Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Geneka tuli hakkas põlema, võtsin 2 juhtmega pistiku lahti, kontaktid tundusid oksüdeerunud.
Sudisin kirjaklambri otsaga neid puhtamaks.
Nüüd sisse keeratud süütega ei põle üldse punane genekatuli!
Otsisin kaitmsekarbist, aga seal ei paistnud ühtegi "juhtahelate" toidet vms.
Auto on 92a (93 viimane ) passat 1,9d 50kw.
Sudisin kirjaklambri otsaga neid puhtamaks.
Nüüd sisse keeratud süütega ei põle üldse punane genekatuli!
Otsisin kaitmsekarbist, aga seal ei paistnud ühtegi "juhtahelate" toidet vms.
Auto on 92a (93 viimane ) passat 1,9d 50kw.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Üks juhtmetest/klemmidest peaks olema ergutus(+12v) Teine aga impulss(pöörded) Kaitsmete alt peaks olema üldiselt "mootori elektroonika". Pöördeid on näha? Testriga mõõda võimalusel kas üldse toimub laadimine. Pole üldse välistatud et pirn ka läbi 

-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
tänud vihjete eest, pöördeid mul kuskilt näha ei ole,
üks suur "seinakell" ainult, mis tollel ajastul oli ilmselt prioriteetsem kui rpm.
homme saan masinale ligi, multimeeter ja teine aku kaasas,
saab ilma tuledeta vast ikka pikalt sõita, kütuseklapp on vist ainuke elektriga asi sellel vabalthingaval diislil.
kuid märgutuled on sellel masinal "juba" LED-id, need ikka eri pikaealised vigurid.
suht sama kaua peab olema põlenud ka õlirõhu led, see töötab.
üks suur "seinakell" ainult, mis tollel ajastul oli ilmselt prioriteetsem kui rpm.
homme saan masinale ligi, multimeeter ja teine aku kaasas,
saab ilma tuledeta vast ikka pikalt sõita, kütuseklapp on vist ainuke elektriga asi sellel vabalthingaval diislil.
kuid märgutuled on sellel masinal "juba" LED-id, need ikka eri pikaealised vigurid.
suht sama kaua peab olema põlenud ka õlirõhu led, see töötab.
Viimati muutis kaupz, 09 Mai 2011, 21:46, muudetud 2 korda kokku.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
lugesin kaitsmekarbi uuesti läbi,
silma jäid kütusepump ja ... aga kaitsmed olid terved.
esimese käivitusega süütega tuli põles ja kustus kohe töötava mootoriga.
laadimine korras 14,1v
2h hiljem aga jälle, oli tuluke "udune" ja töötava mootoriga ära ei kustunud.
vähe pöördeid juurde andes tuli ikka kustus.
see, et märgutuli hädine ja udune on, tekitab kahtlusi, et häda kuskil mujal kui pingeregulaatori harjades.
silma jäid kütusepump ja ... aga kaitsmed olid terved.
esimese käivitusega süütega tuli põles ja kustus kohe töötava mootoriga.
laadimine korras 14,1v
2h hiljem aga jälle, oli tuluke "udune" ja töötava mootoriga ära ei kustunud.
vähe pöördeid juurde andes tuli ikka kustus.
see, et märgutuli hädine ja udune on, tekitab kahtlusi, et häda kuskil mujal kui pingeregulaatori harjades.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Iseenesest kui led on läbi siis on koheselt ka kustunud. avastus missugune 
Kui võimalik vaheta spidoplokk terve vastu. Võib lihtsalt olla kuskil lühis või andur/kivi vms läbi, mis pinget mõõdab, kui muu terve ja toimib. Vaevalt voltmeeter kuskil eraldi asub, kui ikka plokis endas. Kuid see ei seleta jälle seda, miks peale puhastust see tekkis. Bad aura?
EDIT: minu sõnad pole küll kuld

Kui võimalik vaheta spidoplokk terve vastu. Võib lihtsalt olla kuskil lühis või andur/kivi vms läbi, mis pinget mõõdab, kui muu terve ja toimib. Vaevalt voltmeeter kuskil eraldi asub, kui ikka plokis endas. Kuid see ei seleta jälle seda, miks peale puhastust see tekkis. Bad aura?

