Minu mure siis järgmine. Oman g2, millel peal 1,6 mootor. See on siis veel see vana tüübi oma, et mehhaaniline kütusepump ja mingi eriti s**t karbuss kah. Nüüd tahaks uurida, kas ja kuidas on võimalik sellele mootorile normaalsem küttesüsteem peale aretada. Ise olen mõelnud, et kas nüüd panna monopritse sinna karpa asemele, või siis paneks päris mehhaanilise pritse kohe. Samas muidugi on mõte liikunud ka selle peale, et paneks täispritse peale, kuid siis vaja igasuguseid andureid ja aju peale ehitada, mid akardan, et käib ülejõu. Juba jama selles, et sissepritsega peab ju ka nukaandur olema jne. asjad
Seega Teie poolne soovitus, kuidas saaks selle karbussi süsteemi, õigemini mille vastu saaks selle vahetada!? või ehk peaks uue mootori vaatama?
ootan Teie vastuseid, ärge siis lolli rohelise peale pahandage!!
Milline küttesüsteem?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Milline küttesüsteem?
Neid karpa monopritseks teemasid on siin mitmeid olnud, näiteks:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=63798" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=63798" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 13 Nov 2010, 01:03
- Telefon: 56206349
- Auto: VolksWagen Polo II
- Asukoht:
Re: Milline küttesüsteem?
Kas keegi on monopritsest täispritse ka teinud?
Ma vahetasin mootori juhtmestiku ja kollektori ära, timmisin mõned juhtmed ümber ja hakkas käima. Probleem on nüüd selles et kohapeal läheb pöördesse aga kui sõitma hakata siis poob kinni. Küttefilter ei ole kinni!
Kas see võib olla õhulugejast või küttepumbast? Pumbad vist annavad välja sama rõhu.
Auto on Polo mk2 1,3 monopritse(nüüd täispritse).
Ma vahetasin mootori juhtmestiku ja kollektori ära, timmisin mõned juhtmed ümber ja hakkas käima. Probleem on nüüd selles et kohapeal läheb pöördesse aga kui sõitma hakata siis poob kinni. Küttefilter ei ole kinni!
Kas see võib olla õhulugejast või küttepumbast? Pumbad vist annavad välja sama rõhu.
Auto on Polo mk2 1,3 monopritse(nüüd täispritse).
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Milline küttesüsteem?
Mono- ja täispritse pumpade töörõhud on kindlasti erinevad, täpsema vastuse annab ehk netiotsing.kalmer1102 kirjutas:Kas keegi on monopritsest täispritse ka teinud?
Ma vahetasin mootori juhtmestiku ja kollektori ära, timmisin mõned juhtmed ümber ja hakkas käima. Probleem on nüüd selles et kohapeal läheb pöördesse aga kui sõitma hakata siis poob kinni. Küttefilter ei ole kinni!
Kas see võib olla õhulugejast või küttepumbast? Pumbad vist annavad välja sama rõhu.
Auto on Polo mk2 1,3 monopritse(nüüd täispritse).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 13 Nov 2010, 01:03
- Telefon: 56206349
- Auto: VolksWagen Polo II
- Asukoht:
Re: Milline küttesüsteem?
Aga kas piisab paagi kõrval oleva pumba vahetusest või tuleb ka paagisisene pump vahetada?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Milline küttesüsteem?
Sul monopritsel peal 2-pumba süsteem? Eks pead otsima mis mõlema mootori töörõhud on siis teab edasi minna.kalmer1102 kirjutas:Aga kas piisab paagi kõrval oleva pumba vahetusest või tuleb ka paagisisene pump vahetada?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..