Mure siis järgmine, et 4-nda käiguga kiirendades läheb 3000 rpm juures nagu limp mode - jõud kadunud. Mõtlikuks teeb see, et miks ainult 4-ndaga (5-ndaga pole praegustes teeoludes proovinud

Siit ka küsimus - kas on ka võimalik et küttest jääb puudu?
Või on asi ikkagi turbo rõhus - neljandaga lihtsalt tallab ajaliselt nii palju kauem, et MAP jõuab rõhu anomaaliale regeerida (tulenevalt siis võib-olla kehvasti liikuvast geomeetriast, vigasest solenoidist või vaakumi lekkest) ja limp mode minna?
Kaabli otsa pole praegu riputanud, pole endal kahjuks. Mida võiks veel jälgida - proovida, et võimalikult täpselt viga teada saada?
Masin on naise käes igapäevaselt sõidus ja ega ta eriline tallaja muidugi (õnneks

Isendiks siis Passat 1,9 TDI 81 kW
Tänudega,
Margus