G60 aju vs 2E aju
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G60 aju vs 2E aju
Tervist!
Tekkis küsimus, et palju erinevad G60 mootori aju väljundid 2E mootori omadest. Ega ei juhtu ajud lihtsalt ringi vahetatavad olema?
On kellelgi ehk väljundite skeeme pakkuda või abistavat linki?
Tekkis küsimus, et palju erinevad G60 mootori aju väljundid 2E mootori omadest. Ega ei juhtu ajud lihtsalt ringi vahetatavad olema?
On kellelgi ehk väljundite skeeme pakkuda või abistavat linki?
Re: G60 aju vs 2E aju
Nii... juba läheb. Et kui soov mainitud mootor G60 ajuga tööle saada siis oleks ka tolle aju juhtmestikku tarvis? Sedasi peaks asi teostatav olema ju?Jurmola kirjutas:Klemmide arv on erinev.
Kas G60'ne aju ka kuidagi rõhku kontrollib (juhib/kontrollib näiteks mingit solenoidi abil nagu enamus turbokatel?), ütlen ausalt et G60'nest ei tea ma muud kui et seal toodab ülerõhku "kruvi" mismoodi ja kuidas see kruvi funktsioneerib seda ma tõesti ei tea.
Et ehk keegi räägiks ka lähemalt

Viimati muutis sink123, 05 Apr 2011, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: G60 aju vs 2E aju
Ei juhi rõhku.
Rõhku juhitakse trossel klapiga. Seal on ülerõhu osa vedruga. Kompressor lihtsalt ei tooda väärtusest x rohkem õhku pöördel y.
Ja ajud ise on nagu pull ja lehm. Esita oma küsimus kohe algselt õigesti palun. Ehk: soovin 2 e mootorile g60 aju paigaldada, kas ajud sobivad?
Jurmola oled sa täitsa kindel? Samas klemmide arv ei sega, sinna annab alati juurde klemme panna ja lisa juhtmeid vedada.
Mina lahendaks pigem pistiku ja juhtemistiku ümber tegemisega selle asja. Üldiselt projekti autol oleks soovitav uus juhtmestik kaboti alla kududa. Vanadel juhtmestike tihti isolatsioonid pragulised ja kipub mingeid anomaaliaid esinema. Kui ikka tahta mingit jõudu motoorist välja puhuda siis tuleb asju korralikult teha.
G60:
Kas kipsikruvi müts profiili sees või mis kruvist räägid?
Äkki vaevud kasvõi foorumis natuke ringi vaatama, et tutvuda tööpõhimõttega.
Rõhku juhitakse trossel klapiga. Seal on ülerõhu osa vedruga. Kompressor lihtsalt ei tooda väärtusest x rohkem õhku pöördel y.
Ja ajud ise on nagu pull ja lehm. Esita oma küsimus kohe algselt õigesti palun. Ehk: soovin 2 e mootorile g60 aju paigaldada, kas ajud sobivad?
Jurmola oled sa täitsa kindel? Samas klemmide arv ei sega, sinna annab alati juurde klemme panna ja lisa juhtmeid vedada.
Mina lahendaks pigem pistiku ja juhtemistiku ümber tegemisega selle asja. Üldiselt projekti autol oleks soovitav uus juhtmestik kaboti alla kududa. Vanadel juhtmestike tihti isolatsioonid pragulised ja kipub mingeid anomaaliaid esinema. Kui ikka tahta mingit jõudu motoorist välja puhuda siis tuleb asju korralikult teha.
G60:
Kas kipsikruvi müts profiili sees või mis kruvist räägid?
Äkki vaevud kasvõi foorumis natuke ringi vaatama, et tutvuda tööpõhimõttega.
Viimati muutis samzik, 05 Apr 2011, 21:35, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: G60 aju vs 2E aju
Mõte oligi tegelikult täpsemat infot G60'ne aju kohta saada, kas ning mida kontrollib, klemmide arv jne. Aga samzik Sult sain päris palju infot. Tõesti kahju et väljendan ennast keeruliselt, aga ma kahjuks muud moodi ei oska. Sõna "kruvi" tuli sellest, et ma olen toda laadurit vaid selle nimega kuulnud.
Ilmselgelt kui ühele mootorile teise mootori aju peale pookida tuleks juhtmestik ringi teha kui nad just üksteise asemele otse ei istu.
Ilmselgelt kui ühele mootorile teise mootori aju peale pookida tuleks juhtmestik ringi teha kui nad just üksteise asemele otse ei istu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: G60 aju vs 2E aju
Mul oli Golf 3 2.0 aju(kirjade järgi lammarist) ja passat G60 aju, ning ühel neist oli pistik tunduvalt pikem kui teisel, ehk ei saanud vahetada.