Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 28 Apr 2011, 11:27
- Auto: MB G240, Audi A6, Passat, Passat 4motion
- Asukoht:
Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Tere kõigile!
Olen värkse liige ja ostetud sai mõned päevad tagasi VW Passat 1,9 tdi 66kw 94a. Alguses oli kõik ilus tore aga oleks võinud olla parem, paari päeva möödudes juba päris kehva.
Mure selline siis: ostes oli turbo ilusti järel ja liigutas autot üpris hästi edasi, kuigi mõni üksik kord nagu kadus ära. Paari päeva pärast nagu täitsa kadunud, sellist ergast tõmmet nüüd nagu ei ole. Samas päeva jooksul võib juhtuda ka nii, et viskab korra turbo ilusti taha aga kadunud on sama kiiresti kui tuli. Vaakumvoolikud on kõik sellised poolpidused, need vahetan kohe ära. Mida veel kontrollida ja kust? Auto ei tossa ja käivitub väga ilusti. Teine mure on see, et auto ei saavuta töötemperatuuri (90c). Näidik töötab ja tõuseb sõites maanteel või linnas vahet ei ole aga üle 70c ei lähe. Pärast pikka sõitu ja hiljem kohapeal pöördeid hoides saavutasin natuke üle 90c, venti pole kordagi taha võtnud ka. Teiste diislitega pole probleemi olnud isegi väikeste otstega 90c mootori töötemperatuuri saavutamine. Kolmandaks kas sellel autol on ka kuskil diagnostika pistik?
Loodan, et võetakse foorumisse hästi vastu ja äkki keegi oskab natukene nõu anda, oleks abistamise eest väga tänulik.
Olen värkse liige ja ostetud sai mõned päevad tagasi VW Passat 1,9 tdi 66kw 94a. Alguses oli kõik ilus tore aga oleks võinud olla parem, paari päeva möödudes juba päris kehva.
Mure selline siis: ostes oli turbo ilusti järel ja liigutas autot üpris hästi edasi, kuigi mõni üksik kord nagu kadus ära. Paari päeva pärast nagu täitsa kadunud, sellist ergast tõmmet nüüd nagu ei ole. Samas päeva jooksul võib juhtuda ka nii, et viskab korra turbo ilusti taha aga kadunud on sama kiiresti kui tuli. Vaakumvoolikud on kõik sellised poolpidused, need vahetan kohe ära. Mida veel kontrollida ja kust? Auto ei tossa ja käivitub väga ilusti. Teine mure on see, et auto ei saavuta töötemperatuuri (90c). Näidik töötab ja tõuseb sõites maanteel või linnas vahet ei ole aga üle 70c ei lähe. Pärast pikka sõitu ja hiljem kohapeal pöördeid hoides saavutasin natuke üle 90c, venti pole kordagi taha võtnud ka. Teiste diislitega pole probleemi olnud isegi väikeste otstega 90c mootori töötemperatuuri saavutamine. Kolmandaks kas sellel autol on ka kuskil diagnostika pistik?
Loodan, et võetakse foorumisse hästi vastu ja äkki keegi oskab natukene nõu anda, oleks abistamise eest väga tänulik.
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Mul on sama teema siis kui piduri pedaali all see konn täitsa sisse keeratud on mingi imelik asi et siis ei lähe üldse edasi
ja vaheta termostaat ära omal
ja vaheta termostaat ära omal
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Nov 2010, 15:36
- Telefon: 56905122
- Auto: VW Passat 1.9TDI, Audi V8
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Temperatuuri viga otsi termostaadist. Aga paistab et tegu limp modega, seega kaabel järgi ja vaata mis vigu näitab, võid vaadata üle n75 klapi kas töötab, võid puhastada wd40-ga ja suruõhuga ja prooviks lasta otse peale 12v ja kuulata kas klapp teeb plõksu.
Esimene quattro läheb ikka kõveraks
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 28 Apr 2011, 11:27
- Auto: MB G240, Audi A6, Passat, Passat 4motion
- Asukoht:
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Termostaadiga olen nõus, muud seal olla väga ei saagi.
Otsisin linna pealt uusi vaakumvoolikuid, polnud neid pakkuda kuskil.
Proovisin täna võtta erinevatelt anduritelt ka pistikuid tagant, äkki midagi muutub. MAF andurilt pistiku tagant võttes läks asi veel hullemaks. Homme üritan puhastada siis N75, vaatame mis edasi saab.
Kus kohas Passatil diagnostika pistik võiks asuda? Ei jäänud kuskilt silma esialgse vaatamise käigus.
Avaldage julgelt oma arvamusi, äkki saab veel elulooma...
Otsisin linna pealt uusi vaakumvoolikuid, polnud neid pakkuda kuskil.
Proovisin täna võtta erinevatelt anduritelt ka pistikuid tagant, äkki midagi muutub. MAF andurilt pistiku tagant võttes läks asi veel hullemaks. Homme üritan puhastada siis N75, vaatame mis edasi saab.
Kus kohas Passatil diagnostika pistik võiks asuda? Ei jäänud kuskilt silma esialgse vaatamise käigus.
Avaldage julgelt oma arvamusi, äkki saab veel elulooma...
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Nov 2010, 15:36
- Telefon: 56905122
- Auto: VW Passat 1.9TDI, Audi V8
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Diagnostika pistik asub salongis konsooli ääres, rooli kõrval kohe, katte plastiku eemaldades ilmub ka pistik nähtavale, sellel plastiku tükil on ka mootori reljeefne märk ka peal.
Viimati muutis Üll, 28 Apr 2011, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
Esimene quattro läheb ikka kõveraks
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 28 Apr 2011, 11:27
- Auto: MB G240, Audi A6, Passat, Passat 4motion
- Asukoht:
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Avastasin, et turbo geomeetria kinni. Oskab keegi head töökoda soovitada?
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Kui endal võtmed käes püsivad ja tahtmist on, siis tee ise. Minul läks aega miski 4 tundi.
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Pole kül kõikkide vw mootoritega kursis kuid kas 94. aastast pärit passatil, millel 1,9tdi 66kw mootor, on ikka VNT (muutuva geomeetriaga turbo)? Minuteada kõik 1,9 66kw tdi`d omavad siiski tavalise wastegatega turbosid.defeckt kirjutas:Avastasin, et turbo geomeetria kinni. Oskab keegi head töökoda soovitada?
Viimati muutis tants, 05 Mai 2011, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Kasutaja defeckt testib foorumi kasutajaid. Kuidas vastavad? Vastan. 66kw.TDi-l on lihtsalt turbo,Geomeetriga turbo on 81kw. Jätame teemast välja PD. mootorid.
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Ma panin vähe valest. Minu jutt käis PD mootori kohta.hans kirjutas:Kui endal võtmed käes püsivad ja tahtmist on, siis tee ise. Minul läks aega miski 4 tundi.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 28 Apr 2011, 11:27
- Auto: MB G240, Audi A6, Passat, Passat 4motion
- Asukoht:
Re: Passat 66kw tdi jõud kadunud ja mure temperatuuriga
Auto nüüdseks korras, katki oli anduriga pihusti.