Autoks VW passat 1,8 66kw 1991 aasta
Armatuuris vilgub õli tuli,kui mootor soe.Aga mehaanilise mõõturiga õlisurve tühikäigul 1 ja pööretel 4(soe mootor)
Armatuuris jahutusvedeliku näidik läheb 110 peale.Kraadiklaasiga mõõtes paisupaagist temp 90.(Keema ei lähe)
mootori plokis andurid vahetatud ja kõik nagu ennem.Probleem juba ostes saadik.
2 Probleemi:passatiga 1,8 66kw 1991 aasta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 2 Probleemi:passatiga 1,8 66kw 1991 aasta
Arvatavasti näidikublokk vigane - kontrolli bloki jagant külmjooted üle (eriti bloki nurgas oleval 3-jalaga toitekivil).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 2 Probleemi:passatiga 1,8 66kw 1991 aasta
paisupaagis temp madalam,kui mootoris. paisupaagis ju vedelik ei ringle.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 2 Probleemi:passatiga 1,8 66kw 1991 aasta
Ikka ringleb- kuigi mitte nii kiiresti kui ülejäänud süsteemis. Sellest "kolmikust" pm, mis plokist radika ülemisse lõdvikusse suundub, läheb peenike voolik paisupaaki.jalakäija kirjutas:paisupaagis temp madalam,kui mootoris. paisupaagis ju vedelik ei ringle.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...