Hooratas...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Hooratas...
Ostaks isegi. Garantii on samamoodi 2 aastat. Ja veel kui originaal oma vastupidavusega üldse ei hiilga, siis ma ei näe põhjust Valeo oma mitte osta.
Ainuke asi, et kui mugavalt/kergelt see sidur lahutama ja kohalt võttes haakuma hakkab.
Ainuke asi, et kui mugavalt/kergelt see sidur lahutama ja kohalt võttes haakuma hakkab.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: Hooratas...
Tere vastuseks siis sinu küsimusele et mina panin oma g3 81kw motole ühe massilise hooratta koos korviga.Peab tõdema et kahemassiline oli sujuvam ei olnud nii jäik see käigu vahetus aga jah selle kahemassilise hind pani asja paika. Ise paigaldasin siis 66kw moto hooratta koos ketta ja korviga kõik on timm ainult et jah koha peal kui sidur lahti siis ikka on kuulda kuidas ketta leevendus vedrud juba hakkavad väsima.Muidu nagu pole hullu midagiarvin kirjutas:Keegi võiks veel arvamusi jagada Valeo ühemassilise hooratta/sidurikomplekti kohta. Maksab kõigest natuke üle 400 eur.

Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
Re: Hooratas...
Tere.
Minek: minek läheb natuke uimasemaks sest ühemassiline on raskem,samas kui see pole sul mingi kiirendus pill siis eriti ei muuda midagi.
kohalt minek: väristab natuke rohkem sest pole nii head leevendust.
Sidur: sidur läheb väga pehmeks nagu seda poleks,võrreldes originaaliga.
Hind: originaal hooratas maksab sama palju kui kaks ühe massilise komplekti(enam vähem ju on nii)
Mina olen sõitnud nüüd juba 6000 ja ma ei kurda, käin iga päev võrust tartu tööle.
Kui keegi tahab osta kahemassilise sidurit ja korvi(luk) mis sobivad 47kw 1,9d mootorile siis võtku ühendust(hind on kindlasti odavam kui poes)
Minek: minek läheb natuke uimasemaks sest ühemassiline on raskem,samas kui see pole sul mingi kiirendus pill siis eriti ei muuda midagi.
kohalt minek: väristab natuke rohkem sest pole nii head leevendust.
Sidur: sidur läheb väga pehmeks nagu seda poleks,võrreldes originaaliga.
Hind: originaal hooratas maksab sama palju kui kaks ühe massilise komplekti(enam vähem ju on nii)
Mina olen sõitnud nüüd juba 6000 ja ma ei kurda, käin iga päev võrust tartu tööle.
Kui keegi tahab osta kahemassilise sidurit ja korvi(luk) mis sobivad 47kw 1,9d mootorile siis võtku ühendust(hind on kindlasti odavam kui poes)
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hooratas...
Tänud vastuste eest.
Hinna koha pealt, et kahemassilise Sachsi hooratta saaks c. 400+ eur kätte, pluss siis sidur veel otsa paarsada eur. Väga hull see hinnavahe ehk ei tule. Tööraha on niikuinii sama.
Mootoriks on muidu tdi-pd 74kw.
Sellised puudused ma märkan kindlasti ära, mis ühemassilisega tekkida võib.
Nii et hetkel tundub kaalukauss rohkem kahemassilise poole:D
Hinna koha pealt, et kahemassilise Sachsi hooratta saaks c. 400+ eur kätte, pluss siis sidur veel otsa paarsada eur. Väga hull see hinnavahe ehk ei tule. Tööraha on niikuinii sama.
Mootoriks on muidu tdi-pd 74kw.
Sellised puudused ma märkan kindlasti ära, mis ühemassilisega tekkida võib.
Nii et hetkel tundub kaalukauss rohkem kahemassilise poole:D
Re: Hooratas...
veikko 47 kw d. ei nõua küll mingit kahemassilist hooratast. Ehk pidasid silmas74 kw.Tdi-d?
Re: Hooratas...
Tere.T6nis2 kirjutas:veikko 47 kw d. ei nõua küll mingit kahemassilist hooratast. Ehk pidasid silmas74 kw.Tdi-d?
Kui siuke spetsalist nagu Sina siin oled nii arvab,siis ma ei vaidle.
1.9 d 47kw nõuab küll 2masilist hooratast.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hooratas...
