VW passat B3 ümberehitus diisliks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW passat B3 ümberehitus diisliks
Kui hull on B3 ümber ehitamine Bensakast diisliks terv töötav diisel doonor olemas kui keegi teinud antku näpunaiteid mis valesti võib minna.
Viimati muutis pppp, 02 Mai 2011, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW passat B3
Ei ole teinud Passatipõhiselt, aga olen teinud Passat -> Corrado.
Mis sul olemas on?
* Vaja on mootorit
* kaabeldust (vähemalt TDI puhul kindlasti). B3 on vist ka tulede osa samas kimbus? Kuna mu mootor oli niigi kuskilt mujalt juba B3 peale pandud, siis ei oska kommenteerida. B4 1Z 66kw TDI-l oli vähemalt eraldi (aju, mootor ja kaitsmeplokk jupp). Corradol samuti juppidena.
* Kütusepaagi pead ringi tegema, bensukal ju pump vahel, diisel imeb ise (Kui vaja mul nii B3 kui B4 universaali paak üle)
* Mõni juhe võib ka olla vaja ringi ühendada, mul vähemalt kadus pidurivõim ära (Aga Corradol elektriline ka, Passatil vist mitte)
* TDI korral ka aju
* Tagumist mootorikinnitust võib ka olla vaja ringi tõsta vanalt, esimene ja käigukasti oma peaks vist klappima.
* Poolteljed vist sai ka ringi tõstetud
Kõige lihtsam oleks seda teha, kui 100% varuosaauto kõrval.
Mis sul olemas on?
* Vaja on mootorit
* kaabeldust (vähemalt TDI puhul kindlasti). B3 on vist ka tulede osa samas kimbus? Kuna mu mootor oli niigi kuskilt mujalt juba B3 peale pandud, siis ei oska kommenteerida. B4 1Z 66kw TDI-l oli vähemalt eraldi (aju, mootor ja kaitsmeplokk jupp). Corradol samuti juppidena.
* Kütusepaagi pead ringi tegema, bensukal ju pump vahel, diisel imeb ise (Kui vaja mul nii B3 kui B4 universaali paak üle)
* Mõni juhe võib ka olla vaja ringi ühendada, mul vähemalt kadus pidurivõim ära (Aga Corradol elektriline ka, Passatil vist mitte)
* TDI korral ka aju
* Tagumist mootorikinnitust võib ka olla vaja ringi tõsta vanalt, esimene ja käigukasti oma peaks vist klappima.
* Poolteljed vist sai ka ringi tõstetud
Kõige lihtsam oleks seda teha, kui 100% varuosaauto kõrval.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: VW passat B3
Nendel isenditel, millega mul on võimalust olnud kokku puutuda, on mootori juhtmestik ikka eraldi kimbus.dellu kirjutas:B3 on vist ka tulede osa samas kimbus?
ABS-ga B3-del on kah elektriline.dellu kirjutas: * Mõni juhe võib ka olla vaja ringi ühendada, mul vähemalt kadus pidurivõim ära (Aga Corradol elektriline ka, Passatil vist mitte)
Viimati muutis pppp, 04 Mai 2011, 13:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: typo
Põhjus: typo
Re: VW passat B3 ümberehitus diisliks
Käigukasti vahetus ei teeks ka paha. Diislil on ülekanded vähe teised.
Mul on põhimõtteliselt üks Vento, kust pealt saaks kõik vajaliku (1.9td, ilma elektroonikata ja väga lihtne ümber tõsta). Aga alla €600 ma ei hakka mõtlemagi selle komplekti müügile, mis aga on enamike jaoks liiast.
Mul on põhimõtteliselt üks Vento, kust pealt saaks kõik vajaliku (1.9td, ilma elektroonikata ja väga lihtne ümber tõsta). Aga alla €600 ma ei hakka mõtlemagi selle komplekti müügile, mis aga on enamike jaoks liiast.