta. Proovisin ka teist süütelukku koos teise põhjaga, kuid see ei muutnud midagi.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
45 klemmiga aju või väiksem?
Proovisin neid otsida ja pakuks välja sellised tulemused...
Kui 45 klemmi siis-
35- konditsioneeri ahelast. Ei sega käivitumist.
29- võiks olla diagnostika ahel aastatel 91-94, kui asi aastatest 94-98, siis immo aju ahel. Kui uuem mall, siis selle "immo" puudumine ilmselt põhihäda praegu ongi.
11- diagnostika ahel. Ei tohiks ka segada...
Proovisin neid otsida ja pakuks välja sellised tulemused...
Kui 45 klemmi siis-
35- konditsioneeri ahelast. Ei sega käivitumist.
29- võiks olla diagnostika ahel aastatel 91-94, kui asi aastatest 94-98, siis immo aju ahel. Kui uuem mall, siis selle "immo" puudumine ilmselt põhihäda praegu ongi.
11- diagnostika ahel. Ei tohiks ka segada...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
45 klemmiga aju tõepoolest. Aastast -91, ehk siis vanema malli G3 oma.
Kuid 35 - konditsioneer? See on küll huvitav, doonorautol pole konditsioneeri olnud. Lootsin, et süütesüsteemiga seotud.
Need 2 pistikut on siis arvatavasti täiesti ebaolulised? Sel juhul hakkab mul tõesti mõistus otsa saama.
Kuid 35 - konditsioneer? See on küll huvitav, doonorautol pole konditsioneeri olnud. Lootsin, et süütesüsteemiga seotud.
Need 2 pistikut on siis arvatavasti täiesti ebaolulised? Sel juhul hakkab mul tõesti mõistus otsa saama.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Ei peagi konditsioneeri olema, lihtsalt aju ja juhtmesari on sellise asja olemasoluks valmis.Uki kirjutas:45 klemmiga aju tõepoolest. Aastast -91, ehk siis vanema malli G3 oma.
Kuid 35 - konditsioneer? See on küll huvitav, doonorautol pole konditsioneeri olnud. Lootsin, et süütesüsteemiga seotud.
Need 2 pistikut on siis arvatavasti täiesti ebaolulised? Sel juhul hakkab mul tõesti mõistus otsa saama.
Ei ole korralikku antud masina skeemi ka praegu käepärast, et juhtmeid mööda minna... Ainult ajude omad...
Kas bensupumba ahel ühendatud? Selles mõttes, et kas bensiini tahab käivitades ette anda, või on täiesti null?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Bensupumba ahel on ühendatud, kuid pumpa seal otsas veel pole (selle jaoks vaja paak vahetada) Katsun panna pumba bensunõu sisse vms ja proovida, kas võtab pumba korralikult järgi.
Selles ju ometi sädeme puudus ei tohiks olla, et bensiinipumpa pole külge ühendatud?
Selles ju ometi sädeme puudus ei tohiks olla, et bensiinipumpa pole külge ühendatud?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Võta el skeem lahti ja vaata kust jagaja vool tuleb
jagaja/ ajus
1 peaks olema mass
2 impulss / 13
3 12v süütega / 8
jagaja/ ajus
1 peaks olema mass
2 impulss / 13
3 12v süütega / 8
Viimati muutis Wizard, 02 Veebr 2011, 20:56, muudetud 2 korda kokku.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Seda kindlasti mitte. Lihtsalt tahtsin selgust, kas puudu on ikka ainult säde... Saaks mõtted paremini liikuma.Uki kirjutas: Selles ju ometi sädeme puudus ei tohiks olla, et bensiinipumpa pole külge ühendatud?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Ja impulss käib läbi aju. Ehk siis sädeme tekkimine nõuab ka aju sellekohast otsust. Mis omakorda eeldab töötavat hallikat, aju plusse ja masse jne...Wizard kirjutas:Võta el skeem lahti ja vaata kust jagaja vool tuleb
jagaja/ ajus
1 peaks olema mass
2 impulss / 13
3 12v süütega / 8
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Niih, peale 4 päeva konkreetselt enda aju halliksajamist selle autoga sain täna lõpuks sädeme kätte.
Viga oli elementaarne - 15. kaitse oli küll korras, kuid kaitsmekarbist 15. kaitsme klemmid oksüdeerunud ega andnud ühendust.
Hetkel oleks veel ainsaks sooviks, et siin foorumis oleks pead vastu seina taguv smiley, see on suht ainuke smail, mis mu praeguseid emotsioone väljendab.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Viga oli elementaarne - 15. kaitse oli küll korras, kuid kaitsmekarbist 15. kaitsme klemmid oksüdeerunud ega andnud ühendust.
Hetkel oleks veel ainsaks sooviks, et siin foorumis oleks pead vastu seina taguv smiley, see on suht ainuke smail, mis mu praeguseid emotsioone väljendab.

Tänud kõigile kaasamõtlejatele.

