See kõik sõltub ikka sellest milline pingeregulaator on vahel, on olemas 14v,14,5v,15v jne... standard on 14,4vT6nis2 kirjutas:Korras pingeregulaator ei luba pinge kõikumisi mis tahes reziimis (klaasi puhastid töötavad,salongi soojendus mootor töötab max. asendis jne.) 14,2 V peab olema garanteeritud laadimis pinge.
Pingeragulaatori ülesanne on hoida pinget stabiilsena teatud tasemel. Kui tarbijaid generaatori väljundist rohkem toimub jah aku tühjenemine. Vanemate diislite puhul see perfoomantsi ei mõjuta, peaasi et magnetklappi ei sulge. Kuidas lood uuemate masinatega ei tea.HawkHill kirjutas:Pigem peaks ikka nii olema, et pingeregulaator saab piirata laadimispinget? Aga kui generaator nõrk ja tarbijaid panna ülearu (kasvõi mingi võimas helivõimendi autosse lisaks) siis ei saa ka see regulaator kusagilt voolu juurde (peale aku) ja toimubki hoopis aku tühjenemine laadimise asemel.