Oleks vaja siis teada kuidas see toimib, keskmine polt on vällja keeratud, aga ei midagi
Aru ka ei saa
Palun abi
Eelmise rihma vahetasin ää nii et surusin eebli vahele ja jõuga väänasin pingutus rulliku eemale, aga nüüd vaja vahetada ka see
Viimati muutis megahabe, 15 Apr 2011, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Buss ei ole mul mitte kihutamiseks vaid mõnus kulgemise pill
Endal sai rihm nii vahetatud, et seal rulliku keskel on 13 polt. Sinna viskasin silmusvõtme otsa ja torujupi ka veel, et rohkem jõudu oleks ja siis niimoodi lihtsalt tõmbasin teda päripäeva, et rullik ülespoole tõuseks ning rihma kätte saaks ja uue saaks vahele visata. Ehk on abi Kindlasti vaata ka, et rullikul lõtku ei oleks.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
selle sama rulliku mootori poolses küljes, mitte seal kus see kaheksane polt paistab, on üks kate,selle koogid ära sealt ja siis saad ligi ühele mutrile või poldile, ei mäleta enam täpselt kumb oli, selle keerad ära ja saadki rulliku kätte.
megahabe kirjutas:Kõik sai vahetatud nagu ikka eebli abil
Kashjuks ei aita see joonis mind ültse, kuna aru ikka ei saa kuidas see vedru lõdvaks lastakse
Rihma vahetuseks on originaalis selline ''viisakas'' eebel, mille ots kinnitub selle pinguti rulliku juures kõveriku külge ja sellega surutakse pinguti vedru kokku. Enne ka ei uskunud kui ühes riistakapis seda eeblit nägin.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Selle pingutuse saad lõdvaks nii kui võttad rihma maha pingutus rulli pealt siis lased pingutil lahti see jookseb ise lõdvaks siis võttad selle teiselt poolt kus pinguti vedru on mõlemad pinguti poldid lahti ja viimseks võttat minguti keskel oleva kuuskandi lahti siis saad selle pikka võlli kätte mille küljes see pingutus rull on ja nii see käibki .päris segane lugu ja annan endast parima seda lahti seletada ühe sõnaga kui tegema hakkad küll siis lahti saad. aga soovitus pane mingit paksemat määrde ainet pärast võlli peale et need pagana puksind kuivaks ei jääks hakkab jubedalt häälitsema muidu
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
mix17 kirjutas:Selle pingutuse saad lõdvaks nii kui võttad rihma maha pingutus rulli pealt siis lased pingutil lahti see jookseb ise lõdvaks siis võttad selle teiselt poolt kus pinguti vedru on mõlemad pinguti poldid lahti ja viimseks võttat minguti keskel oleva kuuskandi lahti siis saad selle pikka võlli kätte mille küljes see pingutus rull on ja nii see käibki .päris segane lugu ja annan endast parima seda lahti seletada ühe sõnaga kui tegema hakkad küll siis lahti saad. aga soovitus pane mingit paksemat määrde ainet pärast võlli peale et need pagana puksind kuivaks ei jääks hakkab jubedalt häälitsema muidu
Nii lõpuks sain ma ka asjale pihta Tänud! Tahtsingi saada seda võlli kätte, et see rasa ää määrida
Buss ei ole mul mitte kihutamiseks vaid mõnus kulgemise pill