Veikko,kui VW.1,9 D.47 kw. mootor nõuab kahemassilist hooratast,siis küsiks,milline diisel 1,9 VW.-enile. on pandud ühemassiline hooratas? Ehk on meil erinev arusaamine kahemassilisest hoorattast.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Hooratas...
Nende kahemassilise hoorattaga 1,7- ja 1,9-liitriste vabalthingavate diislite järgi riputati 085-tüüpi kastid Polol ja Lupol. Ju siis VW insenerid kartsid, et muidu saavad eespool mainitud mootorid neist suht õrnukestest kastidest jagu...
Re: Hooratas...
Tere.T6nis2 kirjutas:Veikko,kui VW.1,9 D.47 kw. mootor nõuab kahemassilist hooratast,siis küsiks,milline diisel 1,9 VW.-enile. on pandud ühemassiline hooratas? Ehk on meil erinev arusaamine kahemassilisest hoorattast.
Varuosad: VW POLO (6N2), 1.9 D (47kW), 10/1999-9/2001
VW POLO (6N2), 1.9 D (47kW) » Mootoriosad » Sidur
Tootekood: LUK 618197000
Lisainfo: Ø: 180 mm | Check and replace dual-mass flywheel if necessary.(Kontrollige ja vahetage kahemasiline hooratas kui vaja)
Bränd: LUK
See toode sobib ka:
* VW POLO Box (6NF), 1.9 D (47kW), 10/1994-1999
* VW POLO (6N1), 64 1.9 D (47kW), 10/1994-10/1999
10/1994-10/1999 1896 Diisel AEF 47
6N1 63
10/1999-12/2002 1896 Diisel AEF 47
6N2 63
VOLKSWAGEN Polo 1.9 D aasta: 10/1994-10/1999
Mootor: AEF Maht: 1896 cm3 KW: 47 HJ: 63 Bensiin/Diisel: Diisel Silindreid: 4 SilDiam: 79,5 mm Kere: 6N1
KAKSIKKMASSHOORATAS Saksamaa 377.53
KOOD: 415008810
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hooratas...
Seda,et see VW. Polo kõik ümber pöörab kahemassilisest hoorattas,poleks küll oodanud. Vaat kui hea on foorumis küsida,saades konkreetseid vastuseid,mitte vastu mõttetut sõimu. Kuid Polo? Nõrk vääne-milleks sellisele mootorile kahemassiline hooratas? PPPP muidugi vastas käigukasti vastupidavuse kohapealt,kuid polo on masstoodangus kõige odavam variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Milleks siis nöökida kõige odavama auto ostjat kõiga kallima,ja kapriisema hoorattaga? Kohe tekib negatiivne tagasiside-hoiduge Polost. Minu raua teadmine,ühemassiline hooratas on G3-el. 1,9 d. -Td.-Tdi. 47 kw.-66kw.
Re: Hooratas...
TereT6nis2 kirjutas:Seda,et see VW. Polo kõik ümber pöörab kahemassilisest hoorattas,poleks küll oodanud. Vaat kui hea on foorumis küsida,saades konkreetseid vastuseid,mitte vastu mõttetut sõimu. Kuid Polo? Nõrk vääne-milleks sellisele mootorile kahemassiline hooratas? PPPP muidugi vastas käigukasti vastupidavuse kohapealt,kuid polo on masstoodangus kõige odavam variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Milleks siis nöökida kõige odavama auto ostjat kõiga kallima,ja kapriisema hoorattaga? Kohe tekib negatiivne tagasiside-hoiduge Polost. Minu raua teadmine,ühemassiline hooratas on G3-el. 1,9 d. -Td.-Tdi. 47 kw.-66kw.
Mitut vw polot 1,9d mootoriga Sa oled omanud?
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Hooratas...
Eks see kahemassi -hooratas on mõeldud ka diisli käiguühtlust sujuvamaks tegema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Hooratas...
Mis siis parem oleks? Ostjat laguneva käigukastiga nöökida?T6nis2 kirjutas:Milleks siis nöökida kõige odavama auto ostjat kõiga kallima,ja kapriisema hoorattaga?
Igal juhul omal ajal leiti see kahemassiline hooratas kõige parem kompromiss olevat - muud käigukasti niisama lihtsalt sinna 6N luukpära-Polo aiste vahele ei pane, 085-tüüpi kasti pöördemomendi taluvuse tõstmine oleks kah ilmselt hulka kallim olnud ja nii ta läks...
Kahemassilise hooratta idee ju iseenesest halb ei ole, osad realisatsioonid lihtsalt kehvasti välja kukkunud...
Re: Hooratas...
