K: polo variant 1997 1,4 44kw ohc, mootor vakka

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rohepunn
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 20 Mär 2011, 14:45
Telefon: 55647228
Auto: polo variant 1,4 bens 44kw 1997
Asukoht: Tartu

K: polo variant 1997 1,4 44kw ohc, mootor vakka

Lugemata postitus Postitas rohepunn »

Pärast märjaks saamist lombist läbisõidul hakkas üks suurem jant pihta. Mootorist kadus jõud ja suri välja. Läbi suure häda sai käima meelitatud, märg aurus ära ja sai koju kulgeda. Siis edasi justku töötas, kuid aegajalt oli käivitamisega probleeme, vahel läks kenasti, vahel pidi hulk aega käiama ja siis läks lõpuks normaalselt. Vahel jälle aitas, kui sai mitu korda lühidalt käiata ja ootas lihtsalt "õiget" korda. Ühel päeval sai küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kõik üle käidud, kõikvõimalikud kontaktid, klemmid ära puhastatud ja siis ei olnud jälle käimamineku ja sõitmisega mitu päeva probleeme. Kuni järgmise märja ilma ja lombini. Õhtul ei hakanud enam lumesajus jantima vaid võtsin järgmisel päeval uuesti puhastusaktsiooni ette.

Kõik sai tehtud kenasti klaariks, kuid siis alles hakkas k_pp pihta - ei mingit arusaamist, mismoodi see mootor käituma hakkas. Kui käima sai (kui üldse sai), siis tühikäik oli OK, kuid pöörete üles saamine vahel õnnestus vahel mitte. Enamasti mitte ja mootor suri välja. Kui õnnestus pöörded üles saada, siis sõita ikka ei saanud; jõudu ei olnud ja suri välja. Üldiselt võttes selline tunne, et uputab mootori ära. Milles võib olla viga? Lambtaandur, õhukoguse andur? Lambta kontaktid puhtad, juhtmed paistavad olevat OK. Mul mõistus otsas.

Aidake inimesed!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K: polo variant 1997 1,4 44kw ohc, mootor vakka

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui autol pole mootori kaitseks põhja plastikut,ja rihmarataste pool ka katvat plastikut,siis võib olla vistas hammasrihma ühe hamba võrra üle. Vaata ka mootori märke.

rohepunn
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 20 Mär 2011, 14:45
Telefon: 55647228
Auto: polo variant 1,4 bens 44kw 1997
Asukoht: Tartu

Re: K: polo variant 1997 1,4 44kw ohc, mootor vakka

Lugemata postitus Postitas rohepunn »

Viga lõpuks leitud ja parandatud. Süütepool andis särtsu läbi. Õige lahendnus oleks muidugi uus / töötav süütepool. Ajutiselt sai epoksiidimassiga korpuse ja kõrgepindejuhtme vaheline ala ära kaetud ja probleem lakkas. Kõrgematel pööretel oli seal just viga näha - ilus, jäme, helelilla "välk" , ligi 1cm pikk, jooksis korpuse ja juhtme kummiääre vahel. :-)

rohepunn
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 20 Mär 2011, 14:45
Telefon: 55647228
Auto: polo variant 1,4 bens 44kw 1997
Asukoht: Tartu

Re: K: polo variant 1997 1,4 44kw ohc, mootor vakka

Lugemata postitus Postitas rohepunn »

Teema jällegi aktuaalne: ära sai vahetatud - süütepool, jagaja rootor, jagaja kaas, küünlajuhtmed ja mingi aeg nagu täitsa töötas. Siis hakkas meeletult kütust võtma (no ikka kordades rohkem kui normaalne oleks).Diagnostika näitas, et detonatsiooniandur ei anna ühendust / on katki / ei tööta vms. Sai viga ära nullitud ja enam veateadet ei andnud. Lisaks sai igaks juhuks ära vahetatud ka küünlad ning kütusekulu läks väga heaks. Kuni pool paaki sai sõidetud. Siis hakkas jälle üks jant. Sai det. andur mootori küljest lahti päästetud ja pinnad ära puhastatud (siinkohal suured tänud Tartus Dea diagnostikule, kes jagas soovitusi ning igat pidi probleemile kaasa elas), ning nüüd vag-comiga kontrollides andis ette järgmised read:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 6K0 906 027 E
Component: MOTRONIC MP 9.0 S023
Coding: 0261204593
Shop #: 1037357494
VCID: 2E2F8DBBF919
No fault code found.
Readiness: N/A


Kas keegi oskaks selle lahti seletada, mis siin kirjas on?

Proovisõit lühikese maa peale sai tehtud ja tundus, et bensiinikulu on OK.



Ette tänades,


Indrek

Vasta

Mine “Mootor”