Tere,
Probleem siis pealkirjas mainitud mootoriga. Tegemist siis täispritse isendiga ja peale käivitamist on pöörded 2000-2500 rpm juures. Külma auto korral ei saagi neid alla. Kui mootor on saavutanud töötemperatuuri, siis on võimalik pidurit/käiku/sidurit kasutades "kangutada" pööded ka 1000 juurde ning seal nad ka püsivad, kuni järgmise gaasipedaali vajutuseni. Paluks siis targemate nõu antud probleemi lahendamisel. Hea soovitus sobiliku spetsialist leidmiseks Tartus on ka teretulnud.
Parimat,
Rünno
G2 91 1.8l 72kw tühikäik liiga kõrge
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: G2 91 1.8l 72kw tühikäik liiga kõrge
Saab kuskilt lisa õhku?
Vaakum voolikud kõik korras?
Need on asjad mis kohe meelde tulid.
Vaakum voolikud kõik korras?
Need on asjad mis kohe meelde tulid.
Re: G2 91 1.8l 72kw tühikäik liiga kõrge
Endal sama probleem täpselt. Lisaõhk ei ole loogiline,sest siis peaks ju uuesti 2000 kanti tagasi tõmbama,mitte normi jääma.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,
Re: G2 91 1.8l 72kw tühikäik liiga kõrge
Andur? Mõtled tühikäigu mootori või lülitit? Mootor sai iseensest puhastataud ja kõik tundub liikuvat sees nagu peab.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,