Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Nii Probleem selles siis ,et ostsin suve lõpus uued kettad ja klotsid.
Nüüd ka uued käsipiduri trossid. AGa ometi ei toimi kõrvalistuja poolne käsi pidur kuid sõidu pidur töötab.
et kas on siis seal sees midagi katki et ei tööta? Mõistus otsas seega palungi teie abi.
Golf II GTI 1.8 79kw autoks.
aitähh.
H.
Nüüd ka uued käsipiduri trossid. AGa ometi ei toimi kõrvalistuja poolne käsi pidur kuid sõidu pidur töötab.
et kas on siis seal sees midagi katki et ei tööta? Mõistus otsas seega palungi teie abi.
Golf II GTI 1.8 79kw autoks.
aitähh.
H.
Viimati muutis helari, 11 Veebr 2011, 16:40, muudetud 1 kord kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
kässari hoob ikka liigub ? Kässari hoob läheb suppordi kolvi taha ja hooba liigutades siis surub kolvi väljapoole. Reguleerisid ka trossid ära ? kässari kangi juurest, keerad mutrid nii palju, et trossid oleks peaaegu pingul, aga hästi väike lõtk jääks sisse. Taga supportide tüüpveaks ongi see, et kässari hoob mädaneb kinni ja kui seda tõmmata, siis pidur võib peale jääda, sest hoova vedru ei suuda hooba tagasi tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Eii jah hoob liigub ilusti näpuga jõuab seda suruda põhja ja kolvi ta väljapoole ei suru selles see probleem seisnebki :S Torssid jms köik regullitud nii palju kui andis.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
kui kolvi lõpuni sisse surud, kas siis ratast annab ringi pöörata ? Kui annab siis võimalik, et see hoob on pooleks läinud. Sul seal ikka vedru on seal hoova küljes ?
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Vedru olemas. kolv on peaaegu lõpuni lükatud ja ratas pöörleb vabalt. Kui käsipidurit tõmmata siis jõuan ühekäega ringi ajada ketast.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7942
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Kui suppordi küljest kangi liigutades kolb ei liigu on mehanism seest vigane või kinni - kisu support laiali ja selgub kas saab asja või tuleb teine otsida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
selge. ise arvasin sama et tuleb lahti kiskuda. :S Ei ole vist eriti tore töö. On keegi ehk teinud
?

-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] on suport maha võtta ja ise silindrit välja poole keerata, nii et nibin nabin kettale mahub aga mõistlikum oleke ikka suport korda teha. Kas käsipiduri hoob suportil liigub vabalt piirjast piirajani ja miskit ei toimu?
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
käsipidurihoob liigub vabalt jah piirajast piirajani ja midagi ei toimu. kuidas see jama üldse lahti käib
?

-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
Kolb tuleb välja keerates vastupäeva ja hoob tulev välja kui vabastada polt, kuhu vedru kinnitub. Ma olen enam kui kindel, et kolvi sees olev mehanism on kinni jäänud. Supordi põhjast tuleb eemaldada splint ja saad sealt pulga ka kätte ning seal all on umbes cm pikkune peenike pulk, see võib ka katki olla või on hoob tolle koha pealt kulunud. Kolvi sisu päris täpselt ei mäleta, aga see tuli ka kuidagi lahti. Suhteliselt peen etevõtmine 

Viimati muutis Boxerdaja, 11 Veebr 2011, 23:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
eks see splindi eemaldamine ning tagasi panemine on paras hammaste remont läbi tagumiku
Kuid kahepeale saime minu autolgi paika tagasi. Üks hoidis paigas, teine siis ajas splindi oma kohta. edu sule igatahes 


-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf II pidurisuporti tööpõhimõte.
nooo selge ehk homme õhtu poole saan seda tunda mis seal ees ootab Loodan et ikka jõuan selleni 
aitähh kõigile
eks ma pajatan mis tal siis viga oli

aitähh kõigile

eks ma pajatan mis tal siis viga oli
