Kütusefilter või turbo rõhk?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Marxlan
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mär 2011, 21:04
Telefon: 5243045
Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kW
Asukoht:

Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas Marxlan »

Tere

Mure siis järgmine, et 4-nda käiguga kiirendades läheb 3000 rpm juures nagu limp mode - jõud kadunud. Mõtlikuks teeb see, et miks ainult 4-ndaga (5-ndaga pole praegustes teeoludes proovinud :) )? 1,2,3-nda käiguga kiirendades läheb probleemideta punasesse, 4-ndaga poob peale 3000 rpm-i kinni ja viiendaga edasi kulgedes/kiirendades ei ole probleemi (pole muidugi 3000 rpm-ni pressinud).
Siit ka küsimus - kas on ka võimalik et küttest jääb puudu?
Või on asi ikkagi turbo rõhus - neljandaga lihtsalt tallab ajaliselt nii palju kauem, et MAP jõuab rõhu anomaaliale regeerida (tulenevalt siis võib-olla kehvasti liikuvast geomeetriast, vigasest solenoidist või vaakumi lekkest) ja limp mode minna?
Kaabli otsa pole praegu riputanud, pole endal kahjuks. Mida võiks veel jälgida - proovida, et võimalikult täpselt viga teada saada?
Masin on naise käes igapäevaselt sõidus ja ega ta eriline tallaja muidugi (õnneks :) ) kah ei ole ning seega geomeetria võib küll võib olla kinni jääma hakata - aga miks ainult 4-da käiguga?
Isendiks siis Passat 1,9 TDI 81 kW

Tänudega,
Margus

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

4-janda käiguga saad juba koormust anda turbole. Ja ütled,et 5-enda.käiguga seda pole. Kas on erinevust-külm mootor-soe mootor?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kas jõu kadumisel taastub jõud peale seda kui oled teinud toimingu süüde välja-sisse? V siis lihtsalt ainult 4. käiguga nagu pooks mingist hetkest alates? Proovida võid veel õhulugeja pistik õhulugejalt tagant ära võtta ja mis siis teeb ehk kas jääb asi samaks, jääb jõudu vähemaks v tuleb juurde.
Samas asju mis võivad su masinat vaevata võib olla palju. Hea oleks kui kaabel sappa, vaadata veakoode kui neid on ja teha mõned testisõidud et näha kuidas on lood turbo rõhuga, mida näitab õhulugeja ning testida geomeetria juhtimist. Ehk siis probleem võib olla teab milles a la umbes kütte v õhufilter, ummistunud sisselaske kollektor/EGR klapp, rõhuleke, MAF andur, geomeetria juhtmisega seotud probleem(N75, geomeetriat juhtiv vaakumklapp ingl. k. VNT actuator v siis nendevaheline vaakumvooliku leke), geomeetria ise kinni, MAP andur ja vististi ka teisi vähemlevinud põhjuseid. Aga niisama niiviisi kohvipaksu pealt ennustada ei ole eriti otstarbekas, ainult aja- ja närvikulu.
Ning nn. limp mode il ja pideval jõuetusel võivad olla samad põhjused.
Ja kasutajale T6nis2, ei saa aru su väitest et 4. saad juba turbole koormust anda? Niipalju kui mina enda masinal selle limp modeiga mässanud olen siis annab ka 3 käik piisavalt koormust et tulemuseks oleks limp mode ning üleüldine minek on sitem ka teiste käikudega kui näiteks geomeetria kinni v siis selle juhtimine ei toimi. Sai alles paar päeva tagasi seda geomeetriat turbol liigutatud edasi tagasi ilma turbot maha võtmata ja see üks kindel koht kuhu tahtis kinni katkuda geomeetria, kadus(juu tuli mingi tugevam tahmatükk v rooste lahti). Ja minek on on sittakanti parem kui kunagi varem ning piirajasse pole enam probleemi lasta(sel hetkel tunne nagu jälle limp mode aga ei ole). Samuti võib probleem geomeetria juhtimisel v siis kinnine geomeetria põhjustada olukorda, kus sõidu ajal masin nagu turtusuks ehk korraks nagu kaob jõud....nagu küte saaks korra otsa v õhk oleks küttesüsteemis vahel vms, tean enda kogemusest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Marxlan
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mär 2011, 21:04
Telefon: 5243045
Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kW
Asukoht:

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas Marxlan »

Õhtust siis.

