Keevitust Tartus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Keevitust Tartus
Lugu siis järgmine - asusin oma Passat B4-l nädalavahetusel põhja alt roostet eemaldama ja selle käigus selgus, et üht neist kummist punnidest, mis põhja all on ning alatasa roostet enda ümber korjavad, püsis vaid mastiksi abil veel oma koha peal ning selle ümber haigutab põhjas kenake pea peopesa suurune auk. Üks teine neist neljast on umbes samas seisus. Nagu ma olen aru saanud, aitab selle koha pealt edasi vaid nende aukude kinni keevitamine.
Selle tõttu küsingi - kas Tartus (või selle lähiümbruses) on mõni foorumlane, kellel oleks keevitusaparaat ja tahtmist sellega mässata (olen ise hea meelega abiks, aga pole ise kunagi autode juures midagi keevitanud)? Teretulnud on ka vihjed ja nõuanded firmade kohta, mis seda Tartus teevad. Aitäh!
Selle tõttu küsingi - kas Tartus (või selle lähiümbruses) on mõni foorumlane, kellel oleks keevitusaparaat ja tahtmist sellega mässata (olen ise hea meelega abiks, aga pole ise kunagi autode juures midagi keevitanud)? Teretulnud on ka vihjed ja nõuanded firmade kohta, mis seda Tartus teevad. Aitäh!
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Keevitust Tartus
Ei kujuta täpselt ette, mis punnidest jutt, kui huvi, siis allpool on tel. nr. Järgmine nädal sobiks hommikupoole, või siis kohe praegu.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Keevitust Tartus
Oled millestki valesti aru saanud.... Sinu tekst:siimv kirjutas:Lugu siis järgmine - asusin oma Passat B4-l nädalavahetusel põhja alt roostet eemaldama ja selle käigus selgus, et üht neist kummist punnidest, mis põhja all on ning alatasa roostet enda ümber korjavad, püsis vaid mastiksi abil veel oma koha peal ning selle ümber haigutab põhjas kenake pea peopesa suurune auk. Üks teine neist neljast on umbes samas seisus. Nagu ma olen aru saanud, aitab selle koha pealt edasi vaid nende aukude kinni keevitamine.
Selle tõttu küsingi - kas Tartus (või selle lähiümbruses) on mõni foorumlane, kellel oleks keevitusaparaat ja tahtmist sellega mässata (olen ise hea meelega abiks, aga pole ise kunagi autode juures midagi keevitanud)? Teretulnud on ka vihjed ja nõuanded firmade kohta, mis seda Tartus teevad. Aitäh!
Nagu ma olen aru saanud, aitab selle koha pealt edasi vaid nende aukude kinni keevitamine.
Olen neid põhjasid piisavalt palju keevitanud ja küsimus taandub vaid maksumusele. Paljud sõiduki omanikud lähevad odavama variandi peale ning keevitajad/plekksepad kergema vastupanu teed ehk teevad ,,porri,,.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Keevitust Tartus
wax kirjutas:Äravooluauku kinni keevitama? No tere hommikust!

Soovitaks lõigata mädand plekk välja ja uus plekk asemele. Uuele plekile augud sisse lõikuda ja punnid tagasi-siis hea vast.
Re: Keevitust Tartus
Jutt ei ole mitte äravooluaukudest, vaid lihtsalt mingid avad, millel puudub sisuliselt otstarve. Vahet ei ole, kas neid auke seal on või ei ole, sest katted mis seal peal on, ei lase midagi välja ega sisse, umbsed kaaned lihtsalt. Arvan, et need avad on nn tehnoloogilised avad, mida on vaja tootmise lihtsustamiseks, näiteks kui kere galvaniseerimisvannist läbi käib, et siis see vedelik kuskilt välja saaks voolata, vms, ja pärast umbsed punnid ette ja pigiga üle.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.