vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama-KORRAS!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama-KORRAS!
Kas keegi on uurinud täpsemalt mis selles pihustis jamab. Hommikul külmast pärast käivitades laseb sõita ca 2-3 km. ja siis kui on soojemaks läinud siis viskab veojõukontrolli tule põlema ja hakkab kergelt mootorit pooma. Samuti on kerget värinat tunda trassil sõites kui pedaali vähe tagasi lased. Samas kui kiirendad siis algus nagu rebib ja astub ilusti edasi kuni mingi aeg hakkab väristaba ja on tunda nagu ei ole õiget minekut. Vag-com kaabliga on näha järgmised vead.
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-00 - - arvutiga laseb ära kustutada.
17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent arvutiga laseb ära kustutada.
Samuti jälgisin arvuti abil pihustite tööd KOOD23 alt ja 1,2,3 ning 4-nda pihusti näitajad lõi põhja s.o 127 peale kuigi peavad olema alla 100 , kuskil 70 kuni 80 juures. 2 ja 4-nda pihusti näitajad jäävad kinni 127 peale ning 1 ja 3-s käivad 100 ühiku peale. Öeldakse, et pihustis jääb midagi kinni. Kas kinni jääb pihusti nõel või siis see magnetklapp(otsas on nõel) millele juhtmed külge lähevad. Lisan, et kohapeal käies on pihusi näitajad peale 4-da normaalses korras. 4-s pihusti käib +0,5 ja +1,5 vahel. Minu sõiduki pihusti kood 0n 038130073AL. Antud jama on kestnud alates 2010 oktoobrist ja on lasknud mul sõita kuni siiani ja arvatavasti sõidab ka edasi kuid tahaks ükskord need 2 pihustit välja vahetada. Kui pihustitel on need magnetklapid jamamas siis on mul neid olemas ja saaks vahetada.
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-00 - - arvutiga laseb ära kustutada.
17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent arvutiga laseb ära kustutada.
Samuti jälgisin arvuti abil pihustite tööd KOOD23 alt ja 1,2,3 ning 4-nda pihusti näitajad lõi põhja s.o 127 peale kuigi peavad olema alla 100 , kuskil 70 kuni 80 juures. 2 ja 4-nda pihusti näitajad jäävad kinni 127 peale ning 1 ja 3-s käivad 100 ühiku peale. Öeldakse, et pihustis jääb midagi kinni. Kas kinni jääb pihusti nõel või siis see magnetklapp(otsas on nõel) millele juhtmed külge lähevad. Lisan, et kohapeal käies on pihusi näitajad peale 4-da normaalses korras. 4-s pihusti käib +0,5 ja +1,5 vahel. Minu sõiduki pihusti kood 0n 038130073AL. Antud jama on kestnud alates 2010 oktoobrist ja on lasknud mul sõita kuni siiani ja arvatavasti sõidab ka edasi kuid tahaks ükskord need 2 pihustit välja vahetada. Kui pihustitel on need magnetklapid jamamas siis on mul neid olemas ja saaks vahetada.
Viimati muutis erki1974, 11 Okt 2011, 15:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Oled Sa kindel et ikka pihustid ise jamavad? Nagu siin foorumiski palju räägitud, kipub jamama hoopis ühendus pihustite pistikute vahel (klapikambri kaane all).
Viimati muutis lohe, 27 Apr 2011, 09:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Ta ühes teemas minu teada kirjutas, et ta näppis ja vahetas neid seal vms.., et see ei aidanud. Ma võin valesti mäletada ka, aga minu meelest oli midagi taolist.lohe kirjutas:Oled Sa kindel et ikka pihustid ise jamavad? Nagu siin foorumiski palju räägitud, kipub jamama hoopis ühendus pihustite pistikute vahel (klapikambri kaane all).
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Klapikambri kaane all vahetasin kaablipuu ära. Ostsin uue originaalosa( vahetasin 4 kuud tagasi ära) ja alles mõned päevad tagasi pigistasin üle need pistikuklemmid.Tulemused on ikka samad.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Vahetasin siis lõpuks 4 pihustit välja . Sai peale pandud Inglismaalt toodud autolt pihustid ja enam ei ole veakoode mootori töös. Samas aga tekkis järgmine probleem.Külmalt käivitub auto ilusasti kuid töösooja mootoriga läheb korraks käima ja sureb koheselt välja kuna hakkab käima madalatel pööretel ja tekib tunne nagu vajuks küte maha. Käivitan siis uuesti ja hoian pikalt starterit järel ning käiamise peale(2-3 sekundit) hakkab ilusasti tööle. Pihustite vahetamisel lasin panna pihustitele uued ja korralikud Bosch tihendid. Oskab keegi öelda milles viga võib olla?
