Plaan soetada siis Transporter või Caravelle aastast 1993-1999. Ostu eesmärk on kolimine tagasi kodumaale. See siis tähendab, et ei osta autot eestist. Hilisem kasutus eesmärk on rohkem kaubavedu ja muud majapidamis tööd

Informatsiooni soovikski nende autode eripärade ( pean siis silmas mootorit) ja tüüp vigade kohta.
Kaubikute puhul ei ole vist vanus eriti määrav, esikohal on ikkagi tehniline seisukord.
Mootori valikuid olen kohanud 1,9TD, 2,4d, 2,5TD 2,0 bensiin. Viimaseid on ka automaat kastiga saadaval.
On valikus ka neliveolisi. Hetkel käib läbirääkimine 1,9TD ja tekkis väike kahtlus. Kas see mootor ikka jõuab vedada ja kas kaubavedamisel mootorit ei piina. Kuidas kütusekulu on ja kuna seda mootorit palju pole müügis näinud äkki on tegemist mitte just eriti vastupidava asjaga. Ja kuidas on lood turbo vastpidavusega (pole küll vw omaga kursis aga muudel autodel on selle vahetus küll väga kallis ja kipuvad nad ka lõppema)
Mida peaks üldse transporteri ja caravelle ostul jälgima, et vältida hilisemiad suuri välja minekuid. Kuna Ost sõltub suuresti ka hinnast siis kere kohapealt ei ole mõtet nokkima hakata vist

Tehniliselt super korras ja sileda kerega masinad kipuvad ikka kalliks minema.
Auto plaanin osta siis Norrast ja kuna siin loobitakse iga aasta teedele tonnidega soola siis on masinate väljanägemine ka vastav

Lisaks sellele oleks ka hea teada palju Transporteri värvimine võiks maksta ( või värvi hind)ja kui keeruline seda ise teostada on. Kui oma tarbeks teha siis ei pea just olema tehase väljanägemisega. Roostelaigulise autoga pole ka ilus sõita

Ja siis veel see neliveoline variant? Kui asjal otsest mõtet ei ole, ainult talvel. Kas on ka suur lisakulu?
Aitäh