EDIT: minu sõnad pole küll kuld

Viimati muutis J2germeister, 10 Mai 2011, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
pean ikka harjad maha kiskuma.
järgmise käivitusega jäi jälle tuli põlema, pöördeid tõstes kustus.
linas sõites u 6km hakkas jälle tuli põlema, ja enam pöörded ei aidanud.
jäin seisma ja mõõtsin, voldid alla 12 (aku sai hommikul väga tühjaks käivitamisel, vana ka teine)
käisin poes 10min ja jälle aitasid pöörded tule kustutada.
kulunud harjad aga ei selgitaks tule mittepõlemist sisse keeratud süütega.
kütuse ja/või temperatuuri seieri pärast olen paar korda laiali kakkunud kellasid ja üle jootnud otsi.
järgmise käivitusega jäi jälle tuli põlema, pöördeid tõstes kustus.
linas sõites u 6km hakkas jälle tuli põlema, ja enam pöörded ei aidanud.
jäin seisma ja mõõtsin, voldid alla 12 (aku sai hommikul väga tühjaks käivitamisel, vana ka teine)
käisin poes 10min ja jälle aitasid pöörded tule kustutada.
kulunud harjad aga ei selgitaks tule mittepõlemist sisse keeratud süütega.
kütuse ja/või temperatuuri seieri pärast olen paar korda laiali kakkunud kellasid ja üle jootnud otsi.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Minul on bensukas, aga kui ergutust pole, siis ei põle ka akutuli. Kehva kontakt? Võivad ka harjased kulunud olla.
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
see oli mul küll hoopis teise autoga kui VW, kuid kui mul oli nii: süüde sees ja aku tuli ei põlenud, mootor töötas tuli põles, vahepeal tegi trikke - kustus ära, hõõgus. siis oli viga genekas olevas dioodiplokis.
kontrolli esmalt ergutus - kas tuleb peale ja kas kontakt on korralik. pingeregulaator ei tohiks ka kuigi kallis olla, kuid dioodide remont võib suht kulukaks osutuda aga ega ma ei mäleta mis see maksis.
kontrolli esmalt ergutus - kas tuleb peale ja kas kontakt on korralik. pingeregulaator ei tohiks ka kuigi kallis olla, kuid dioodide remont võib suht kulukaks osutuda aga ega ma ei mäleta mis see maksis.
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Kui genekas ergutust ei saa, ei põle ka tuli. Alustuseks tuleks jah kontrollida ergutust, järgmisena pingeregulaatorit koos harjadega ning kolmas variant on dioodisild. Meie oleme genekaid saatnud Melasisse, kõige lihtsam ja kiirem variant kui autopoolel on kõik korras ning harjad ka normaalsed. Mõningate Vw Valeo genekate puhul regulaatori/harjade vahetus ei käinud sugugi lihtsalt.
Mis laadimispinget näitab kui tuli "uduselt" hõõgub?
Mis laadimispinget näitab kui tuli "uduselt" hõõgub?
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
siis ei lae üldse, aku pealt näitas 11,97vmclx kirjutas: Mis laadimispinget näitab kui tuli "uduselt" hõõgub?
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
nüüd leidsin teise pistiku veel, 50cm kaugemal, starteri külge kinnitatud, kus jäme ots ja juhtotsad lahku lähevad.
see oli ka oksüdeerunud.
nüüd ei olnud tuli udune ega jäänud ka põlema.
pean paar otsa veel sõitma, et kindel olla.
see oli ka oksüdeerunud.
nüüd ei olnud tuli udune ega jäänud ka põlema.
pean paar otsa veel sõitma, et kindel olla.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
8-ne bolt oli roostes geneka küljes, mis starteri juurde minevat jämedat juhet kinnitas.
keerasin sutsu, "krõps krõps". tõmmas ringi liikuma korpuse sees.
lõikasin kettaga mutri ja poldi ribadeks.
harjad olid kulunud.
aga koos selle poldiga murdis lahti veel mingi peenikese otsa, mis selle sama mutri alla oli. asendasin selle juhtmega.
mingist ajast oli 525tds valeo geneka tutikad harjad järgi. crago 134475.
sobisid täpselt.
panin peale, punasest otsast kütsin ergutuse ka peale. oli tunda kui magnetiseeris.
elektritrelliga otsast andsin vunki, kuskilt tuli suitsu.
proovisin auto peal, et ei tea mis see sinine juhe seal pistikus veel on. mingi arvamus oli et tahhoka väljund.
aga auto peal laadima ei hakka, ja tuli ära ei kustu.
kuigi tuli tundus eredam nüüd uute harjadega.
siis alles mõõtsin lahtise pistikuga, et sinise otsa peal on 12v süütega, ja punasel ei ole midagi ??
keerasin sutsu, "krõps krõps". tõmmas ringi liikuma korpuse sees.
lõikasin kettaga mutri ja poldi ribadeks.
harjad olid kulunud.
aga koos selle poldiga murdis lahti veel mingi peenikese otsa, mis selle sama mutri alla oli. asendasin selle juhtmega.
mingist ajast oli 525tds valeo geneka tutikad harjad järgi. crago 134475.
sobisid täpselt.
panin peale, punasest otsast kütsin ergutuse ka peale. oli tunda kui magnetiseeris.
elektritrelliga otsast andsin vunki, kuskilt tuli suitsu.
proovisin auto peal, et ei tea mis see sinine juhe seal pistikus veel on. mingi arvamus oli et tahhoka väljund.
aga auto peal laadima ei hakka, ja tuli ära ei kustu.
kuigi tuli tundus eredam nüüd uute harjadega.
siis alles mõõtsin lahtise pistikuga, et sinise otsa peal on 12v süütega, ja punasel ei ole midagi ??
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
kas sobib sama kere bensuka genekas ka? kinnitused samad?
(o\_!_/o)
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Mainin samas teemas enda muret ka. Viimastel päevadel olen tähele pannud, et kui autoga kiirendada (põõrded üle 3000), hakkab akutuli põlema. Põõrded alla langevad, kustub ära. Kas generaatoriga mingi jama?
Passat 1,9tdi 81kw
Passat 1,9tdi 81kw
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Generaatori tuli põles ja nüüd täitsa kustus.
Ehk generaatori rulliku vabakäigusidur kinni kiilunud. Mul vilksatas vahest akutulukest kui 4000 pöördeni lasin, läbi oli eelnevalt nimetatud osa, mis sai vahetatud.
Viimati muutis siLc, 12 Mai 2011, 19:47, muudetud 1 kord kokku.