
Esmalt tuleks soovitud mitte roostevaba detail soovitus ulatuses (soovitavalt ikka ?leni, kuna kunagi roostetab ta niikuinii maha:P ) haljaks ajada, ehk siis metallini puhtaks. Ilma kaitsekihita, nagu n?iteks v?rv/lakk. Rooste tekkimise kiirendamiseks v?ite soovitud pinnale kanda n?iteks (k??gi)soola ja siis see m?rja lapiga laiali h??ruda. Nii on tehtud, n?iteks G2rry auto kapott. Igasuguste hapetega kogemused endal puuduvad, aga mis seal vahet on, proovige j?rgi, teate meilegi r??kida

Eelnevalt roostes olnud, kuid n??d uuesti haljaks lastud kapott

Natuke soola

Ja 10 p?eva p?rast on tulemus selline. V?lja ilmub ta silmn?htavalt juba paari p?evaga

Ja kes ei oska soola kapotile kanda, siis vaadake videot:
Soola kapotile kandmine
Soolaga m?llamisel tuletaks meelde, et sool kipub igale poole m??da autot koos veega laiali valguma, siis v?iks auto korralikult ?le loputada peale soolaga m?llamist, samas sool tuleks kapotile j?tta, k?ll vihm ta maha peseb, eks ise doseerite. Kuid ?levaatuselt roostes detailiga l?bi saamise kohta mina ei saa midagi lubada.
Jaapani autodel on mitte soovitav parkida roostes Volksu k?rvale- Rooste on nakkav
Ja n??d v?ite hoopis rahulikumalt m?elda, et keegi peale teie seal kapotipeal tahab jalga puhata

Ja muidugi pilgut k?rvaltvaatajatelt, kes ?ldse midagi sellises asjad hindab sellelt tuleb WOW ja
vanurid v?ivad ?elda, nagu meil m?nel: "Vello, Vello, tule vaata meeter korda meeter roostet on majaees"

[Muudetud: 1-4-08 pikksilm]