probleem 1.6 passatiga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kljukas
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Apr 2011, 14:27
Asukoht:

probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas kljukas »

tere
olen ka nüüd värske passati omanik.
ja juba tekkisid vead. nimelt vaatasin et kütusekulu on liiga suur ja läksin diagnostikasse seal vaadatai et tühikäigul ilusti lamba reguleerib mootorit ja kõik korras. aga kui pöördeid anda siis lambda proovib küll reguleerida kütusekogust kuid ei saa hakkama. otsisime viga mis me otsisime kuni diagnostik avastas et õli on mootor võtnud ning et õlirõngad on kinni, ja sellest tulenevalt siis segu kuidagi liiga rikas. Kas teil on aimu kuidas saaks õlirõngaid lahti ilma et pean laiali kiskuma. Räägiti et kuidagi leotada lahti mis arvate kas aitab?

GolfKolm
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12 Nov 2010, 08:24
Auto: Golf 3, 1994
Asukoht:

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas GolfKolm »

karta on, et kui tahad asjast asja saada, tuleb ikka laiali kiskuda. Minu teadmist mööda õlirõngad on kõige alumised ja ausalt öeldes ei kujuta ette, kuidas sa neid saaksid lahti leotada. Kuna need kinni on, siis tekib kahtlus, et kasutatud on väga vale mootoriõli. Õlivahetus nagunii koidab. Jumal teab, mis veel kinni on. Ja leotada õlirõngaid, ma ei tea - küünal välja keerata ja kalla mingit pigi jm leotusainet sisse, lase toimida 24h ja vaata kas mõjus. Teine variant oleks alt poolt seda teha, aga no mootori remont on ikka ukse ees. Ehk teadjamad rahustavad sind mingi parema nipiga :D
Viimati muutis GolfKolm, 22 Apr 2011, 22:53, muudetud 2 korda kokku.

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

Klapisääre tihendid võiks vahetada,enne mootori laiali võtmist ja vaadata siis. Mul kunagi öeldi,et mootor täielik korv ja rõngad läbi.. Peale sääretihendite vahetust sai mootor korda.

kljukas
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Apr 2011, 14:27
Asukoht:

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas kljukas »

aga kas leotamine võib aidata ja kui lasen ära leotada siis ega ennem teada ei saa kas mõjus või mitte kui tuleb sõita ja siis vaadata?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Palju sul õlikulu siis reaalselt on? Rõngaste lahtisaamiseks on õlilisandid (valatakse mootoriõli hulka), mis olenevalt olukorrast vahel toimivad, vahel mitte. Õlivõtmine samas ei suurenda sul kütusekulu - iseasi kui sellest on lambda tuksi läinud. Hakatuseks võid lambda ära vahetada, õlikulust saab rääkida kui reaalne kulu on teada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kljukas
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Apr 2011, 14:27
Asukoht:

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas kljukas »

Mootori heitgaasid jäävad normaalselt töötava mootori normi piiridesse ainult tühikäigul töötades. Siis on ka mootorielektroonika näidud normaalsed,küttesegu korrektsiooni protsent on nullilähedane. Pöörete tõustes keskmistele pööretele tõusevad kohe CO ja HC näidud tavalisest 2-3 korda kõrgemaks, kõrgetel pööretel 4-6 korda normaalsest kõrgemaks. Eriti CO näit. Mootori elektroonika ei ole võimeline heitgaasinäite paika korrigeerima, sest juba alates 1500 pöördest on küttesegu korrektsioon miinus 25 protsenti ja mootorijuhtimine läheb avariireziimi.
Selle põhjustajaks on ilmselt karterigaasidega mootori põlemiskambrisse pääsev liigne mootoriõli, mis ei põle silindris ja tõstab heitgaaside näidud nii kõrgeks. Tuleneb see ilmselt kinnijäänud või kulunud kolvirõngastest. Sellise ilmingu põhjustajaks on tavaliselt halva kvaliteediga või vahetusvälbast kauem kasutatud mootoriõli, aga ka ülekuumenenud mootor.Selliselt töötav mootor rikub omakorda kiiresti kätalüsaatori ja lambda anduri, kui seda juba juhtunud ei ole. Praegusel hetkel lambda andur veel töötab, katalüsaatori töövõimet on võimalik kontrollida alles peale mootori normaalsesse konditsiooni viimist


diagnostiku jutt autost. leidub mehi kes remonti teeb?

kljukas
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Apr 2011, 14:27
Asukoht:

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas kljukas »

on kellegil aimu kui raske oleks korda saada ja kui kalliks läheb?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: probleem 1.6 passatiga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui pead silmas kolvirõngaste vahetus siis on see paras kohvipaksu pealt ennustamine - rem. kulu ja vahetamist vajavate varuosade maksumus selgub mootori lahtivõtmise käigus defekteerimisel. Kindlasti on seal peale rõngaste veel asju mis vajavad vahetamist. Tööraha sõltub tegijast kuhu masina remonti viid. Hakatuseks proovi õlilisandeid - vahest aitab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”