õli tuli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: õli tuli
sama jama endal kuid piuksumine lõppeb üle 2100 pöörde pealt ja aind sooja mootoriga see jama.
-
- Huviline
- Postitusi: 612
- Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
- Telefon: 53 333 807
- Auto: Madallennuagregaat
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Kontakt:
Re: õli tuli
Esimese asjana soovitaks mehaanilise rõhukellaga kontrollida reaalset õlrõhkut. Kui see korras, siis võib hakata uurima, kas äkki andur valetab. Volkaritel õlirõhu jaoks 2 andurit. 1 mis annab infot õlirõhu kohta tühikäigul ja teine alates 2000 p/min. See teine kipub pahatihti jupsima, kuid sellest ei tohiks kunagi järeldada, et ta sul ka jupsib.
Kui reaalne õlirõhk on madal, siis tuleks lasta juba spetsialistil asja kaeda. Neid põhjuseid võib juba mitmeid olla, miks see nii on. Vale/vana/kehv õli, umbes filter, kulunud saaled, kulunud õlipump (üsna harv asi vw'de puhul), valesti töötav rõhuklapp jne jne jne.
Kui reaalne õlirõhk on madal, siis tuleks lasta juba spetsialistil asja kaeda. Neid põhjuseid võib juba mitmeid olla, miks see nii on. Vale/vana/kehv õli, umbes filter, kulunud saaled, kulunud õlipump (üsna harv asi vw'de puhul), valesti töötav rõhuklapp jne jne jne.
myScrapes | tito ütles kunagi: "Kristjan tähendab urgmundia keeles autosaatan"
Re: õli tuli
Endal sama jama, et teatud pöörete peal hakkab piiksuma ja kui lisad gaasi kaob piiksumine ära. Pikkadele sõitudel suhteliselt tüütu see asi. Tahtsin just küsida, et kas G3 1.8 / 66kW on ka kaks andurit mis möödavad õlirõhku. Auto mul käes olnud umbes 4 kuud ja kui kuulus veel teisele inimesele siis sai õliandur ära vahetatud, kuid ehk siis jäi teine andur puutumata vms ?Kristjan kirjutas:Esimese asjana soovitaks mehaanilise rõhukellaga kontrollida reaalset õlrõhkut. Kui see korras, siis võib hakata uurima, kas äkki andur valetab. Volkaritel õlirõhu jaoks 2 andurit. 1 mis annab infot õlirõhu kohta tühikäigul ja teine alates 2000 p/min. See teine kipub pahatihti jupsima, kuid sellest ei tohiks kunagi järeldada, et ta sul ka jupsib.
Kui reaalne õlirõhk on madal, siis tuleks lasta juba spetsialistil asja kaeda. Neid põhjuseid võib juba mitmeid olla, miks see nii on. Vale/vana/kehv õli, umbes filter, kulunud saaled, kulunud õlipump (üsna harv asi vw'de puhul), valesti töötav rõhuklapp jne jne jne.