vento vr6
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: vento vr6
Vaata igasugused andruid multimeetriga üle, ütlen mis sul peab näitama siis multimeeter.
Temperatuuri andur: 10 kraadiga: 3350-4400 oomi, 20 kraadiga 2250-3000 oomi. 90 kraadi juures siis 200-290 oomi.
Väntvõlli positsiooni andur: Vaata et süüde oleks väljas, et õigest pistikust mõõdad, mõõda siis klemmi 1 ja 2 vahelt. 480-1000 oomi peab olema takistus ja juhtmed peaks klemmidele minema punane ja roheline.
Nukkvõlli positsiooni andur: Klemmi 1 ja 3 pealt mõõda volte. kui sul on seal 4.5V kanti või 10V kanti siis on kõik hästi. Üks kahest neist peab olema siis, kas 10 v 4.5 volti. Takistust mõõda klemmist 1 ja kerest. Takistus peab olematu olema.
Kütusepump: takistus klemmidel peab olema 40-80 oomi. Ning võid ka volte mõõta huvi pärast... Klemmi 1 ja kere ning peab aku voolu näitama.
Lambda: Sul peaks 4 juhtmega lambda olema? Klemmi 1 ja 2 pealt saad mõõta volte. peaks näitama aku voolu ning klemmilt 3 ja 4 peaks näitama 0.1V umbes. Mõõda siis kui mootor töötab
Unustasin mainida, et kütusepumba volte mõõda ka kui mootor töötab. Oome ära kunagi mõõda nendest juhtmetest ega klemmidest kus on vool sees, keerad multimeetri pe*sse. Edu praeguseks. Peaks natuke nokitsemist ja tegemist olema sul...
Temperatuuri andur: 10 kraadiga: 3350-4400 oomi, 20 kraadiga 2250-3000 oomi. 90 kraadi juures siis 200-290 oomi.
Väntvõlli positsiooni andur: Vaata et süüde oleks väljas, et õigest pistikust mõõdad, mõõda siis klemmi 1 ja 2 vahelt. 480-1000 oomi peab olema takistus ja juhtmed peaks klemmidele minema punane ja roheline.
Nukkvõlli positsiooni andur: Klemmi 1 ja 3 pealt mõõda volte. kui sul on seal 4.5V kanti või 10V kanti siis on kõik hästi. Üks kahest neist peab olema siis, kas 10 v 4.5 volti. Takistust mõõda klemmist 1 ja kerest. Takistus peab olematu olema.
Kütusepump: takistus klemmidel peab olema 40-80 oomi. Ning võid ka volte mõõta huvi pärast... Klemmi 1 ja kere ning peab aku voolu näitama.
Lambda: Sul peaks 4 juhtmega lambda olema? Klemmi 1 ja 2 pealt saad mõõta volte. peaks näitama aku voolu ning klemmilt 3 ja 4 peaks näitama 0.1V umbes. Mõõda siis kui mootor töötab

Unustasin mainida, et kütusepumba volte mõõda ka kui mootor töötab. Oome ära kunagi mõõda nendest juhtmetest ega klemmidest kus on vool sees, keerad multimeetri pe*sse. Edu praeguseks. Peaks natuke nokitsemist ja tegemist olema sul...
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: vento vr6
siis tuleb auto oskajate inimeste kätte viia kes asja jagavad ja diagnoosida oskavad, mittetöötamise põhjuseid võib olla paljuVento1993 kirjutas:aitähh aga probleem selles et puudub multimeeter
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: vento vr6
Ma soovitaks multimeeter osta. See on ju suhteliselt odav asi. 10€ eest saad kätte enam-vähem töökindla asja...
Gaasiklapi andurit ja õhulugejat saad ka kontrollida...
Mina nt enda Golf II'l avastasin ka vea peale seda kui multimeetri ostsin ja auto kallale läksin.
Auto jamas sedasi, et algul käima panin külmast peast siis kõik ok, töötas üks minut aega siis suri välja.
Käima ei läinud ka kõige normaalsemalt ja kui gaasi peal ei hoidnud siis suri ikka välja. Pöörded ka üle 5500rpm ei läinud.
Hakkasin siis andureid proovima, jõudsin lõpuks temperatuuri andurini. Selle takistust näitas ikka väga väga vänta, võrreldes sellega mis olema peaks.
No egas midagi, võtsin anduri lahti ja proovisin siis. Kõik jumala tip top töötas. Et tasub ikka proovida ja natuke ise vaeva näha kui see, et kohe teenindusse joosta ja kõva papp välja käija. Edu (y)
Gaasiklapi andurit ja õhulugejat saad ka kontrollida...
Mina nt enda Golf II'l avastasin ka vea peale seda kui multimeetri ostsin ja auto kallale läksin.
Auto jamas sedasi, et algul käima panin külmast peast siis kõik ok, töötas üks minut aega siis suri välja.
Käima ei läinud ka kõige normaalsemalt ja kui gaasi peal ei hoidnud siis suri ikka välja. Pöörded ka üle 5500rpm ei läinud.
Hakkasin siis andureid proovima, jõudsin lõpuks temperatuuri andurini. Selle takistust näitas ikka väga väga vänta, võrreldes sellega mis olema peaks.
No egas midagi, võtsin anduri lahti ja proovisin siis. Kõik jumala tip top töötas. Et tasub ikka proovida ja natuke ise vaeva näha kui see, et kohe teenindusse joosta ja kõva papp välja käija. Edu (y)
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Apr 2010, 16:05
- Telefon: 56377633
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: vento vr6
esialgu hakkas tõõle kakkusin pistikud lahti ja puhastasin ära aga peab vist tõesti soetame selle asja tundub vajalik eriti sellise mootori peal mis koosnebki andurittest