1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
tere rahvas
mure selline et täiest lampi hetkel kaob pealkirjas nimetatud mootoril just kui turbo tagant ära, aga kuulda on et turbo töötab kuid jõudu pole
Milles võib asi olla?
lasin paar korda piirajasse kohapeal ja jälle kõik toimib
mure selline et täiest lampi hetkel kaob pealkirjas nimetatud mootoril just kui turbo tagant ära, aga kuulda on et turbo töötab kuid jõudu pole
Milles võib asi olla?
lasin paar korda piirajasse kohapeal ja jälle kõik toimib
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Sage probleem, turbo avariirežiimis, põhjuseid palju ja erinevaid. Palju lahatud tema, otsi: limp mode, turbo ei tööta jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
nagu tobimarg mainis, võib viga olla mitmes erinevas asjas, alates küttefiltrist kuni kinni jääva geomeetriani välja. Antud moto puhul sagedane probleem kinni jääv turbo geomeetria v siis probleem süsteemis mis seda geomeetriat juhib. Tegu siis muutuva geomeetriaga turboga. Aga jah, kaabel sappa ja veakoodi alusel saab täpsemalt edasi vaadata. Lampi teab mida pole mõtet kontrollida/vahetada. Ja kaabli abil saab ka kindlaks teha kas tegu kõige sagedasema probleemiga ehk kas kinni jääv geomeetria v siis selle juhtimine.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
viskasin juhtme taha ja tuli selline asi ette, ei lubanud mul ära ka kustutada:S
kes teab mis need on
Address 01: Engine
Controller: 028 906 021 EF
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1441
Coding: 00002
Shop #: WSC 16707
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
kes teab mis need on
Address 01: Engine
Controller: 028 906 021 EF
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1441
Coding: 00002
Shop #: WSC 16707
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Kui uuesti piitsa annad küll siis jookseb ka turbo uuesti avariirežiimi ja tulevad uuesti ka veakoodid. Viga kaob alles peale vea kõrvaldamist.
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Turbol pole olemas avariirežiimi!!! Tegu on ikka sellega, et turbo rõhu reguleerimise süsteemis on kuskil viga ning aju registreerib selle ja lülitub ümber avariirežiimi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses
ehk siis kontrolli solenoidi N75, mida muide saab kontrollida ka kaabli abil et kas liigutab geomeetriat. Lisaks üle kontrollida vaakumvoolikud mis sellest solenoidist turboni läheb ning ega ei ole turborõhulõdvikutest lekkeid, samuti ega mõni lõdvik pole kuskilt lahti tulnud. Esmalt siis N75 ja sellesse minevad/väljuvad vaakumvoolikud üle kontrollida.
Kustutada ei saa sa sellepärast, et su kaablisoft pole registreeritud...lugeda saad veakoode aga mitte midagi muud.
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses
ehk siis kontrolli solenoidi N75, mida muide saab kontrollida ka kaabli abil et kas liigutab geomeetriat. Lisaks üle kontrollida vaakumvoolikud mis sellest solenoidist turboni läheb ning ega ei ole turborõhulõdvikutest lekkeid, samuti ega mõni lõdvik pole kuskilt lahti tulnud. Esmalt siis N75 ja sellesse minevad/väljuvad vaakumvoolikud üle kontrollida.
Kustutada ei saa sa sellepärast, et su kaablisoft pole registreeritud...lugeda saad veakoode aga mitte midagi muud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 19:33
- Auto: Mazda 323f BG, Mazda 626 GD kupee, Mazda Xedos 9, BMW e38 750i, Volkswagen Passat b5 tdi
- Asukoht: Tartu
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Mis on kinni jääva geomeetria puhul lahenduseks, et asja korda saada?
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Tere
Geomeetria kinnijäämist põhustab tahm.Sageli põhjustab seda madalate pööretega sõit,vahel oleks vaja sõita kõrgete pööretega.Tahmamist põhjustavad õli lekked turbos nii külma kui kuuma poole pealt.Tüüpilselt VW lekib õli ka läbi klapisääre pukside ja tihendite.
Geomeetria kinnijäämist põhustab tahm.Sageli põhjustab seda madalate pööretega sõit,vahel oleks vaja sõita kõrgete pööretega.Tahmamist põhjustavad õli lekked turbos nii külma kui kuuma poole pealt.Tüüpilselt VW lekib õli ka läbi klapisääre pukside ja tihendite.