Süüte sisse-välja keeramine ei andnud siis mingit muutust. Õhulugejat pistikut ei taibanud kohe ära võtta ja seega ei tea kas oleks aidanud.
Küll aga täna jõudsin tiba varem koju ja liigutasin käsitsi geomeetriat - liikus küll, kuigi alguses tundus et väikese nõksuga. Või mine sa tea - äkki ainult tundus nii ja oli soovunelm selline, aga igatahes peale seda proovima minnes täna enam jõu kadumist ei täheldanud. Keris ka lapp põhjas 4-ga ilusti üle 4000 rpm-i ja edasi ka 5-ga üle 3000 rpm-i - rohkem ei julgenud lasta (tee hakkas otsa saama :) ).
Järgmine nädal proovin aega leida ja kaabli otsa riputada, eks siis arvatavasti pöördun jälle siia targemate poole. Seniks aga tänud vastajatele ja nägudeni :)

k1ngst0n
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
Asukoht:

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas k1ngst0n »

mul on G3 TDI,pole just sama aga mul oli see N75 klapp arvatavasti perses...õhulugeja pistik jaguneb 2heks,..üks jääb õhullugeja külge ja teine läheb sellesse N75 vaakumklappi,kui ma selle pistiku vaakumklapi küljest lahti ühendasin sis prooblemmid kadusid.Kui pistiku tagasi kokku ühendasin esines mul uuesti probleem 4 ja 5-nda käiguga kiirendamisel nagu sul.1,2,3-nda käiguga võisin ka piirajasse lasta ja midagi ei juhtunud.Praegu sõidangi et pistik on lahti ühendatud.Ma ei tea kas sul ka jaguneb see õhulugeja pistik kaheks,aga kui jaguneb sis proovi ära ja anna teada kas asi muutus paremaks.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Asukohta oled nõus avaldama. Kui Tallinna kant, siis oleks nõus aitama...sinu poolt riistvaraline tugi läpaka näol, minu poolt kaabel ja veidi teadmisi selle limp modei ja selle diagnoosimise kohta :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Marxlan
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mär 2011, 21:04
Telefon: 5243045
Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kW
Asukoht:

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas Marxlan »

Copilot-le
Asun Järvamaal, aga muidu reedel on plaanis Tallinna tulla. Paha on muidugi see, et see saab olema töö ajal ja kaasa tuleb ämm kelle kella 13.20-ks arsti visiidile transpordin. Riistvaralise toega pole probleemi - läppar koos VAG-COM softiga olemas. Seega kui sulle 13-14 ajal sobib, siis võib ju kokku saada. Väike palve, et anna tänase päeva jooksul teada - pean siis mõned ümberkorraldused tegema et saaks Passatiga tulla, taskutelefon on mul 52 43 045.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas copilot »

hmm, sa ise pole siis kaablit sappa pannud ja vaadanud et kas ja mis veakoode annab? muidu homme ehk reedel plaanis maale sõita lääne viru poole, ainult et mis kellast sõitma hakkan ei oska öelda. mis kanti tallinnas satud?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Marxlan
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mär 2011, 21:04
Telefon: 5243045
Auto: VW Passat 1,9 TDI 81kW
Asukoht:

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas Marxlan »

Kaablit ei ole praegu sappa pannud - pole endal lihtsalt, suvel kui ostsin siis sai kolleegi kaabel sappa pandud. Tallinnas pean Nõmmele minema ja veel mõnda kohta, aga nii suur see linn nüüd siis kah pole et ma ei saaks sulle sobivasse kohta tulla. Järvas asun ise Lääne-Viru pool servas - seega pole ka sinna mul kauge tulla kui sa just Viru-Nigulas ei ole. Kui mahti saad, helista mulle - saab otse rääkida.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kütusefilter või turbo rõhk?

Lugemata postitus Postitas copilot »

veakood, mille siis välja lugesime:

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check Hoses
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”