
G2 Mootori vahetus... ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G2 Mootori vahetus... ?
Mõtlesin natukene nõu küsida! Kuna mingi aeg tahaks enda golfile veits asisema mootori vahele lükata, siis tahaks teada, mis mootori vahele istutamine on kõige lihtsam, hetkel on peal 1,6 53kw karpa mootor! Sellessuhtes, et mis mootoriga klapiks mootori kinnitused ning mille puhul ei tuleks juhtmestiku välja vahetada? 

-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: G2 Mootori vahetus... ?
juhtmestiku pead vast nii ehk naa tuunima , aga muidu kinnituste poolest lähevad vist kõik rida 4 mootorid (g60 1,8 , agg 2,0 , gti 16V...)
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: G2 Mootori vahetus... ?
Kuna sul on 87 aasta masin, siis ilmselt on sul "CE1" (Central Electric 1) ehk siis vanatüübi juhtmestik. Seega on sinna kõige lihtsam peale panna G2 Gti mootor, sõltuvalt su rahakotist, kas odavam 8-klapiline, või kallim 16-klapiline. Mõlema puhul on tarvis ümber vahetada kogu kapotialune juhtmestik kuid käigukasti saab sama jätta.
8-klapilise puhul on sul tarvis:
Plokk+kaas
sisselase
pritsungisüsteem
Kütusepumbad
juhtmestik.
16-klapilise puhul on sul lisaks vaja veel väljalaske kollektorit.
-------------------------
Infot:
Mootori kinnituste poolest sobivad kõik G2/G3 mootorid
G3 on kõik CE2 juhtmestikuga.
Sinu käigukasti otsa mahub kuni 210mm mahutav sidur, ehk siis kõik G2 vabalthingavad bensakad.
8-klapiliste väljalaske poldid on püstipidi üksteise suhtes (||||) , samas kui 16-klapilistel on nad diagonaalis (\\//)
8-klapilise puhul on sul tarvis:
Plokk+kaas
sisselase
pritsungisüsteem
Kütusepumbad
juhtmestik.
16-klapilise puhul on sul lisaks vaja veel väljalaske kollektorit.
-------------------------
Infot:
Mootori kinnituste poolest sobivad kõik G2/G3 mootorid
G3 on kõik CE2 juhtmestikuga.
Sinu käigukasti otsa mahub kuni 210mm mahutav sidur, ehk siis kõik G2 vabalthingavad bensakad.
8-klapiliste väljalaske poldid on püstipidi üksteise suhtes (||||) , samas kui 16-klapilistel on nad diagonaalis (\\//)
Viimati muutis Pikksilm, 20 Apr 2011, 21:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: G2 Mootori vahetus... ?
Selge, tänud vastuse eest! Üritan lähiajal hakkata asju hankima, eks siis saab täpselt abi küsida, kusmis jnepikksilm kirjutas:Kuna sul on 87 aasta masin, siis ilmselt on sul "CE1" (Central Electric 1) ehk siis vanatüübi juhtmestik. Seega on sinna kõige lihtsam peale panna G2 Gti mootor, sõltuvalt su rahakotist, kas odavam 8-klapiline, või kallim 16-klapiline. Mõlema puhul on tarvis ümber vahetada kogu kapotialune juhtmestik kuid käigukasti saab sama jätta.
8-klapilise puhul on sul tarvis:
Plokk+kaas
sisselase
pritsungisüsteem
Kütusepumbad
juhtmestik.
16-klapilise puhul on sul lisaks vaja veel väljalaske kollektorit.

-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Dets 2010, 14:27
- Telefon: 5535933
- Auto: G2, MB 270CDI
- Asukoht:
Re: G2 Mootori vahetus... ?
Ei hakanud uut teemat tegema. Endal ka plaanis G2 1.8 82kw mootori vahetus. Siit ka küsimus: Kas passati 2.0 16v mootor läheb vahele või milliseid ümberehitusi on sel juhul vaja teostada.
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: G2 Mootori vahetus... ?
KUi loed Pikksilma ja PRIMO Postitused uuesti läbi näed , et on vaja juhtmestiku ja väljalaske kollektorit , et seda teha...mäks kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema. Endal ka plaanis G2 1.8 82kw mootori vahetus. Siit ka küsimus: Kas passati 2.0 16v mootor läheb vahele või milliseid ümberehitusi on sel juhul vaja teostada.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
Re: G2 Mootori vahetus... ?
Või siis jääda karburaatori peale ning seda "natukene timmida". Muidugi kui ökonoomsust taga ajada, siis ilmselgelt selline lahendus ei kõlba.
G2 1.6
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: G2 Mootori vahetus... ?
Kõige lihtsam oleks ilmselt pisut lisa soovides 1,6 53Kw mootori vahetus 1,8 66Kw karpa vastu, mis ei nõua juhtmestiku vahetust, ei ärata tähelepanu tehnoülevaatusel(ei nõua ARK-i külastust andmete muutmiseks) ja ei nõua mingeid muid olulisi muudatusi. Kui karpa ja mootor välja timmida, siis liigub edasi ka päris arvestatavalt.
Muidugi ei tea, kui suur teemaalgataja isu on...
Isiklikult minu seisukoht on, et kui mingist tava 1,6-st hakata kõvasti käredamat pilli(GTI-d) ehitama, siis tuleks ka ülejäänud tehnika(pidurid, vedrustus jms) vastavusse viia... Muidu on tulemuseks masin, mille rattad maas ei püsi ja pidurdusvõime võrreldes kiirendusega kesine...
Muidugi ei tea, kui suur teemaalgataja isu on...
Isiklikult minu seisukoht on, et kui mingist tava 1,6-st hakata kõvasti käredamat pilli(GTI-d) ehitama, siis tuleks ka ülejäänud tehnika(pidurid, vedrustus jms) vastavusse viia... Muidu on tulemuseks masin, mille rattad maas ei püsi ja pidurdusvõime võrreldes kiirendusega kesine...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...