G60 aju vs 2E aju

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Tervist!

Tekkis küsimus, et palju erinevad G60 mootori aju väljundid 2E mootori omadest. Ega ei juhtu ajud lihtsalt ringi vahetatavad olema?

On kellelgi ehk väljundite skeeme pakkuda või abistavat linki?

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1495
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Klemmide arv on erinev.

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Re: G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Jurmola kirjutas:Klemmide arv on erinev.
Nii... juba läheb. Et kui soov mainitud mootor G60 ajuga tööle saada siis oleks ka tolle aju juhtmestikku tarvis? Sedasi peaks asi teostatav olema ju?

Kas G60'ne aju ka kuidagi rõhku kontrollib (juhib/kontrollib näiteks mingit solenoidi abil nagu enamus turbokatel?), ütlen ausalt et G60'nest ei tea ma muud kui et seal toodab ülerõhku "kruvi" mismoodi ja kuidas see kruvi funktsioneerib seda ma tõesti ei tea.
Et ehk keegi räägiks ka lähemalt :-)
Viimati muutis sink123, 05 Apr 2011, 21:15, muudetud 1 kord kokku.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas samzik »

Ei juhi rõhku.

Rõhku juhitakse trossel klapiga. Seal on ülerõhu osa vedruga. Kompressor lihtsalt ei tooda väärtusest x rohkem õhku pöördel y.

Ja ajud ise on nagu pull ja lehm. Esita oma küsimus kohe algselt õigesti palun. Ehk: soovin 2 e mootorile g60 aju paigaldada, kas ajud sobivad?

Jurmola oled sa täitsa kindel? Samas klemmide arv ei sega, sinna annab alati juurde klemme panna ja lisa juhtmeid vedada.

Mina lahendaks pigem pistiku ja juhtemistiku ümber tegemisega selle asja. Üldiselt projekti autol oleks soovitav uus juhtmestik kaboti alla kududa. Vanadel juhtmestike tihti isolatsioonid pragulised ja kipub mingeid anomaaliaid esinema. Kui ikka tahta mingit jõudu motoorist välja puhuda siis tuleb asju korralikult teha.


G60:
Kas kipsikruvi müts profiili sees või mis kruvist räägid?

Äkki vaevud kasvõi foorumis natuke ringi vaatama, et tutvuda tööpõhimõttega.
Viimati muutis samzik, 05 Apr 2011, 21:35, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Re: G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Mõte oligi tegelikult täpsemat infot G60'ne aju kohta saada, kas ning mida kontrollib, klemmide arv jne. Aga samzik Sult sain päris palju infot. Tõesti kahju et väljendan ennast keeruliselt, aga ma kahjuks muud moodi ei oska. Sõna "kruvi" tuli sellest, et ma olen toda laadurit vaid selle nimega kuulnud.

Ilmselgelt kui ühele mootorile teise mootori aju peale pookida tuleks juhtmestik ringi teha kui nad just üksteise asemele otse ei istu.

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1495
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: G60 aju vs 2E aju

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Mul oli Golf 3 2.0 aju(kirjade järgi lammarist) ja passat G60 aju, ning ühel neist oli pistik tunduvalt pikem kui teisel, ehk ei saanud vahetada.

Vasta

Mine “Elektroonika”