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Panin paagist tulevale ja paaki agasiminevale küttevoolikutele läbipaistvad voolikud vahele ja on näha , et neis ei ole õhumulle sees s.t õhku sinna sisse ei tõmba. Samas on mootor töösoe ( 90 kraadi näidiku järgi)siis käima ei taha minna ja hakkab korraks nagu hästi madalate pööretega käima ja sureb välja. Kui selllise käivitamisega 2-3 sekundit starterit järel hoida siis läheb käima. Kui mootor on veidi jahtunud siis näidiku järgi ( 70 kraadi) läheb uuesti ilusasti käima. Originaalis olid mul pihustid 1,9 TDI 96 kw manuaalkastiga 038130073AL/0414720039 PDE-1,3/80/550S39 pihusti avanemissurve pidi olema 288bar. kuid nüüd sain 1,9 96kw automaatkastiga autolt 038130073AN/0414720209 PDE-1,1/80/520S209 pihusti avanemissurve 299bar. Diisliremontija Kärmas Viljandis ütles, et viga võib olla ikka nendes pihustites mis erinevad näitajate poolest originaalist. Kas kellegil on sellist probleemi esinenud? jama hakkas mul peale nende pihustite pealepanemist kohe. Eelmiste pihustitega viskas veojõukontrolli tule põlema ja 2 pihustit olid reguleeringu ületanud kuid käivitus oli sooja ja külmaga hea. Praeguste pihustitega038130073AN on kohapeal käies küttekulu 1,6-1,7l/h kuid 038130073AL oli 0,9-1,1l/h.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Sai siis lõpuks Veoexperdist ostetud 4 pumppihustit 038130073AL ja peale paigaldust küttekulu kohapeal käies läks tagasi 0,6L/H ( enne oli valede pihustitega 1,6L/H) ning praegu on soojast pärast (90 kraadi) käivitamine väga hea. Ühesõnaga sain esialgu oma anomaaliatest lahti. Järelikult mootoriaju ei juhtinud pihusteid õigesti ja see jutt ei pea ikka paika, et sõidukile võib panna igasuguse koodiga pihusteid.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama
Palju see nali sul maksma läks?erki1974 kirjutas:Sai siis lõpuks Veoexperdist ostetud 4 pumppihustit 038130073AL ja peale paigaldust küttekulu kohapeal käies läks tagasi 0,6L/H ( enne oli valede pihustitega 1,6L/H) ning praegu on soojast pärast (90 kraadi) käivitamine väga hea. Ühesõnaga sain esialgu oma anomaaliatest lahti. Järelikult mootoriaju ei juhtinud pihusteid õigesti ja see jutt ei pea ikka paika, et sõidukile võib panna igasuguse koodiga pihusteid.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama-KORRAS!
Kõigepealt ostsin Scycarist Tartust pihustid mille koodid ei olnud õiged ( mulle öeldi seal, et peavad töötama minu sõidukil)4 tk. kokku 500 euri koos paigaldusega kuid need pihustid ei töötanud ( pihustid ei töötanud ajuga nii nagu peab)ja tuli siis Veoexperdist uued tellida 4 tk. hind koos paigaldusega kokku 540 euri. Scycari sain täna pihustid tagasi viia ja raha ilusasti ka tagasi. Ega eriti ei hävinud kuigi enda helistamised ja sebimisel tekkinud kulutused olid ka märkimisväärsed. Ühesõnaga ei tasu sellist juttu uskuda, et pihustid sobivad igale autole ühesugused s.t et minnakse originaalkoodiga pihustitest mööda. Kui ostad eraisiku käest kes hiljem peitu jookseb kui pihustid ei tööta või ei sobi siis võid oma rahadest suu puhtaks pühkida. Igaljuhul ei ütle ma Scycar kohta midagi halba ja nad maksid ilusti mulle raha tagasi.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: vw Passat 1,9 96kw 2002.a pumppihusti jama-KORRAS!
Ei hakka ära sõnama kuid tunne on , et need pealolnud pihustid on ikka läbi läinud suure läbisõidu pärast mitte halva kvaliteediga küttest. Auto on ikka omajagu läbi sõitnud kuigi spido on 230 tuhande kandis. Ei hakka hõiskama sest mine tea mis järgmiseks läbi läheb!!! Võib oletada, et nukvõll ja hüdrotõukurid hakkavad väsima. Olen tuttavatel nende vahetamist juba näinud.