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Niipalju kui mul kogemust on siis tahm tekib diislil nagunii, soovitatav oleks lihtsalt aegajalt natuke kõrgema pöördega sõita, et see turbosse ei ladestuks.
Põhiline õli sisselaskesse tuleb vw 1,9 mootori puhul karterituulutusest, sellest tulenevalt nähakse välismaistes foorumites kõvasti vaeva sinna vahele lisafiltri panemisega. Sellest tulenevalt on soovitatav aegajalt ka coolerit seestpoolt õlist puhastada.
Põhiline õli sisselaskesse tuleb vw 1,9 mootori puhul karterituulutusest, sellest tulenevalt nähakse välismaistes foorumites kõvasti vaeva sinna vahele lisafiltri panemisega. Sellest tulenevalt on soovitatav aegajalt ka coolerit seestpoolt õlist puhastada.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 11 Mär 2011, 22:07
- Telefon: 56110580
- Auto: VW Bora 1,9 TDI
- Asukoht:
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Mul on küsimus selle kohta, et sisselaske kollektorisse minev toru saab alguse kõrvalistuja poolsest esininas olevast mingist plastikhuinjaast. Seal on ka õli radiaator. Õliradiaator on eest vaadates suht sitane ja midagi seal lekib ka....kas see radikas jahutab käigukasti õli? (tiptronic) Ning teine küsimus on see et kuidas see klamber sinna õhutorule tagasi saada....räigelt vähe ruumi on, täna mässasin mitu tundi, puhastasin gaasihoovastiku juures olevat ergutusklappi jne, tahmane oli hullult, siis panin kõik kokku tagasi, turbo töötas täitsa ok ja järsku käis mingi laks ja too toru lendas sealt otsast ära...jutt käib ikka ninas asuvast plastikasjast. Klamber ei saanud korralikult pessa. Aga kuidas see tagasi panna? Kas tõesti peab esituled jms ära kakkuma? Tegemist Boraga, 2002 aasta
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Sa räägid vist ikka intercoolerist ehk turbo õhu vahejahutist. Turboga kokku pressitav õhk käib sealt läbi ja jahutatakse maha. Mingil määral satub vahejahutisse ka õli, sellest lekkimine. Ergutusklapp? Võibolla räägid EGR klapist mis suunab heitgaase uuesti põletamisele sisselaskesse. Mõningatele turbo rõhutorudele on ligipääs raskendatud, eriti vahejahuti läeduses. Oluliselt teeb klambritega mässamise lihtsamaks spetsiaalne klambrinäpits. Tavaliste näpitsatega võib ennast halliks vanduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 19:33
- Auto: Mazda 323f BG, Mazda 626 GD kupee, Mazda Xedos 9, BMW e38 750i, Volkswagen Passat b5 tdi
- Asukoht: Tartu
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Kas keegi oskab öelda, kas Passat b5.5 1.9tdi 74kW on ka muutuva geomeetriaga turboga? Sõbral sellise mootoriga sama mure, et "poob" kinni end 120km/h (huvitaval kombel alati just 120km/h) "poob" end kinni ja olenemata sellest, millise käiguga see kiirus saavutatakse (välja arvatud juhul kui väga rahulikult kiirendada, siis ei juhtund midagi).
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Selle probleemiga seoses omal kogemus ka olemas. Sõbra golf 4 tdi 81kw samamoodi kadus jõud ja täpselt sama moodi tuuritades tuli jõud jälle takka. Viga oli vananenud MAF(mass air flow)ehk õhulugejaga. Peale vahetamist toimis asi jälle nii kui peab. Võid proovida veel ka brake cleaneriga õhulugejat puhastada veidi. Vb liialt tahma tekkinud sinna.
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300
Tel. 56843300
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Passat 81kw 1.9tdi
LAsin ka täna enda masinaga suht piirjasse ja 4 käik ca100km/h kadus lihtsalt jõud ära.
Süüde sisse ja välja ning käis töötas jälle.
Rahulikult kiirendades selliseid anomaaliaid ei esine.
