RoVer kirjutas:soh, aga millest selline asi, juhtmed liiga peeniksed?(kuigi see ebareaalne sest kui tulekangi all hoida siis põlevad korralikult)
Siuke tehaseviga nagu ei tohiks olla ju.
Ei ole ta nii ebareaalne midagi. Päris paljudel(ja mitte ainult VW märki kandvatel autodel) on nii.
Kui pisutki elektri skeemi süveneda, saab põhjus selgeks- kui kang enda poole tõmmata, siis teatud asendis saavad kaugtuled toite kahest erinevast ahelast(üks tuleb ilma ühtegi releed ega lülitit läbimatta pm otse akult ja teine tulede pealülitist).
Normaalolukorras, kus kang vabastatud, saavad tuled toite ainult pealülitist.
Pingelang on kahe toiteahela korral väiksem ja tuled eredamad.
Ja ülalpool soovitatud releede vahelepanek väga hea iseenesest(reeglina on olukorra paranemine väga hästi tajutav).
Eks vanem masin, vanemad ja mitte just varuga dimensioneeritud juhtmed, pisut oksüdeerunud pistikud ja lülitid annavad ka oma osa pingelangu tekkesse.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...