Küsimus tekkis seoses sidurisurvelaagritega, mis on mõeldud Vw Passat b3 1.9TD 55kw mootori ning 02A kasti jaoks.
Nimelt sai oma AAZ tüüpi mootorilt eemaldatud siduri survelaager ning kapi peal oli kohe olemas uus survelaager, mis pidi samuti olema antud mootorile sobiv.
Pildild siis vasakpoolne hetkel küljes olev SACHS-i toodang ning paremal üleval QH toodang, sobib neid omavahel ära vahetada?
Viimati muutis Siksaator, 03 Apr 2011, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
Mis jama see nüüd on? AAZ.mootor on ju 55 kw.1,9 TD. Survelaager on käigukasti tagakorpuses,viienda käigu sektoris. See laagri pilt on ju 66 kw. käigukastist TDi.
T6nis2 kirjutas:Mis jama see nüüd on? AAZ.mootor on ju 55 kw.1,9 TD. Survelaager on käigukasti tagakorpuses,viienda käigu sektoris. See laagri pilt on ju 66 kw. käigukastist TDi.
Jah, mootoriks on mul 1.9TD 55kw ning käigukasti tähistus oli miskine CHA ja sidurikojas võlli juures oli veel mingi 02A.....
Survelaager asetseb, siis mul ees sidurikojas. Ja pildil see survelaager, mis näppude vahel on eemaldatud küljes olevast käigukastist.
Kas on siis tegemist haruldase varjandiga,------sinu autol(55kw) on käigukast trossidega lülitus ja hüdrauliline siduri ajam. Olgu mis on,miks ei peaks neid saama omavahel vahetada,kui uus laager on sinna ette nähtud.
T6nis2 kirjutas:Kas on siis tegemist haruldase varjandiga,------sinu autol(55kw) on käigukast trossidega lülitus ja hüdrauliline siduri ajam. Olgu mis on,miks ei peaks neid saama omavahel vahetada,kui uus laager on sinna ette nähtud.
Kast on jah siis selline:
Täitsa trossidega ning hüdraulilise siduriga on.
Endas mul tekitas lihtsalt kahtlus see, et uuel on see nuutide osa sees ja vanal pole, muidu mõõdult ja kinnitustelt identsed .
See nuutide teema on konstruktiivne nüanss - laager liigub ikka silindrilise kasti ''saba'' peal. Kui hoolikalt vaatad siis vanal on ka kerged nuudid sees märgata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:See nuutide teema on konstruktiivne nüanss - laager liigub ikka silindrilise kasti ''saba'' peal. Kui hoolikalt vaatad siis vanal on ka kerged nuudid sees märgata.
Vanal on tõesti õige madalad nuudid- teema tegin sellepärast, et asjas ikka kindlalt veenduda, kuna siduri vahetuse võtsin ise esimest korda ette .
Viimati muutis Siksaator, 28 Mär 2011, 23:02, muudetud 1 kord kokku.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. ei lepi nii lihtsa lahendusega. PPPP. ütle,käigukasti koodi CHA. ,ja eelnev jutt?.on minu jutt. Pidasin silmas,kas sellist Kkasti toodeti 55 Kw. Td. -lil. Aastal 92-97. Tundub siiski,et see käigukast on sinna ,,aretatud,, st. ei ole originaal. Trossidega käigu vahetus,hüdro sidur ja mootoril ainult 55 kw.-vääne 145. Kõik on võimalik,kuid ausaid vastuseid sooviks.
Viimati muutis T6nis2, 31 Mär 2011, 22:18, muudetud 1 kord kokku.
Kus kohast sain välja lugeda,et tegemist on autoga PASSAT. Minu vastus läks G-3.-peale. G3-el.ja ka Ventol on TD.55 kw. kä'igukasti lülitus ,,nn,, hoobadega,varrastega. Küsijad olgu konkreetsed tehnilises foorumis.
T6nis2 kirjutas:Kus kohast sain välja lugeda,et tegemist on autoga PASSAT. Minu vastus läks G-3.-peale. G3-el.ja ka Ventol on TD.55 kw. kä'igukasti lülitus ,,nn,, hoobadega,varrastega. Küsijad olgu konkreetsed tehnilises foorumis.
Aga kus kohast sa lugesid välja et tegu on golfiga. Mehel isegi avatari pildil ju passat.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], nagu keskerakonna poliitik, kui puuse paneb hakkab oma kaitseks mingit pläma välja ajama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Aga okei, rahunege maha mehed nüüd .
Tunnistan ka oma eksimust, oleksin pidanud esimeses postituses tiba täpsem olema ehk siis tõesti küsisin seoses Vw Passat b3 1.9TD 55kw mootori külge minevate survelaagrite kohta .