
G3 Sidur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
G3 Sidur
Räägiks oma siduriprobleemist, ehk saaks targemaks.
Autosk G3 gti 85kw 020 kastiga. Nimelt sai suvel vahetada siduriketta, aga mitte korvi ega surveplaati. Lisaks selgus, et trossiga siduri varras, mis jookseb seal võlli sees ja lükkab vist seda surveplaati sidurit vajutades , oli otsast katki. Ise ei saanudki aru, mida kunagi seal aretatud oldi, tundus et oli nagu mingi ots juurde keevitatud ja see siis suvel murdus ära. Sai uuesti keevitatud see varras sama pikaks ja kõik toismis tükk aega kenasti. SÜgise lõpus hakkas peale jama, et siduripedaal ei tahtnud ise päris üles tõusta ja tagumine käik ja esimene ja teine käik lähevad kuidagi raskel sisse. Lisaks üliniiskete ilmadega kipub mootor eest käigukastil ära jooksma maanteel (3,4,5 käiguga, teistega mitte). Sooviks teada, kui pikk see terasvarras peaks originaalis tegelikkuses olema? Sest ise kardan, et minu oma sellele pikkusele ei vasta ja saaks asja edasi uurida.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G3 Sidur
Soovitan see varras osta uus ja originaal, ei pea vaevama pead asja lappimisega. Selgita mida tähendab: üliniiskete ilmadega kipub mootor eest käigukastil ära jooksma maanteel ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 Sidur
Lihtsalt, ütleme, et on tarvidus maanteel sooritada möödasõit, pöörded on kuskil 2500 kanti ja ja viies käik sees. Ja kui järsku gaasi vajutada siis auto küll hakkab mööda sõitma, aga mitte nii nagu peaks, sest pöörded tõusevad kiiremini kui kiirus järgi jõuab, ehk siis sidur libiseb. Rahulikult gaasi vajutades ja mööda sõites tundub kõik okei. Ja sellist asja on just märgata selliste vesiste ilmadega ja 3,4,5 käiguga.GTI kirjutas:Soovitan see varras osta uus ja originaal, ei pea vaevama pead asja lappimisega. Selgita mida tähendab: üliniiskete ilmadega kipub mootor eest käigukastil ära jooksma maanteel ?

Re: G3 Sidur
Teras varras peaks olema 342 mm. Kui on pikem(kuipalju on pikem?) ,siis automaatreguleeringuga siduri tross jätab siduri korvi pinge alla ,st.ajamis lõtku pole. Samas,viga võib olla ainult siduri trossi ,,reguleeringus,, .
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 Sidur
No see võib olla põhjuseks, miks siduripedaal üles kipub jääma. Aga kas siduritrossi see reguleeringu osa võib põhjustada seda, et kui auto veereb vaikselt tagasi ja panna tagumine käik sisse, teeb sellise hääle, nagu sidur ei lahutaks piisavalt, et nagu hoo pealt lükkaks käigu sisse. Samas, kui auto seisab paigal ja panna tagumine käik sisse, siis läheb ilusti, samuti lähevad koha peal paremini sisse ka esiene ja teine käik, kui külmast peast ja sõites, ainult esimene ja teine käik häält ei tee.
T6nis2 kirjutas:Teras varras peaks olema 342 mm. Kui on pikem(kuipalju on pikem?) ,siis automaatreguleeringuga siduri tross jätab siduri korvi pinge alla ,st.ajamis lõtku pole. Samas,viga võib olla ainult siduri trossi ,,reguleeringus,, .
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 Sidur
Juhuu, ja nii ma esimese käiguga koju sõitsin, sest sidur kadus nagu naksti, arvatavasti parandatud varras või midagi muud on saba andnud ja nüüd vaja oodata nädalavahetust, et asja uurima hakata ja näpud õliseks teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 06 Apr 2009, 15:25
- Telefon: 56240913
- Auto: VW Golf 3 1.9d
- Asukoht:
Re: G3 Sidur
Sul võib probleem olla vabalt sellest, et sa ei vahetanud korvi ära.... Kui ennem ketta vahetust sai pikalt sõita nii, et sidur ei pidanud, siis võis korv kuuma saada ning nüüd korv ei peagi enam, tänu millele võib ka ketas haiget saada.
Edu probleemi lahenamisel

