Turborõhu andur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turborõhu andur
On kellegil laenata Tartus turborõhu andurit. Mootoriks 1,9TDi 85kw. Tahaks teada kas on selle viga, et auto edasi ei liigu.
Keegi teab kas 96KW mootoril on sama andur peal?
Keegi teab kas 96KW mootoril on sama andur peal?
Viimati muutis Dex, 06 Dets 2010, 12:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Turborõhu andur
Mul on garaažis originaal 1,9 110 kw turborõhu andur, mis tehasest peale pandud. Kuna uuel turborõhu torul oli teistsugune pese, mis nõudis uut andurit, siis vana seisab. Ise asun Tallinna lähiümbruses.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] sa ju Tartus
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] sa ju Tartus

Viimati muutis corbe, 06 Dets 2010, 13:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Turborõhu andur
mis moodi sul see minek siis on?kuidas see viga tunda annab?kas siis natuke korraksd aitab kui süüte välja keerad ja siis uuesti käima paned?
Re: Turborõhu andur
Uimane minek on algusest peale. Kui hullult gaasi anda 3-ndaga siis viskab umbes 75-80km/h täielikult jõua tagant ära.mallor kirjutas:mis moodi sul see minek siis on?kuidas see viga tunda annab?kas siis natuke korraksd aitab kui süüte välja keerad ja siis uuesti käima paned?
Mootoris näitab ka selliseid vigasid
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 038 906 019 FC
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0001SG 1515
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
Additional Info: VSSZZZ7MZ2V519696 VWZ1Z0A1961829
4 Faults Found:
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Turborõhu andur
See viimane viga, mille ta sul avastas. Sellega on enda vanal autol kurvad kogemused, nimelt andis see samune asi mäeku et turbo on kehvas seisus ja lõpuks sai ta lihtsalt otsa. Samamoodi viskas turbo tagant ära kui oli nii öelda punases alas pööretega.
Ehk on abi sellest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm
Ehk on abi sellest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm
Re: Turborõhu andur
corbe kirjutas:See viimane viga, mille ta sul avastas. Sellega on enda vanal autol kurvad kogemused, nimelt andis see samune asi mäeku et turbo on kehvas seisus ja lõpuks sai ta lihtsalt otsa. Samamoodi viskas turbo tagant ära kui oli nii öelda punases alas pööretega.
Ehk on abi sellest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm
Mul pööretega ei jõuagi punassesse alasse. 2500-3000 vahel viskab tagant jõu ära
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Turborõhu andur
Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?
Kood: Vali kõik
1 Fault Found
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turborõhu andur
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive DeviationNokia555 kirjutas:Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?Kood: Vali kõik
1 Fault Found 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Turborõhu andur
Eks peab siis kuhugi testima viima, kes asja jagavad, ise eriti ei tea midagi mootoritest, rääkimata sellest uuest, mida ainult paar kuud omanud.copilot kirjutas:17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive DeviationNokia555 kirjutas:Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?Kood: Vali kõik
1 Fault Found 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Kliimal ka mõned errorid sees:
Kood: Vali kõik
3 Faults Found
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
35-10 - - - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
35-00 - -
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
35-00 - -
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turborõhu andur
kas külmalt mõtled seda kui moto külm aga väljas plusskraadid v siis kui väljas on kah olnud mõnda aega miinuses ja moto kah maha jahtunud a la üleöö seisnud? geomeetria juhtimine tasuks üle kontrollida ja et kas turbo geomeetria juhuslikult kinni ei kipu jääma.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Turborõhu andur
Esimest korda esines nii: Hommikul 9-10 ajal umbes -25C väljas, auto ööläbi seisnud, panin tööle töötas kõik ok, sõitsin umbes 500m ja siis hakkasin väikesest mäest ülesse liikuma ja enam edasi ei läinud, aitas siis korra välja lülitus, on samamoodi olnud ka mingi -5C-ga. Seda ainult korra, kui juba korra kinni panna ja uuesti tööle, siis enam pole olnud. Soojalt ei ole midagi, siis on kõik ok ja liigub nagu mega hästi.copilot kirjutas:kas külmalt mõtled seda kui moto külm aga väljas plusskraadid v siis kui väljas on kah olnud mõnda aega miinuses ja moto kah maha jahtunud a la üleöö seisnud? geomeetria juhtimine tasuks üle kontrollida ja et kas turbo geomeetria juhuslikult kinni ei kipu jääma.