Tere
Küsimus selline, et sõitsin eile pärnust tallinna ja mul hakkas temperatuuri näidik kõikuma, kapoti alla vaadates nägin, et radiaatori juures olev ventilaator lakkas töötamast. Lisasin siis juurde vett et päris keema ei läheks asi. Samal ajal kui temp näidik oli 90/100 kraadi vahel lõi vahepeal põlema õli tule, õli kontrollides tase oli normis. Äkki oskate öelda kust kohast alustada ja mida teha??:)
Tänud ette:)
Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
Maantee sõidul praeguste ilmadega ei peakski jahutusventilaator tööle hakkama. Palju sa vett lisasid - kas paisupaak oli täiesti tühi? Kui tühi siis variant et võis plokikaanele haiget teha. Hakatuseks vaata et vedelikud oleksid normis ja puhtad, pane auto käima ja vaata mis toimub. Temp. hetkeline tõus 100 kraadini või isegi veidi üle pole mingi probleem kui vent. koheselt käivitub ja mootori maha jahutab. Võid ka õlirõhu manomeetriga lasta ära kontrollida, siis teab mida sellest õlitulest arvata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Veebr 2007, 23:14
- Telefon: +372 5277489
- Asukoht: Tallinn Mustamäe
Re: Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
GTI kirjutas:Maantee sõidul praeguste ilmadega ei peakski jahutusventilaator tööle hakkama. Palju sa vett lisasid - kas paisupaak oli täiesti tühi? Kui tühi siis variant et võis plokikaanele haiget teha. Hakatuseks vaata et vedelikud oleksid normis ja puhtad, pane auto käima ja vaata mis toimub. Temp. hetkeline tõus 100 kraadini või isegi veidi üle pole mingi probleem kui vent. koheselt käivitub ja mootori maha jahutab. Võid ka õlirõhu manomeetriga lasta ära kontrollida, siis teab mida sellest õlitulest arvata.
Aga vahepeal läks temp näidik 110 ja hakkas see temperatuuri näidik põlema mul. Ja kui linna siseselt sõites samamoodi, näitas lubatust üle normi. Linnas peaks ju radika vent tööle hakkama, lisasin seda vett ja see peaks olema normis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
Kui linnas seisad töötava mootoriga siis varsti lööb jah vendi käima, endal teine sama mootoriga auto ja liikudes pole kunagi venti käima löönud praeguste ilmadega. Sul võis olla tegu jahutusvedeliku vähesusega lihtsalt (kuskil leke?) - esimene tunnus kui vedelikku vähe on see et sooja asemel hakkab puhuma külma. Kui vedelik on normis kas siis töötab korralikult, temp on normis? Oluline on teada saada kas ka reaalselt on temp kõrge või peksab näidik segast?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Veebr 2007, 23:14
- Telefon: +372 5277489
- Asukoht: Tallinn Mustamäe
Re: Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
Äkki tõesti leke kuskil kuna puhub külma , sooja ei tule üldse, ma sõitsin nagu jääkambris. Aga käisin uurisin Forsist, et ostsin uue termostaadiGTI kirjutas:Kui linnas seisad töötava mootoriga siis varsti lööb jah vendi käima, endal teine sama mootoriga auto ja liikudes pole kunagi venti käima löönud praeguste ilmadega. Sul võis olla tegu jahutusvedeliku vähesusega lihtsalt (kuskil leke?) - esimene tunnus kui vedelikku vähe on see et sooja asemel hakkab puhuma külma. Kui vedelik on normis kas siis töötab korralikult, temp on normis? Oluline on teada saada kas ka reaalselt on temp kõrge või peksab näidik segast?

Re: Mure ventilaatoriga GIII 1.8 93a.
Võib ka lihtsalt kuskilt õhu vahele tõmmanud olla, siis ka ei puhu sooja. Õlituli läks sellest äkki põlema, et üle kuumenedes läks õli niipalju vedelaks, et pump ei andnud enam piisavat survet. Ventilaatori anduri saad niimoodi ära kontrollida, et võtad sellelt andurilt pistiku küljest ja sildad pistikul näiteks traadijupiga kaks klemmi omavahel kokku. Kui hakkab tööle, siis viga anduris, kui mittte, siis viga kas relees, juhtmetes või mootoris endas.drkiller kirjutas: Äkki tõesti leke kuskil kuna puhub külma , sooja ei tule üldse, ma sõitsin nagu jääkambris. Aga käisin uurisin Forsist, et ostsin uue termostaadiJa tihendi, pluss ütles äkki vendi andur läbi et vaja see ka välja vahetada. selle pärast äkki ei tööta see ventilaator.