Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Kas keegi oskab õelda kui lihtne või raske on seda vahetada ja mis elemndid tuleks enne vahetust eemaldada...Ja juhtumisi on äkki kellegi pakkuda korraliku latti ja mille hind jääks 100 euro kanti....Autoks on Vw Passat 1,8 92kw 1997a Sedaan...
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Kas roolilatil on võimalik ise vahetada silindrite otsatihendeid,kuna mul laseb sealt õli läbi...Tolmukaitse oli õli kuhjaga täis..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Loomulikult on see võimalik ja seda ka tehakse aga tulemus sõltub vahetaja kogemustest, vana lati üldisest seisukorrast jm. asjadest - mõttekam oleks osta rem. garantiiga latt. Lati otsingul arvesta et odavalt head asja ei saa.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=69815&p" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Aga kas sobib ka mõni audi latt sinna asemele A4 või A6 oma?
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Tervist
Vaatasin et minu teema siia toodud. Latt nüüd vahetatud ning kõik töötab. Mõne lausega siis töökohta ka.
Tegelt asi lihtne, ei midagi keerulist. Läheb vaja ühte võtit, Torxist järgmine(homme uurin suuruse järgi). Selle võtmega keerad 3 polti lahti( 2 kaboti all ja üks auto all lati juures vasakul pool) ning kui juba all oled keera 2 toru ka lahti mis võivad olla väga roosts ja õrnad, nii et hoolikalt. Järgmisena võid auto seest lahti kiskuda ning auto seest teha lahti ühendus mis hoiab roolivarrast ja latti ühenduses. Nüüd veel roolivarda otsad ja korras, vasakul pool on nagu spetsiaalne auk ratta koopas kust saab varda välja venitada( mugavama teha kahekesi, kuid saab ka ükis hakkama).
Kuidas kõike kokku panna? Mina tegin nii.
1. Uuele vardale vanad või uued rooliotsad külge.
2. Hoolikalt lükkame varda tagasi omale kohale.
3. Ühendame voolikud kuna pärast halb ühendada(minu meelest, kes teab paremini, täiustagu)
4. Sätime ilusti male kohale ja ühendame 3 poldiga kere külge, tuleb vaadata ka seest et õigesti tagasi sai ning annab rooli vardaga ühendada.
5. Ühendame roolivarda ja rooli otsad.
6. Kui kõik tehtud, lisame tiba õli, paneme auto käima ning naudime tehtud töö vilju.
Kui homme aega, teen paar pilti ka juurde. Loodan et kellegile kasu ka asjast aga töö muidu kerge aga must
. Edu tegijatele 
Järve selveris, Tööriistamarketis 1.60€ on tükk ja see on suurus nr 10
[IMG=http://img146.imageshack.us/img146/9158/img1101uus.jpg][/IMG]
Vaatasin et minu teema siia toodud. Latt nüüd vahetatud ning kõik töötab. Mõne lausega siis töökohta ka.
Tegelt asi lihtne, ei midagi keerulist. Läheb vaja ühte võtit, Torxist järgmine(homme uurin suuruse järgi). Selle võtmega keerad 3 polti lahti( 2 kaboti all ja üks auto all lati juures vasakul pool) ning kui juba all oled keera 2 toru ka lahti mis võivad olla väga roosts ja õrnad, nii et hoolikalt. Järgmisena võid auto seest lahti kiskuda ning auto seest teha lahti ühendus mis hoiab roolivarrast ja latti ühenduses. Nüüd veel roolivarda otsad ja korras, vasakul pool on nagu spetsiaalne auk ratta koopas kust saab varda välja venitada( mugavama teha kahekesi, kuid saab ka ükis hakkama).
Kuidas kõike kokku panna? Mina tegin nii.
1. Uuele vardale vanad või uued rooliotsad külge.
2. Hoolikalt lükkame varda tagasi omale kohale.
3. Ühendame voolikud kuna pärast halb ühendada(minu meelest, kes teab paremini, täiustagu)
4. Sätime ilusti male kohale ja ühendame 3 poldiga kere külge, tuleb vaadata ka seest et õigesti tagasi sai ning annab rooli vardaga ühendada.
5. Ühendame roolivarda ja rooli otsad.
6. Kui kõik tehtud, lisame tiba õli, paneme auto käima ning naudime tehtud töö vilju.
Kui homme aega, teen paar pilti ka juurde. Loodan et kellegile kasu ka asjast aga töö muidu kerge aga must


Järve selveris, Tööriistamarketis 1.60€ on tükk ja see on suurus nr 10
[IMG=http://img146.imageshack.us/img146/9158/img1101uus.jpg][/IMG]
Viimati muutis saar20, 05 Mär 2011, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Kas esisilla reguleerimist ei teinudki?
Teine soovitus oleks rooliratas peale lati küljest lahtiühendamist ära lukustada kuna airbagi (kui on varustuses) lintjuhe rooli all võib väga kergesti puruneda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
saar20 kirjutas:Tervist
Vaatasin et minu teema siia toodud. Latt nüüd vahetatud ning kõik töötab. Mõne lausega siis töökohta ka.
Tegelt asi lihtne, ei midagi keerulist. Läheb vaja ühte võtit, Torxist järgmine(homme uurin suuruse järgi). Selle võtmega keerad 3 polti lahti( 2 kaboti all ja üks auto all lati juures vasakul pool) ning kui juba all oled keera 2 toru ka lahti mis võivad olla väga roosts ja õrnad, nii et hoolikalt. Järgmisena võid auto seest lahti kiskuda ning auto seest teha lahti ühendus mis hoiab roolivarrast ja latti ühenduses. Nüüd veel roolivarda otsad ja korras, vasakul pool on nagu spetsiaalne auk ratta koopas kust saab varda välja venitada( mugavama teha kahekesi, kuid saab ka ükis hakkama).
Kuidas kõike kokku panna? Mina tegin nii.
1. Uuele vardale vanad või uued rooliotsad külge.
2. Hoolikalt lükkame varda tagasi omale kohale.
3. Ühendame voolikud kuna pärast halb ühendada(minu meelest, kes teab paremini, täiustagu)
4. Sätime ilusti male kohale ja ühendame 3 poldiga kere külge, tuleb vaadata ka seest et õigesti tagasi sai ning annab rooli vardaga ühendada.
5. Ühendame roolivarda ja rooli otsad.
6. Kui kõik tehtud, lisame tiba õli, paneme auto käima ning naudime tehtud töö vilju.
Kui homme aega, teen paar pilti ka juurde. Loodan et kellegile kasu ka asjast aga töö muidu kerge aga must. Edu tegijatele
Järve selveris, Tööriistamarketis 1.60€ on tükk ja see on suurus nr 10
[IMG=http://img146.imageshack.us/img146/9158/img1101uus.jpg][/IMG]
Arusaadav, et tegid töö nagu niuhti, aga mis lati sa lõpuks alla sebisid?
Ja sillastendis käisid loomulikult ka ikka pärast?
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Re: Tere küsimus Passati roolilati kohta...
Vabandust et vastusega kaua läks.
Alla sai siis taastatud ELSTOCK latt
http://www.elstock.dk/visvare.php?nr=11 ... j&menu=sty" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkel kõik korras ja töötab kenasti. Pärast seda keerasin sillad silmajärgi paikka ja jnädalapäras regulli
Alla sai siis taastatud ELSTOCK latt
http://www.elstock.dk/visvare.php?nr=11 ... j&menu=sty" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkel kõik korras ja töötab kenasti. Pärast seda keerasin sillad silmajärgi paikka ja jnädalapäras regulli