LAsin ka täna enda masinaga suht piirjasse ja 4 käik ca100km/h kadus lihtsalt jõud ära.
Süüde sisse ja välja ning käis töötas jälle.
Rahulikult kiirendades selliseid anomaaliaid ei esine.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Endal juhtus täna midagi taolist külma mootoriga, nõks käis ja siis hakkasin vaikselt liikuma, korra oli vaja vajutada, et kohapealt minna ja turbot enam järel ei olnud, venis nagu tatt
, süüde välja ja uuesti masin tööle, siis kõik ok, peale seda maantee ja sai ka mõne kohapeal pedaal põhja surutud (mootor soe) ja ei saanud midagi aru, ainult et kütet tarbis küll 8-10 vahel maanteel, vahest ka 5 kui alla mäge 


- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Ei hakka oma masina jaoks uut teemat tegema. Pm masinaks 96 aasta 81kw passat. Põhimõtteliselt kaoks masinal ka nagu jõud ära kiirendades, aga seda alles kuskil 2500-3000 pöörde kandis... et kui kiirendada siis algul on kiirendus olemas jne, aga kui pöörded jõuavad kuhugi sinnamaale, siis masin nagu ei kiirendaks enam korralikult. Endale tundub ühtlasi ka et 81kw kohta liigub masin natuke lahjalt edasi... see alguse kiirendus kaa. Et milles võib probleem olla?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Ehk siis turbo muutuv geomeetria?ValgeKotkas kirjutas:VTG kinni?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Kui mul õhulugeja peetis oli siis poos ka umbes 2500-3000 pöördel kinni. Oletada ei ole siin midagi, tuleb diagnostika teha.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
siin mõned kuud tagasi oli masinal kaabel taga, siis küll ühtegi sellist probleemi ei visanud too et oleks midagi läbi... kuigi siis käitus auto samamoodi. Aga eks pöördun võimalusel uuest kaabli otsa. Siuke natuke loll küsimus, et kui see õhulugeja tagant ära võtta, siis peaks probleem kaduma? ajutiselt?tobimarg kirjutas:Kui mul õhulugeja peetis oli siis poos ka umbes 2500-3000 pöördel kinni. Oletada ei ole siin midagi, tuleb diagnostika teha.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Siis su auto ei sõida 
Aga kaabli tagant saab vaadata kogust, mida õhulugeja loeb ning võrrelda näitudega netist (ehk mis olema peavad). Niimoodi saabks õl välistada (aju vast ei tunne ära seda, et õl loeb õhku valesti, vaid talitab saadud info järgi ning veateadet ei anna, kindel ma muidugi pole
).
Kinnisest geomeetriast on siin foorumiski juttu kuhjaga ("tüüpviga" n.ö)

Aga kaabli tagant saab vaadata kogust, mida õhulugeja loeb ning võrrelda näitudega netist (ehk mis olema peavad). Niimoodi saabks õl välistada (aju vast ei tunne ära seda, et õl loeb õhku valesti, vaid talitab saadud info järgi ning veateadet ei anna, kindel ma muidugi pole

Kinnisest geomeetriast on siin foorumiski juttu kuhjaga ("tüüpviga" n.ö)
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 Tdi 81 kw võim kaob ära?
Kui sa õhulugeja pistiku tagant ära võtad siis auto liigub nii umbes keskmiselt kuna aju kasutab siis fikseeritud keskmist õhulugeja väärtust, sellest ka kesisem mine. Kui sul aga õhulugeja täielikult peetis oleks siis muutuks minek paremaks õhulugeja lahti ühendamisel.
Aga mis se seal kaabli otsas nägid siis paar kuud tagasi? Õhulugeja veakoodi ei jäta vahetevahel, samas on omadega täitsa metsas ja loeb kõvasti alla normi. Õhulugeja kontrollimiseks teed testsõidud ja jälgid reaalselt õhulugeja näite j võrdled neid aju poolt küsituga.
Aga mis se seal kaabli otsas nägid siis paar kuud tagasi? Õhulugeja veakoodi ei jäta vahetevahel, samas on omadega täitsa metsas ja loeb kõvasti alla normi. Õhulugeja kontrollimiseks teed testsõidud ja jälgid reaalselt õhulugeja näite j võrdled neid aju poolt küsituga.