G3 katuseluuk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G3 katuseluuk
Nimelt murdus üks asi ära mis veab katuseluuki hõbedane materjalik mingi alumiiniumi sulam silumiin
et millega seda parandada?
et millega seda parandada?
Re: G3 katuseluuk
Endal sama jama nädalavahetusel murdus see liikuv särav jublakas ära. Läksin jumala närvi kuna nüüd jäävad kõik naised suvel püüdmata.
ok nali. Otsest abi selle probleemi vastu ei näe lingil ja kas kellegil leidub katuseluugi reelingut siis vb saaks Matiga kahepeale kombineerida . Endal läks juhipoolne puruks. Katsun nädalavahetusel pilti kah teha siis vb asi selgem, iseasi kuidas sinna aparaadiga ligi pääseb 
[edit:] pildi peal vist jubin 8 ja 26. Täpselt ei saa aru kuna kehva kvaliteediga. Siin siis mingi korralikum ülevaade
http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... try%201994" onclick="window.open(this.href);return false;

vot leidsin õige asja ülesse.



[edit:] pildi peal vist jubin 8 ja 26. Täpselt ei saa aru kuna kehva kvaliteediga. Siin siis mingi korralikum ülevaade

vot leidsin õige asja ülesse.

Viimati muutis RoVer, 13 Apr 2011, 18:43, muudetud 6 korda kokku.
Re: G3 katuseluuk
liigutada küll saab üles aga alla pead aitama kaasa näpuga alguses ja lõpuks kruvikaga seda liikuvat osa( see mis veab see liigub ees ära ja teine pool ka vajub ja ise lükkad seda mitte liikuva poole jublakat ka ja siis saab kinni) hullu süsteemiga käib ise üritan kuidagi ära parandada. mul ka juhipoolne muidu katki, ja ei viitsi üldse lage välja kakkuda 
ma üritan pildi ka teha sellest jubinast seal

ma üritan pildi ka teha sellest jubinast seal
Viimati muutis Matii, 13 Apr 2011, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: G3 katuseluuk
Mul passat, probleem tuttav. Parandada neid jubinaid seal väga ei õnnestu, sest nad on tehtud mingist alumiiniumilaadsest materjalist, mida keevitada ei saa ja muudeks ühendusteks ruumi ei jagu seal. Lihtsam on mõnelt foorumi kasutajalt töötav luuk osta ja see külge monteerida. Kokkuvõttes odavam (originaal paranduskomplekt maksis 1,5k vana raha) ja võtab vähem aega.
-
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 29 Aug 2009, 12:33
- Auto: Golf4, Nissan S14a Kouki.
- Asukoht: Pärnu
Re: G3 katuseluuk
Enda G3 juhtus sama asi, et murdus.. sai parandatud.. tugeva teras traadiga mõlemale jubinale auk sisse ja kinni.. nüüd töötab juba aasta aega..lükkab seda jublakat süsteem ise.. vaja niipalju fikseerida, et kaasa tõmbaks ja ühendus välja ei veniks.sai kül ajutiselt tehtud aga toimib..
Re: G3 katuseluuk
endal tuleb vist sama teha, tuttav pidi vaatama mingit ainet mis paneks kokku aga ei usu et toimib tovwgtr kirjutas:Enda G3 juhtus sama asi, et murdus.. sai parandatud.. tugeva teras traadiga mõlemale jubinale auk sisse ja kinni.. nüüd töötab juba aasta aega..lükkab seda jublakat süsteem ise.. vaja niipalju fikseerida, et kaasa tõmbaks ja ühendus välja ei veniks.sai kül ajutiselt tehtud aga toimib..
Re: G3 katuseluuk
Nonii, kõvasti aega mõõda läinud ja sain lõpuks siis pildid arvutisse ja nüüd siis kirjutan ka siia väikse teksti. Umbes nadi aega tagasi sai asi käsile võetud ning katuseluugi krempel küljest võetud. Selgus, et puruks oli seal kaks asja . Muidugi üks asi põhjustas teise.
Nimelt esimesena oli arvatavasti puruks läinud lukusti kõrv, mis omakorda põhjustas siis rennis libiseva liuguri purunemist.
Siin siis see kõrva parandus:(Tegemist oli vist duralumiiniumiga, kuhu puurisin siis kaks auku ja nendesse pistsin jämeda traadi. Traat ei saa iseenesest välja tulla, kuna renn takistab teda väljatulemast ja augud on kenad sügavad umbes 4,5 mm .)
Teisena parandada tuli siis see liugur. Selle parandamine oli märksa keerukam. Materjal oli samuti vist mingi duralumiinium. Muidugi ei tea kaua see vastu peab aga loodame parimat. Esimeseks siis puurisin sinna samuti kaks auku kuhu pistsin siis terastraadi nn armatuuriks. Eelnevalt karastasin selle läikiva pinna viiliga ja puhastasin korralikult happega ja siis lasin kenasti selle renni tina täis. Kahte poolt hoiab kinni terastraat (armatuur) ja tina on selleks, et traat välja ei tuleks aukudest. Siis lihvisin suuremad konarused jälle maha ja oligi valmis. Muidugi pildil puhastamata ja määrimata versioon, aga aru saate niigi.
:
Jõudu kõigile ja loodan, et nii mõnigi inimene saab inspiratsiooni
.Igatahes päev oli sisustatud ja nii mõnigi ropp sõna kostis õue pealt ning mis kõigetähtsam sai kõva kopikas kokku hoitud:D

Siin siis see kõrva parandus:(Tegemist oli vist duralumiiniumiga, kuhu puurisin siis kaks auku ja nendesse pistsin jämeda traadi. Traat ei saa iseenesest välja tulla, kuna renn takistab teda väljatulemast ja augud on kenad sügavad umbes 4,5 mm .)

Teisena parandada tuli siis see liugur. Selle parandamine oli märksa keerukam. Materjal oli samuti vist mingi duralumiinium. Muidugi ei tea kaua see vastu peab aga loodame parimat. Esimeseks siis puurisin sinna samuti kaks auku kuhu pistsin siis terastraadi nn armatuuriks. Eelnevalt karastasin selle läikiva pinna viiliga ja puhastasin korralikult happega ja siis lasin kenasti selle renni tina täis. Kahte poolt hoiab kinni terastraat (armatuur) ja tina on selleks, et traat välja ei tuleks aukudest. Siis lihvisin suuremad konarused jälle maha ja oligi valmis. Muidugi pildil puhastamata ja määrimata versioon, aga aru saate niigi.


Jõudu kõigile ja loodan, et nii mõnigi inimene saab inspiratsiooni

Viimati muutis RoVer, 08 Nov 2011, 18:44, muudetud 4 korda kokku.