German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Nüüd on siis uus probleem selle sama swapiga. Ei tule siis bensiinipumbale voolu peale. Kaitsme kontrollisin seekord esimesena üle põhjalikult, ei ole selle viga
Süüdet sisse keerates kostub kapoti alt 2 plõksu, mida enne, kui sädet otsisin, ei pannud küll tähele süüdet keerates. Kuna tegutsesin garaažis üksi, ei oska ka öelda, kust need klõpsud täpsemalt tulevad.
Oskab keegi ehk öelda, mida võiks seekord üle vaadata?

Oskab keegi ehk öelda, mida võiks seekord üle vaadata?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Oskab keegi ehk öelda, kui CE2 elektrisüsteemiga masinale panna mehhaanilise bensupumba asemele elektrooniline, kas piisab vaid kaitsmekarbi M pistiku vahetamisest ja sellesama pistiku teise otsa bensupumba külge ühendamisest ning relee vahetusest? Või tuleb midagi veel ümber teha?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Nüüd siis veel infoks nii palju, et proovisin ka teist kaitsmeplokki koos teise relee ja kaitsmega, kuid ei midagi. Kaitsmeplokist kaitsme klemmid ära sillates hakkab aga bensupump tööle ja auto käivitub.
Kütusepumba relee klemmid peaks siis olema järgmised:
12 Fuel Pump Relay (80, 67 or 167)
1 Main Fusebox Starter Power (not used)
2 Main Fusebox Start/Run Power
3 To ECU (Fuel Pump Turn-On)
4 To Fuse 18, Fuel Pump, Oxygen Sensor Heater
5 G2/6 (not used)
6 Main Fusebox Battery Power From 30B
7 G2/7, T1 (not used)
8 Main Fusebox Ground (not used)
9 M/4, U1/8, G2/5 (not used)
klemmidele 2 ja 6 tuleb vool peale. Relee aga ise häält ei tee. Kas siis klemm 3 ei anna ehk korralikult ühendust kusagil? Oskab keegi öelda, millisesse aju klemmi see relee 3. klemm peaks minema? Ehk ei saa siis ajult lihtsalt infot, et vaja pump tööle panna? Saaks testriga ära mööta, kas see juhe annab aju pistikusse korralikult ühendust.
Kütusepumba relee klemmid peaks siis olema järgmised:
12 Fuel Pump Relay (80, 67 or 167)
1 Main Fusebox Starter Power (not used)
2 Main Fusebox Start/Run Power
3 To ECU (Fuel Pump Turn-On)
4 To Fuse 18, Fuel Pump, Oxygen Sensor Heater
5 G2/6 (not used)
6 Main Fusebox Battery Power From 30B
7 G2/7, T1 (not used)
8 Main Fusebox Ground (not used)
9 M/4, U1/8, G2/5 (not used)
klemmidele 2 ja 6 tuleb vool peale. Relee aga ise häält ei tee. Kas siis klemm 3 ei anna ehk korralikult ühendust kusagil? Oskab keegi öelda, millisesse aju klemmi see relee 3. klemm peaks minema? Ehk ei saa siis ajult lihtsalt infot, et vaja pump tööle panna? Saaks testriga ära mööta, kas see juhe annab aju pistikusse korralikult ühendust.
Viimati muutis Uki, 07 Veebr 2011, 17:23, muudetud 1 kord kokku.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Aju klemm 25 juhib releed.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Nende klemmide vahel oli ühendus olemas, selles siis viga ei tohiks olla. Relee siis ehk ei anna lihtsalt kaitsmele voolu peale?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Võta aju tagant ära, pane relee pessa ja ühenda klemm 25 massiga. Kui süüde sees, peaks relee klõpsatama ja pump järgi minema. Või keera sobiv juhe lihtsalt ümber relee kolmanda klemmi, relee pessa ja anna juhtmele massi.
Kas relee klõpsub?
Kas relee klõpsub?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Selle kolmanda klemmi massi ühendamisel hakkas tõesti bensupump tööle ja auto käivitus jälle.
Edit: Ilma selle juhtmeta relee ei klõpsu, kui seda küsisid. Selle juhtmega hakkas aga klõpsuma.
Edit: Ilma selle juhtmeta relee ei klõpsu, kui seda küsisid. Selle juhtmega hakkas aga klõpsuma.
Viimati muutis Uki, 07 Veebr 2011, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Relee siis ilmselt toimetab.Uki kirjutas:Selle kolmanda klemmi massi ühendamisel hakkas tõesti bensupump tööle ja auto käivitus jälle.
Nüüd siis kõige põnevam küsimus- kas ei taha aju pumbale käsku(massi) anda, või siis on aju ja relee klemmide vahel kuskil ühendus puudulik...

