Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

Tere! Endal siis VW G3 1.8 / 66kW ja juba mitmeid aastaid ei anna õlitule piiksumine armatuuris rahu. Õlirõhu andur on vahetatud, see ei muutnud midagi ja piiksumine tuleb sisse sooja mootoriga, kui sõita kõrge käiguga ja madalatel pööretel, kohe kui lisada gaasi kaob piiksumine.

Täna kui on ilm veidikene soojem tekkis mootorisse ka klõbin ja õlituli hakkab piiksuma tunduvalt kiiremini. Mootorisse valasin sügisel uue õli ja selleks siis 10W40 ja olen läbinud kuskil 2000km. Äkki oleks targem sisse valada 5W40 ja uurida kas õlipump pole umbes, et rõhk niimoodi jamab ? :?

Ootaks asjatundjate vastusi ja soovitusi, et kust oleks tark alustada põhjuse uurimist ?

meli666
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Veebr 2011, 15:49
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas meli666 »

Julge mees oled olnud, et aastaid piiksumisega oled sõitnud.
Kõige tõenäolisem ikka kulunud mootor. Pump ei jõua enam piisavalt survet anda.
Alustuseks võiksid selle õlirõhu niiöelda reaalselt ära mõõta. Keerad selle õlirõhu anduri küljest ära ja paned sinna siis kellaga mõõturi otsa.
Mõni targem oskab vast öelda, kui palju peab rõhk olema tühikäigupööretel.

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

meli666 kirjutas:Julge mees oled olnud, et aastaid piiksumisega oled sõitnud.
Kõige tõenäolisem ikka kulunud mootor. Pump ei jõua enam piisavalt survet anda.
Alustuseks võiksid selle õlirõhu niiöelda reaalselt ära mõõta. Keerad selle õlirõhu anduri küljest ära ja paned sinna siis kellaga mõõturi otsa.
Mõni targem oskab vast öelda, kui palju peab rõhk olema tühikäigupööretel.
Selle autoga üldse lood nii, et esialgu kuulus isale, siis kasutas ema ja nüüd sain masina enda kätte. Mina olen piiksumist kannatanud mõned kuud aga suvi on tulekul ja mootor suvel soojeneb ju väga kiirest. (Piiksunud on õlituli umbes viis aastat) Pika maa peale võtab ikka närvi püsti küll.

Aga küsimus veel selline, et kui nüüd ära mõõdan ja õlirõhk tõesti paigast ning madal. Kas siis kahtlustada õlipumpa või äkki järgi vaadata ka kuidas saaled elavad ?

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas tnusepp »

Chiim kirjutas:
meli666 kirjutas:Julge mees oled olnud, et aastaid piiksumisega oled sõitnud.
Kõige tõenäolisem ikka kulunud mootor. Pump ei jõua enam piisavalt survet anda.
Alustuseks võiksid selle õlirõhu niiöelda reaalselt ära mõõta. Keerad selle õlirõhu anduri küljest ära ja paned sinna siis kellaga mõõturi otsa.
Mõni targem oskab vast öelda, kui palju peab rõhk olema tühikäigupööretel.
Selle autoga üldse lood nii, et esialgu kuulus isale, siis kasutas ema ja nüüd sain masina enda kätte. Mina olen piiksumist kannatanud mõned kuud aga suvi on tulekul ja mootor suvel soojeneb ju väga kiirest. (Piiksunud on õlituli umbes viis aastat) Pika maa peale võtab ikka närvi püsti küll.

Aga küsimus veel selline, et kui nüüd ära mõõdan ja õlirõhk tõesti paigast ning madal. Kas siis kahtlustada õlipumpa või äkki järgi vaadata ka kuidas saaled elavad ?
Mina panustaks ikka saaledele.

Sepp

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

Aga, kui klõbin tekkis alles täna siis tõenäoliselt veel mootor kohe kokku ei pane aga viga peaks kiirelt otsima jah ?

rg3
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas rg3 »

ma arvan et saled tuleks ülevaadata, vähe tõenäoline et see õli pump on minu meelest
http://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

Leidsin tõenäoliselt oma probleemile lahenduse, tänud kõigile kes aitasid ja soovitasid! :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas GTI »

Chiim kirjutas:Leidsin tõenäoliselt oma probleemile lahenduse, tänud kõigile kes aitasid ja soovitasid! :)
kirjutamata foorumi soovitus on alati probleemi lahenedes ka siia oma lahendus kirja panna - vahest on kellelgi abi!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

GTI kirjutas:
Chiim kirjutas:Leidsin tõenäoliselt oma probleemile lahenduse, tänud kõigile kes aitasid ja soovitasid! :)
kirjutamata foorumi soovitus on alati probleemi lahenedes ka siia oma lahendus kirja panna - vahest on kellelgi abi!
Vahetasin ära mootoris õli natukene paksema vastu, klõbin ja piiksumine kadusid :)

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas tnusepp »

Chiim kirjutas:
GTI kirjutas:
Chiim kirjutas:Leidsin tõenäoliselt oma probleemile lahenduse, tänud kõigile kes aitasid ja soovitasid! :)
kirjutamata foorumi soovitus on alati probleemi lahenedes ka siia oma lahendus kirja panna - vahest on kellelgi abi!
Vahetasin ära mootoris õli natukene paksema vastu, klõbin ja piiksumine kadusid :)
Mina ei nimetaks seda lahenduseks vaid remondi edasi lükkamiseks :D

Sepp

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: Õlituli armatuuris ja lisaks sellele mootoris klõbin!

Lugemata postitus Postitas Chiim »

Käisin täna mõõtsin ka õlirõhu ära, kõik tundus normis olevat. Kergelt sooja mootoriga oli rõhk 5bar :) Peab vist lihtsalt selle anduri ära lollitama ja piiksumise kaotama :D

Vasta

Mine “Mootor”