Golf 4 rooste eemaldus?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
TGM
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 11 Mär 2011, 21:06
Auto: Golf IV
Asukoht:

Golf 4 rooste eemaldus?

Lugemata postitus Postitas TGM »

Pärast karmi talve on autol hakanud tekkima üksikud rooste plekid, kuid auto alal olen üsna võhik. Kas mõni asjatundja oleks nii lahke ja koostaks õpetuse kuidas roosteplekke eemaldada? Masinaks on 98' Golf IV.
Google on tore sõber, aga mõnikord tasub kaasmaalast rohkem usaldada...:)
Ette tänades!:)
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 18:09, muudetud 2 korda kokku.

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Rooste eemaldus

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

No , oleneb , kui hullus seisus sul see olukord on.Muidu oleks mõistlik teha nii:
1.Lased kärgkettaga roostes koha puhtaks kuni metallini.
2.Lihvid tekkinud värviääred sujuvamaks (et tekiks selline sibula siiru-viiruline välimus)
3.Pesed silikonieemaldiga
3.1 Siinkohal võib kasutada ka esmalt happekrunti ja sis edasi nagu järgnevad punktid näitavad.
4.Kannad peale krundi.
5.Karestad krundi ära ntx 240 liivapaberiga (või ka õhemaga ,oleneb krundikihi paksusest)
6.Kannad peale pahtli
7.Lihvid pahtli ära (kuivalt ja alguses 180 ja hiljem 240 järgi)
8.Pesed silikonieemaldiga
9.Krundid (korralikud paksud kihid)
10.Lihvid krundi siledaks 500 paberiga (kui tegu on kuldse või hõbedasega , siis oleks 600 parem)
11.Pesed jälle eemaldiga
12.Värvid
13.Lakid.
14.Kui tarvis ,siis ka poleerid. :wink:


Ongi vist nagu kõik! :D
PS!Ei pretendeeri absoluutsele tõele , see on lihtsalt minu nägemus asjast.
Viimati muutis PRIM0, 19 Apr 2011, 18:17, muudetud 2 korda kokku.

murka
Klubiline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Mai 2006, 12:53
Auto: G7 2014 77kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rooste eemaldus

Lugemata postitus Postitas murka »

mul täpselt sama mure, et peale talve on rattakoobastelt ja tagaluugilt tsipake värvi lahkunud, terveid detaile ei ole sellepärast ehk veel tarvis üle värvida. Oskab keegi foorumlastest soovitada, kus selliseid väikseid värvitöid korralikult ja mõistliku hinnaga tehakse (ei aja taga kõige odavamat kohta, kvaliteeti peab ka olema)? Piirkond Tallinn ja Harjumaa.

meli666
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Veebr 2011, 15:49
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: Rooste eemaldus

Lugemata postitus Postitas meli666 »

Minulgi on tekkinud selliseid üksikuid roostekohti. Aga kuidas seda värvitooni oleks kõige parem kokku saada? Käisin Põlvas ühes värvipoes ja sealt soovitati, et otsi värvikood auto juurest üles ja selle järgi segatakse siis värv. Seletasin, et auto on punane ja pea paarkümmend aastat vana, et selle järgi enam ilmselt ei saa. Siis kästi bensiiniluuk tuua, et värvilipikute järgi saab tooni siis valida. Segati siis kaalu peal värv kokku ja pidi korras olema. Tegemist oli siis Glasuriti värviga.
Kodus hakkasin siis usinasti parandusi tegema, aga vahe on ikka väga suur. Ei aja mingit filigraansust taga, peaks ju ometi olema võimalik selline toon kokku segada, et 50 meetri pealt enam vahet ei märka. Näiteks vahepeal olen kasutanud odavaid Motipi aerosoolvärve ja sellega õnnestus küll väga hea tulemus saada, vahet praktiliselt ei märkagi. Ainus halb asi on see, et see värv ei püsi üle aasta peal.
Kus näiteks oleks Tartus hea autovärvipood?
Viimati muutis meli666, 21 Apr 2011, 18:00, muudetud 1 kord kokku.

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Rooste eemaldus

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

no kui su auto on 20 aastat elanud ilma värvihoolduseta ja värv on pigem roosa , kui punane , siis aitaks kõigepealt poleerimine ja siis alles hakkad värvi kokku ajama.Aga värvitoon proovitakse ikkagi naaberdetaili pealt.See tähendab , et kui sul on vaja värvida esistange , aga toon aetakse kokku tagaluugi eeskujul , siis võib tekkida olukord , kus see toon ei lähe lihtsalt stangega kokku.Glasuritil on need punased üldiselt halvasti katvad nagunii.Ja kui sa teed parandusi keset ust pintsliga või sussutad püstoli/spreiga peale , siis on selge , et toon ei klapi.See , kuidas toon paika aetakse ja sobitatakse on omaette ooper.Seal tulevad mängu ka näiteks pihustustehnikad , tehas kus auto on toodetud jne...plus igal(no paljudel vähemasti) toonidel on olemas standard toon ja siis on veel lisaks ka erinevad variatsioonid sellest (tumedam , heledam jms.)Seega kohtparandusega ongi väga raske (et mitte öelda võimatu) saada tulemus , mis silmale liiga ei teeks. :wink: Edu! :)

Vasta

Mine “Kere & Sisu”