Mure siis selline, et ühel heal päeval hakkas auto putedama ja minek ei olnud enam tahumendi tunde järgi vastav. Vaatasin üle õhufiltri(ilus, puhas) ja tõmbasin lahti pritsepea küljest sisseminema kütusevooliku. Süüte keerasin sisse, pump paagis ürises c.a 2 sekundit ja seejärel lülitas relee pumba välja. Kapoti all voolikut uurinud sõber nentis, et kütust küll tuleb kuid surve ei ole kuigi veenev.
Kahtlusades kütusefiltrit külastasin automaailmat ja tõin sealt uue bensiinifiltri(põhjaaalune).Päris ausalt tuli filtrist kohvi koos saguga välja nii et fillter oligi umbes. Peale filtri vahetust hakkas masin kõrralikult käima ja kõik tundus nagu päris. Ja NÜÜD TÄNA tekkis selline kotterman, et koolist tulles jätsin auto maks pooleks tunniks seisma ja kui peale seda olid plaanid linna sõita siis masin lihtsalt ei käivitunud. Just nagu kütust ei saaks kätte, kuid pump ju lööb ja kui lasin võtme start astmest lahti siis mõnes silindris kütus süttis(lubas). Kondijõuga lükkamismeetod samuti vilja ei kandnud. Kuna oli kiire, võtsin kohe ette ka paagis oleva kütusepumba vahetuse. Külge sai uus pump kuid ka peale seda masin ei käivitunud.
Tegin teema elektroonika alla, seejuures viga peaks olema siiski elektroonikas, kuna muud alternatiivi välja ei mõtlend.
Sädelahendus on olemas küünalde elektroodide vahel.
Aidake mind, appi!

Kõik asjakohased postitused teretulnud.
Ette tänades
Mihkel