Tere.GTI kirjutas:Eks see kahemassi -hooratas on mõeldud ka diisli käiguühtlust sujuvamaks tegema.
Tubli istu 5

Just nii see ongi.
Saksamaal ja muudes riikides ei ole sõitnud keegi gaz 53-ga ja seda enam et sellega sõidab mõni meeleheitel koduperenaine.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Hooratas...
Paluks ilma irooniata teine kord ja 53 käiguühtlusel (V8) pole viga midagi, tal lihtsalt muud probleemid, mis pole teema hetkel.veikko kirjutas: Tere.
Tubli istu 5![]()
Just nii see ongi.
Saksamaal ja muudes riikides ei ole sõitnud keegi gaz 53-ga ja seda enam et sellega sõidab mõni meeleheitel koduperenaine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Hooratas...
Jätkan seda hooratta saagat
Kuulsin vahepeal igasugu ulmejutte hoorataste remondi kohta, nii et lase püssi
.....kuni kinnikeevitamiseni
Touranil 1.9 77 kw, läbisõit 173000 ja läheb hooratta vahetamiseks.
Asemele läheb ikkagi kahemassiline SACHS tootekoodiga 2289 000 054.
Saan ma õigesti aru, et antud komplekt on ilma survelaagrita ja kindlasti oleks ka see tarvis korraga ära vahetada?

Kuulsin vahepeal igasugu ulmejutte hoorataste remondi kohta, nii et lase püssi

Touranil 1.9 77 kw, läbisõit 173000 ja läheb hooratta vahetamiseks.
Asemele läheb ikkagi kahemassiline SACHS tootekoodiga 2289 000 054.
Saan ma õigesti aru, et antud komplekt on ilma survelaagrita ja kindlasti oleks ka see tarvis korraga ära vahetada?
Re: Hooratas...
Tere.curse22 kirjutas:Jätkan seda hooratta saagat![]()
Kuulsin vahepeal igasugu ulmejutte hoorataste remondi kohta, nii et lase püssi.....kuni kinnikeevitamiseni
Touranil 1.9 77 kw, läbisõit 173000 ja läheb hooratta vahetamiseks.
Asemele läheb ikkagi kahemassiline SACHS tootekoodiga 2289 000 054.
Saan ma õigesti aru, et antud komplekt on ilma survelaagrita ja kindlasti oleks ka see tarvis korraga ära vahetada?
Hooratas on üks toode. See on ilma sidurikettata,sidurikorvita ja survelaagrita.
Ja sachs pole originaal,siis saab neid poksipeatusi nüüd juba alla 173000 teha.
Huvitav oleks näha milline näeb välja 173xxx sõitnud siduriketas ja korv mis sinna tagasi lähevad,kui ma nüüd õigesti arusain.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hooratas...
To veikko:
Arvan, et kui ei käitu autoga stiilis "Saabastega selga", siis kestab see hooratas kenasti. Ei ütle seda ainult enda lohutamiseks.
Antud koodi taga peidab ennast ka korv ja ketas.
Arvan, et kui ei käitu autoga stiilis "Saabastega selga", siis kestab see hooratas kenasti. Ei ütle seda ainult enda lohutamiseks.
Antud koodi taga peidab ennast ka korv ja ketas.
Re: Hooratas...
Sachi omal on ju samuti 2a garantii. Ei pea põdema varajase lõppemise poolt, kui see võib ka originaaliga juhtuda.
Huvitav kuidas kummalgi neil sõiduomadused on.
Huvitav kuidas kummalgi neil sõiduomadused on.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas...
arvin kirjutas:Sachi omal on ju samuti 2a garantii. Ei pea põdema varajase lõppemise poolt, kui see võib ka originaaliga juhtuda.
Huvitav kuidas kummalgi neil sõiduomadused on.
kui iga päev 250km otsi ei tee siis lõpeb garantii ennem kui peaks kätte jõudma selle hooratta eeldatav eluea lõpp, ja seda normaalse sõidustiili korral. Kui muidugi kogu aeg nn "quick launche" jms trikke teha siis võib see hooratas ka vastupidada vaevalt 100tkm, kuid palju on ühe keskmise eetslase aastane läbisõit?
See 2 aastat jah kaitseb healjuhul lihtsalt praak toote eest minu arvates.
Viimati muutis copilot, 22 Apr 2011, 11:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Hooratas...
Pisikese diisliga ei ole erilist tahtmistki rallida.
