Vento uksed lukus?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jetta88
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 14 Jaan 2007, 14:09
Asukoht: Tartu

Vento uksed lukus?

Lugemata postitus Postitas jetta88 »

Probleem selles, et 93.a vw ventol on uksed lukus, aku tühi ja mehaaniliselt ei avane, kuna mõlemad ukselukud puru. autol on kesklukk, kas saab kuidagi kapoti alla või kuidagi akule voolu anda, et saaks uksed lahti?
Viimati muutis argo, 04 Mär 2012, 16:59, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: P: vento uksed lukus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kõige paremini ligipääsetav on stange alt starteri + klemm, kuskaudu saab aku ära laadida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: P: vento uksed lukus

Lugemata postitus Postitas helari »

G2 ja Jettal saab märgi eest võttes kapoti lukustus mehanismile läehedale ja sealt avada selle. Ei tea kas ventol samamoodi saab aga äkki saab ;)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: P: vento uksed lukus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Natuke ülevalt painutada ja miski pulk vahele ajada.
Siis võtad mingi jupi traati ja tõmbad nupu üles.
Minul kulus minuti - kaks. Kusjuures kõik jupid sain tööjuurest, mis ei ole üldse autode hoolduse ega muu remondiga seotud.
Kapist üks traadist riidepuu, a la keemilise puhastuse oma. Õnneks olid sahtlis ka näpitsad, väike haamer ja pikem lapik kruvikeeraja. Kruvikeeraja vahele, siis niipalju painutamist, mille abil sai haamri varre vahele suruda ja edasi oli juba meelitamine. Tegin seda kõike sisuliselt kesklinnas (auto oli küll parkimisalal, aga kohe tänava ääres) ja tänaval jalutavad inimesed ei tundnud üldse huvi. Mul oli küll vahe selles, et auto käis ja võtmed olid ees :). Lihtsalt üks uks ei tulnud lahti ja tõmbas keskluku uuesti kinni, ma ei pannud seda muidugi tähele ja läksin välja lund pühkima, et las soojeneb.
Sama asja ka Corrado peal harrastatud, seal oli vähe keerulisem, kuna uks vähe teise nurga all, aga oluliselt kauem ei läinud. Ford Escorti peal ka harjutatud.
See on oluliselt lihtsam tegelikult kui kuskilt lammutada ja klemme otsida. Peale esimest korda mõtlesin ise ka, et see ei saa ju nii lihtne olla ja hindan oluliselt rohkem signade vajalikkust.
Viimati muutis dellu, 14 Veebr 2011, 19:39, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Kere & Sisu”