Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

Nii Probleem selles siis ,et ostsin suve lõpus uued kettad ja klotsid.
Nüüd ka uued käsipiduri trossid. AGa ometi ei toimi kõrvalistuja poolne käsi pidur kuid sõidu pidur töötab.
et kas on siis seal sees midagi katki et ei tööta? Mõistus otsas seega palungi teie abi.
Golf II GTI 1.8 79kw autoks.

aitähh.
H.
Viimati muutis helari, 11 Veebr 2011, 16:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas Corra »

kässari hoob ikka liigub ? Kässari hoob läheb suppordi kolvi taha ja hooba liigutades siis surub kolvi väljapoole. Reguleerisid ka trossid ära ? kässari kangi juurest, keerad mutrid nii palju, et trossid oleks peaaegu pingul, aga hästi väike lõtk jääks sisse. Taga supportide tüüpveaks ongi see, et kässari hoob mädaneb kinni ja kui seda tõmmata, siis pidur võib peale jääda, sest hoova vedru ei suuda hooba tagasi tõmmata.

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

Eii jah hoob liigub ilusti näpuga jõuab seda suruda põhja ja kolvi ta väljapoole ei suru selles see probleem seisnebki :S Torssid jms köik regullitud nii palju kui andis.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas Corra »

kui kolvi lõpuni sisse surud, kas siis ratast annab ringi pöörata ? Kui annab siis võimalik, et see hoob on pooleks läinud. Sul seal ikka vedru on seal hoova küljes ?

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

Vedru olemas. kolv on peaaegu lõpuni lükatud ja ratas pöörleb vabalt. Kui käsipidurit tõmmata siis jõuan ühekäega ringi ajada ketast.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui suppordi küljest kangi liigutades kolb ei liigu on mehanism seest vigane või kinni - kisu support laiali ja selgub kas saab asja või tuleb teine otsida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

selge. ise arvasin sama et tuleb lahti kiskuda. :S Ei ole vist eriti tore töö. On keegi ehk teinud :D?

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] on suport maha võtta ja ise silindrit välja poole keerata, nii et nibin nabin kettale mahub aga mõistlikum oleke ikka suport korda teha. Kas käsipiduri hoob suportil liigub vabalt piirjast piirajani ja miskit ei toimu?

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

käsipidurihoob liigub vabalt jah piirajast piirajani ja midagi ei toimu. kuidas see jama üldse lahti käib :D?

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Kolb tuleb välja keerates vastupäeva ja hoob tulev välja kui vabastada polt, kuhu vedru kinnitub. Ma olen enam kui kindel, et kolvi sees olev mehanism on kinni jäänud. Supordi põhjast tuleb eemaldada splint ja saad sealt pulga ka kätte ning seal all on umbes cm pikkune peenike pulk, see võib ka katki olla või on hoob tolle koha pealt kulunud. Kolvi sisu päris täpselt ei mäleta, aga see tuli ka kuidagi lahti. Suhteliselt peen etevõtmine :D
Viimati muutis Boxerdaja, 11 Veebr 2011, 23:12, muudetud 1 kord kokku.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

eks see splindi eemaldamine ning tagasi panemine on paras hammaste remont läbi tagumiku :D Kuid kahepeale saime minu autolgi paika tagasi. Üks hoidis paigas, teine siis ajas splindi oma kohta. edu sule igatahes :D

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.

Lugemata postitus Postitas helari »

nooo selge ehk homme õhtu poole saan seda tunda mis seal ees ootab Loodan et ikka jõuan selleni ;)
aitähh kõigile ;)
eks ma pajatan mis tal siis viga oli ;)

Vasta

Mine “Veermik”