poritiiva ääre vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
poritiiva ääre vahetus
Kuidas käib tagumise poritiiva ääre vahetus? Saan aru, et vana ussitanud koht lõigatakse välja ja uue poritiiva varuosa peab lõikama parajaks ning paigaldama eeldatavasti originaalpleki alla, mitte peale. Abiks oleks mõned fotod või soovitused, kust võiks leida materjali selle kohta.
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 17:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: poritiiva ääre vahetus
sinnamaani oli kõik korras , aga ei panda uut detaili kohe kindlasti mitte vana osa peale või alla ,vaid ääred pannakse ikkagi kohakuti.Kui ise varem keevitanud pole siis soovitan sul pöörduda mõne pädevama inimese poole.Tallinna piires võin ise sind aidata asjaga.Juhul , kui taha ikkagi ise tegeleda , siis keevitama pead ka rahulikult ja jälgima , et metall liiga kuumaks ei läheks ja "ära ei tõmbaks" (lokkima või lainesse ei läheks.Seega tasa aga targu on peamine soovitus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: poritiiva ääre vahetus
Võib panna küll serv serva alla, siis saab punktida teatud sammuga liite kinni, hiljem pahteldad ära, tagant (kui pääseb ligi) saab keevitushermeetikuga hiljem ühenduskoha üle teha et niiskus ligi ei pääseks. Kui servad kohakuti paned, tuleb igal juhul kogu liitekoht üle keevitada ja siis on oht suurem et ära tõmbab. Serv serva vastu on muidugi parem õmblust hiljem puhastada ja värvida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: poritiiva ääre vahetus
Kas teema algataja on oma tiivakaared paika saanud...?
Lisaks veel vaid viimasele kommijale, et ikka plekk pleki peal liide on ka tugevam. Ise kasutan tänapäeva sõidukite juures seda tehnikat, aga vanakooli plekk on oluliselt paksem (uunikumid), kus tuleb kõne alla vaid serv servaga keevitamine. Kiskumise teema on aga juba kogemuste ning kvalifikatsiooni valdkond.
Küsijal pole asukohta näidatud, aga kui Tartu kandi huvilistel ka samad küsimused päevakorral, siis momendil on üks sportlikum Mazda töös, kus oleks võimalik ka protsessi piiluda.
Lisaks veel vaid viimasele kommijale, et ikka plekk pleki peal liide on ka tugevam. Ise kasutan tänapäeva sõidukite juures seda tehnikat, aga vanakooli plekk on oluliselt paksem (uunikumid), kus tuleb kõne alla vaid serv servaga keevitamine. Kiskumise teema on aga juba kogemuste ning kvalifikatsiooni valdkond.

Küsijal pole asukohta näidatud, aga kui Tartu kandi huvilistel ka samad küsimused päevakorral, siis momendil on üks sportlikum Mazda töös, kus oleks võimalik ka protsessi piiluda.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90