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Relee on ise töökorras, jah. Selle kolmanda klemmiga on varemgi miskit tehtud, on üks teine juhe sinna alla veetud veel.
Aga aju ja relee klemmide? Mis relee klemmid veel ajusse lähevad? 4 klemmi seal on. Skeemi kohaselt siis:
2 Main Fusebox Start/Run Power
3 To ECU (Fuel Pump Turn-On)
4 To Fuse 18, Fuel Pump, Oxygen Sensor Heater
6 Main Fusebox Battery Power From 30B
Nr. 2 ja 4 oli vool olemas, ehk siis need peaks toimima. Nr.3 klemm ja aju 25. klemmi vahel oli ühendus olemas.
Kui on peale 3. klemmi veel ajusse minevaid klemme, oskad äkki öelda, millistesse aju klemmidesse need lähevad, siis tean mööta, kas on ühendus või on see puudulik.
Ja lisaks, kui oleks äkki vaja minna autoga elektriku juurde, peaks ju olema ohutu sõita nii, et 3. klemm on massi ühendatud?
Aga aju ja relee klemmide? Mis relee klemmid veel ajusse lähevad? 4 klemmi seal on. Skeemi kohaselt siis:
2 Main Fusebox Start/Run Power
3 To ECU (Fuel Pump Turn-On)
4 To Fuse 18, Fuel Pump, Oxygen Sensor Heater
6 Main Fusebox Battery Power From 30B
Nr. 2 ja 4 oli vool olemas, ehk siis need peaks toimima. Nr.3 klemm ja aju 25. klemmi vahel oli ühendus olemas.
Kui on peale 3. klemmi veel ajusse minevaid klemme, oskad äkki öelda, millistesse aju klemmidesse need lähevad, siis tean mööta, kas on ühendus või on see puudulik.
Ja lisaks, kui oleks äkki vaja minna autoga elektriku juurde, peaks ju olema ohutu sõita nii, et 3. klemm on massi ühendatud?
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Nendest neljast klemmist läheb ajju ainult kolmas.
Tahtsid öelda, et 12v oli olemas 2 ja 6-el, 4 läheb ju pumba kaitsme poole?
See lisaks veetud juhe tekitab kahtlusi. Kas ongi ajul mingi häda ja ta ei suuda pumpa juhtida, et ongi sõidetud pump otsevooluga järel...
Asja hullemaks see elektriku juurde sõitmine vaevalt teeb.
Tahtsid öelda, et 12v oli olemas 2 ja 6-el, 4 läheb ju pumba kaitsme poole?
See lisaks veetud juhe tekitab kahtlusi. Kas ongi ajul mingi häda ja ta ei suuda pumpa juhtida, et ongi sõidetud pump otsevooluga järel...

Asja hullemaks see elektriku juurde sõitmine vaevalt teeb.
Viimati muutis 100avant, 07 Veebr 2011, 19:42, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Tekitas see juhe minuski kahtlusi. Kuid veider on see, et aju koos juhtmestikuga on nüüdseks ju vahetatud.
German engineering in the house...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Nüüd läks põnevaks. Ajusid sul kohe hulgim?Uki kirjutas: Kuid veider on see, et aju koos juhtmestikuga on nüüdseks ju vahetatud.

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 22 Apr 2010, 10:01
- Telefon: 123456
- Auto: Polo Harlekin
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Auto on golf 2 ja enne oli 1,6 karpa mootor. Manuaalse bensiinipumbaga. Nüüd läks peale golf 3 1,8 monopritsega mootor ja elektrooniline bensiinipump. Ennem golf 3'e peal kõik töötas korralikult.100avant kirjutas:Nüüd läks põnevaks. Ajusid sul kohe hulgim?Uki kirjutas: Kuid veider on see, et aju koos juhtmestikuga on nüüdseks ju vahetatud.Või jutt ikkagi releest ja kaitsmeplokist?
Viimati muutis Saaremaalt, 07 Veebr 2011, 19:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Mehhaanilise pumbaga Golf 2 oli bensiinipumba relee või mis värk? Millise masina küljes see juhe oli?Saaremaalt kirjutas:Auto on golf 2 ja enne oli 1,6 karpa mootor. Manuaalse bensiinipumbaga. Nüüd läks peale golf 3 1,8 monopritsega mootor ja elektrooniline bensiinipump. Ennem golf 3'e peal kõik töötas korralikult.100avant kirjutas:Nüüd läks põnevaks. Ajusid sul kohe hulgim?Uki kirjutas: Kuid veider on see, et aju koos juhtmestikuga on nüüdseks ju vahetatud.Või jutt ikkagi releest ja kaitsmeplokist?
Mille vastu te selle aju vahetasite?

Kas on tegu mulle ootamatult tugevalt mõjuva õlle mõjudega või läheb jutt väga segaseks?

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Golf 3 1.8 66kw aju juhtmestiku tundmatud pistikud
Kas samas pesas ei käinud mitte sisselaske kollektori kütte"siili" relee?100avant kirjutas:Mehhaanilise pumbaga Golf 2 oli bensiinipumba relee või mis värk?