Tunneks huvi, palju peab tulema voolu peale N75 solenoidile [1.9TDI 66kw] (turborõhku reguleeriv klapp), enda omale tuleb 6.5V peale kui süüde sees ja samuti kohapeal tühikäigul tuksudes.
Takistus jäi lubatud normidesse solenoidil 30ohmi [lubatud 28,5ohmi +- 1,5ohmi] aga palju peaks olema peale tuleva voolu suurus. Hetkel laeb turbo üle, 1.8bari, mis on liiast ja teeb fuel cuti kuskil 3k rpm juures. Ja arvatavasti klapp ei tööta, täna sai puhastatud teda wd40-ga ja s***a tuli korralikult välja. Igatahes kui süüde järgi panna siis teeb korraks see solenoid klõpsu ka. Kuidas veenduda tema töökorras olekus.
Kui solenoidilt juhe tagant ära võtta siis ei liigu enam üldse edasi ja boositb meeletult aeglaselt ja poole vähem.
Kuhu tasuks üldse Tallinnas pöörduda diisliga diagnostikasse, kus teatakse mida tehakse ja tehakse tööd mõistliku hinna eest. Või tasuks kõigepealt uus klapp hankida ? Uus maksab ligi 500 endist raha.
N75 solenoid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Nov 2010, 15:36
- Telefon: 56905122
- Auto: VW Passat 1.9TDI, Audi V8
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
N75 solenoid
Viimati muutis Üll, 27 Veebr 2011, 16:22, muudetud 2 korda kokku.
Esimene quattro läheb ikka kõveraks