Kui siin juba jutt käib. Mis asi seal tekitab seda kolinat?
Mul hetkel koliseb tühikäigul nii et hakkab hirmus ja mingi hetk iseenesest on vaikus majas. Pärast tuleb jälle lagin tagasi.
Kogu aeg tühikäigul - on ja ei ole.
Kõrgematel pööretel kaob alati ära.
Mis seal lõpuks järgi annab ja milliste tagajärgedega?
Kui siin juba jutt käib. Mis asi seal tekitab seda kolinat?
Mul hetkel koliseb tühikäigul nii et hakkab hirmus ja mingi hetk iseenesest on vaikus majas. Pärast tuleb jälle lagin tagasi.
Kogu aeg tühikäigul - on ja ei ole.
Kõrgematel pööretel kaob alati ära.
Mis seal lõpuks järgi annab ja milliste tagajärgedega?
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Hooratas...

Vedrud väsiva ära ja enam ei leevenda mootorist tulevaid lööke. Ma arvan et küll ta lõpuks läbi kastii lahkub.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Re: Hooratas...
Tere.copilot kirjutas:arvin kirjutas:Sachi omal on ju samuti 2a garantii. Ei pea põdema varajase lõppemise poolt, kui see võib ka originaaliga juhtuda.
Huvitav kuidas kummalgi neil sõiduomadused on.
kui iga päev 250km otsi ei tee siis lõpeb garantii ennem kui peaks kätte jõudma selle hooratta eeldatav eluea lõpp, ja seda normaalse sõidustiili korral. Kui muidugi kogu aeg nn "quick launche" jms trikke teha siis võib see hooratas ka vastupidada vaevalt 100tkm, kuid palju on ühe keskmise eetslase aastane läbisõit?
See 2 aastat jah kaitseb healjuhul lihtsalt praak toote eest minu arvates.
Lõin just eile kokku palju ma peale ostmist olen oma autoga juba sõitnud,auto on olnud minu 16kuud ja sõitnud olen 51324 km ehk siis ühes kuus 3207km.
Ehk siis iva selles mitte ükski pood ei maksa sulle seda hooratast kinni ja selle saagaga võid sa käia igasugu uksi kulutamas,lõppuks ostad ikka uue.
Kui see hooratas on seal juba 12 kuud olnud siis saab igasuguseid legende välja mõelda et klient ise on selle rikkunud.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas...
jah, eks ta lõppkokkuvõttes nii kipub olema, et peale nii pikka kasutust saadetakse sind kus see ja teine.veikko kirjutas:Tere.copilot kirjutas:arvin kirjutas:Sachi omal on ju samuti 2a garantii. Ei pea põdema varajase lõppemise poolt, kui see võib ka originaaliga juhtuda.
Huvitav kuidas kummalgi neil sõiduomadused on.
kui iga päev 250km otsi ei tee siis lõpeb garantii ennem kui peaks kätte jõudma selle hooratta eeldatav eluea lõpp, ja seda normaalse sõidustiili korral. Kui muidugi kogu aeg nn "quick launche" jms trikke teha siis võib see hooratas ka vastupidada vaevalt 100tkm, kuid palju on ühe keskmise eetslase aastane läbisõit?
See 2 aastat jah kaitseb healjuhul lihtsalt praak toote eest minu arvates.
Lõin just eile kokku palju ma peale ostmist olen oma autoga juba sõitnud,auto on olnud minu 16kuud ja sõitnud olen 51324 km ehk siis ühes kuus 3207km.
Ehk siis iva selles mitte ükski pood ei maksa sulle seda hooratast kinni ja selle saagaga võid sa käia igasugu uksi kulutamas,lõppuks ostad ikka uue.
Kui see hooratas on seal juba 12 kuud olnud siis saab igasuguseid legende välja mõelda et klient ise on selle rikkunud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Hooratas...
Asjalik pilt.Kermo kirjutas:http://petrolsmell.com/wp-content/uploa ... el_-ZF.jpg
Vedrud väsiva ära ja enam ei leevenda mootorist tulevaid lööke. Ma arvan et küll ta lõpuks läbi kastii lahkub.
Ok, vedrud ei leevenda lööke. Kuid kõrgematel pööretel kaob lagin ära. Kas see võib olla sellest, et tühikäigul on ebaühtlus suurem. Ning teinekord pole isegi tühikäigul laginat, nagu oleks ise korda läinud.
Viimati muutis Kermo, 25 Apr 2011, 12:52, muudetud 1 kord kokku.