Edu probleemi lahenamisel
Re: G3 Sidur
...et kui auto veereb vaikselt tagasi ja panna tagumine käik sisse,teeb sellise hääle.... . Tagurpidi käigul pole sünkronisaatoreid. Tagurpidi käik lülitatakse sisse SEISVAL autol. Kui palju on ju sellise eksimise(liikumise pealt lülitada tagurpidi käik)korral rikutud käigukast. Vähe sellest,vist masstootangu etiket nõuab,et oleks (odavam) tagurpidi kasti hammasrattad ,,pehmemad,, . Siin foorumis ju kuipalju küsitud....tagurdades kõriseb. Soovitus,2x mootori õli vahetus,siis 1x. käigukasti õli vahetus. G3-el. 75W.90. Teemasse läks 100%. Liikuval autol ei lülitata tagurpidi käiku. Siduri jutt jääb ootele.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 Sidur
Selles suhtes on sul õigus, olen kuulnud ja tean ka sellest ise.
Aga taas siduri probleemi juurde. Sai siis lahti võetud käigukasti otsas olev kaas ning pandud ka uus varras sisse, mille pikkus oli 342mm, soetasin selle forsist ning kui sisse selle panin siis ei käega tõstes sidurihoob läheb piku ülemist osa(meenutab mutrit) vastu. Ilmselgelt pole siis ju sidurit. Tulutu ost vist, tuleb ise kuidagi pikem varras sisse meisterdada
, sest ei tundu, et midagi oleks nii kulunud ka.
Aga taas siduri probleemi juurde. Sai siis lahti võetud käigukasti otsas olev kaas ning pandud ka uus varras sisse, mille pikkus oli 342mm, soetasin selle forsist ning kui sisse selle panin siis ei käega tõstes sidurihoob läheb piku ülemist osa(meenutab mutrit) vastu. Ilmselgelt pole siis ju sidurit. Tulutu ost vist, tuleb ise kuidagi pikem varras sisse meisterdada

Viimati muutis Deemu, 08 Apr 2011, 16:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 Sidur
Sai siis varrast pool cm pikemaks tehtud ja sidur lahutab nii nagu peab.
Lisaks kuulsin naabri käest, mis tegelikult kogu seda anomaaliat põhjustab. Selle sidurihoova all peab olema kas mingi plastmassist jublakas, mis ei lase pidurihooval täiesti alla minna. Minul on see puudunud ostmisest saadik ning küllap ka eelmise omaniku käes. Selle puudumise tõttu on mingi laager(ei tea, aga nii ta rääkis) kadunud kuhugi käigukasti põhja. Sellepärast oli juba varem aretatud oma terasvarras sinna sisse.
Suurtematel pööretel kipub endiselt mootor pöördeid kiiremini tõstma, kui tõuseb proportsionaalselt kiirus
. Ilmselt tuleb soojematel ja mitte nii kiiretel aegadel vahetada ka hooratas ning surveplaat. Lisaks käigukasti võlli otsas olev simmer, kuna too vahelt kipub õi tilkuma siduri peale ja eks see aitab kaasa sellele tulemusele.
Võib teema lukku panna.
Lisaks kuulsin naabri käest, mis tegelikult kogu seda anomaaliat põhjustab. Selle sidurihoova all peab olema kas mingi plastmassist jublakas, mis ei lase pidurihooval täiesti alla minna. Minul on see puudunud ostmisest saadik ning küllap ka eelmise omaniku käes. Selle puudumise tõttu on mingi laager(ei tea, aga nii ta rääkis) kadunud kuhugi käigukasti põhja. Sellepärast oli juba varem aretatud oma terasvarras sinna sisse.
Suurtematel pööretel kipub endiselt mootor pöördeid kiiremini tõstma, kui tõuseb proportsionaalselt kiirus

Võib teema lukku panna.
