vw passat 92 1.8 66kw bensiin.
kui sõita näiteks 8 km 80-ga ja seisma jäädes kork maha keerata, ajab anumast viimasegi vedeliku välja... soovitage, mis jubinad võiks välja vahetada.. mõningad jupid vahetatud.
Jahutusvedelik läheb keema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 30 Juun 2010, 10:41
- Asukoht:
Re: Jahutusvedelik läheb keema
termostaat ?? ehk.. radika voolikud lähevad soojaks ? või siis pump ?
f*ck [VW Bot: "Keel korda!"] new model cars, I`M Riding Old school !!
Re: Jahutusvedelik läheb keema
Miks seda korki üldse maha keerata? Jahutussüsteem ongi ju surve all. Mida täpsemalt vahetanud oled? On olnud juhuseid, et termostaat ei avane, ja veepumba labad lahti. Aga 90 % laseb plokikaane tihend läbi - surve jahutussüsteemi - tavaliselt tihendi vahetusest ei piisa, tuleb plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ka üle kontrollida, kas kõver või katki. Edu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Jahutusvedelik läheb keema
Kui korki ei näpi, kuidas siis auto käitub? Kui ei aja vedelikku välja, temp püsib alla 100 ja jahutusvent ka läheb tööle, siis ära rohkem korki kuumast peast lahti keera ja sõida rahulikult edasi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Jahutusvedelik läheb keema
termostaat on vahetatud, temp püsib alati 70 peal, jahutusvent töötab harva.
mul kork väheke avatud, et liiga suurt survet ei tuleks.
ei uskunud, et nii lühikese aja jooksul võib jahutusvedelik keema minna, sellepärast avasin vähe korki. plokikaane tihendit kahtlustasin ise ka, ilmselt saab see vahetatud ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kontrollitud. kontrollin veel ka muud kohad üle
mul kork väheke avatud, et liiga suurt survet ei tuleks.
ei uskunud, et nii lühikese aja jooksul võib jahutusvedelik keema minna, sellepärast avasin vähe korki. plokikaane tihendit kahtlustasin ise ka, ilmselt saab see vahetatud ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kontrollitud. kontrollin veel ka muud kohad üle

Re: Jahutusvedelik läheb keema
Kork peab just kinni olema. Vedeliku keemis temp on surve all kõrgemal. Kui õigesti mäletan,siis jahutussärgis peaks olema u. 1 bar surve. Kuskil 1,2-1,3 peal avaneb ülerõhuklapp korgil automaatselt.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,