K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aidake!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aidake!
Lugu siis selline, et kuna bensuseiier ei töötanud, sai bens otsa ning auto jäi seisma kaheks päevaks. Kui uuesti bensu sisse panin, käis pill väga kehvasti. Mingi 2 pütiga ainult. Arvasin et õhk vahel ja värki, sõitsin ja ajasin pöördesse. Ikka paremaks ei lähe. Proovisin, äärmised küünlajjuhtmed mahavõtsin siis läks asi veel kehvemaks, kuid mõlema keskmise küünlajuhtme eemaldamise puhul erilist vahet ei olnud, kui üldse oli. Kuna need kaks keskmist olin ma ise teiste vastu vahetanud, kuna originaalid läksid katki, arvasin et äkki oli juhus ja küünlad andsid otsad. Uued küünlad peale pannes ikka täpselt sama. Vaatasin, säde on suhteliselt nõrk, kuid olemas, kõikides silindrites.
Lisan veel seda et 4 liitriga sain sõita 15km ainult selle ajaga. Muidu võttis 7-10 vahel midagi kütet sajale.
Tegemist on 1990a. Passatiga millel on 1,8 liitrine 66kw mootor.
Mis tal siis juhtuda sai niimoodi järsku? Kindel on see et alguses sai tal kütus otsa, kuid käis ilusti, uuesti käimapannes oli noomoodi. Ilmad olid ilusad, niiet niiskust ta ka saada ei saanud.
Palun andke nõu siis, kuidas probleemile jälile saada!
Indrek.
Lisan veel seda et 4 liitriga sain sõita 15km ainult selle ajaga. Muidu võttis 7-10 vahel midagi kütet sajale.
Tegemist on 1990a. Passatiga millel on 1,8 liitrine 66kw mootor.
Mis tal siis juhtuda sai niimoodi järsku? Kindel on see et alguses sai tal kütus otsa, kuid käis ilusti, uuesti käimapannes oli noomoodi. Ilmad olid ilusad, niiet niiskust ta ka saada ei saanud.
Palun andke nõu siis, kuidas probleemile jälile saada!
Indrek.
-
- Klubiline
- Postitusi: 557
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Tiguan ´10, LT ´98
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Omapärane lugu
Kontrolli süütejuhtmestik üle. Klemmid puhtaks jne (ntx brakecleaner). Ega seal paraku midagi erilist juhtuda ei saa....

Kontrolli süütejuhtmestik üle. Klemmid puhtaks jne (ntx brakecleaner). Ega seal paraku midagi erilist juhtuda ei saa....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Kas keskmised juhtmed omavahel vahetusse ei läinud? Kontrolli süütejuhtmete järjekord üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Juhtmed ei saa vahetusse minna sest kõik eri pikkusega. Kuid just sain aru arvatavasti mis tal viga on. Kui süüte sisse paned siis peab bensupump ju häält tegema normaalselt, aga praegu tegi ainult õrna lühikese kinnipoomisheliga võrdleva urina. Nii et arvatavasti viga bensupumbas. Et ei suuda lihtsalt piisavalt kütet üles lüüa? See on ju reaalne?
Kui sobib teile see variant siis võite mulle rääkida kui raske pumba vahetus võib olla jne?
Ettetänades,
Indrek.
Kui sobib teile see variant siis võite mulle rääkida kui raske pumba vahetus võib olla jne?
Ettetänades,
Indrek.
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Minul G3 1,4, kui paak sai kuivale lastud siis oli oodata ka bensupumba vahetust. Eelmine omanik vahetas bensupumpa 3X ja alla veerand paagiga käivitub kehvalt, ja ei käi nagu peaks, miks nii, ei tea.
Viimati muutis J2germeister, 03 Juun 2011, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Ka mina lasin oma G3-l (mootor sama) liiga tühja paagiga ühe bensupumba õhtale. Niiet asi võib olla selles küll. Korras pump teeb tõesti ikka arusaadavalt urinat, ei mingit kinnipoomisheli..kohilapoy kirjutas:Juhtmed ei saa vahetusse minna sest kõik eri pikkusega. Kuid just sain aru arvatavasti mis tal viga on. Kui süüte sisse paned siis peab bensupump ju häält tegema normaalselt, aga praegu tegi ainult õrna lühikese kinnipoomisheliga võrdleva urina. Nii et arvatavasti viga bensupumbas. Et ei suuda lihtsalt piisavalt kütet üles lüüa? See on ju reaalne?
Kui sobib teile see variant siis võite mulle rääkida kui raske pumba vahetus võib olla jne?
Ettetänades,
Indrek.
Pumbavahetus iseenesest peaks olema lihtne, ainult pagassist kaas pealt ära (3 kruviga kinni must plekkjulla) ja sealt peaksid pumpa nägema. Kuna ma Passatiga kursis ei ole, siis rohkem ei õpeta igaks juhuks

Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Mul ka siuke juhus, et sõitsin peaaegu kuivale, tõmbas paagi põhjast sodi ja ummistas pumba ära.. Puhastasin ilusti ära ja jälle nagu uus.
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
botzor,kustuta oma viimane postitus.Lollus KUUBIS.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Miks sa nii ütled?T6nis2 kirjutas:botzor,kustuta oma viimane postitus.Lollus KUUBIS.
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Mul passatil ka ei tasu paaki kuivale sõita, garanteeritud mootori töö häiritus, vahest isegi 5-10 kilomeetriks. Küll kolme pütiga, ei lähe pöörde jne. Mis täpselt seda põhjustab ei tea, aga kahtlustan ka mingit sodi/vett põhjas näiteks.
Aga bensupumbal saad kontrollida ka tootlikust, et teada saada kas just pumba viga. Peab siis lööma ca pool liitrit poole minutiga.
Enne muidugi võid pumba korra välja võtta ja vaadata, et ega sõela ette midagi tekkinud pole.
E:
Õhk?
Aga bensupumbal saad kontrollida ka tootlikust, et teada saada kas just pumba viga. Peab siis lööma ca pool liitrit poole minutiga.
Enne muidugi võid pumba korra välja võtta ja vaadata, et ega sõela ette midagi tekkinud pole.
E:
Olen ka seda koguaeg mõelnud, aga sellegipoolest ei tule paremat põhjust pähe.T6nis2 kirjutas:Kütte võtmine on ju alati paagi PÕHJAST.

Viimati muutis ivohi, 03 Juun 2011, 22:53, muudetud 2 korda kokku.
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Kütte võtmine on ju alati paagi PÕHJAST.Tehke endale TEHNILISELT selgeks,et ei ole olemas ,,ujuvat,,toru. Kui on ,,sopp,,sees,siis vahet pole,kas on paak täis või kohe kohe tühi.
Viimati muutis T6nis2, 03 Juun 2011, 23:01, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
No vaidleks kohe julgelt vastu corril veerand paaki ja lähed vähe äkilisemalt kurvi (kiiremini) ja kütte segu lahja kohe. Soovitan teha sul selgeks bensiini füüsikalised omadused. Kui ese liigub ja seal sees on vedelik ja ese nüüd muudab suunda siis vedelik tahab ikka otse liikuda. Järelikult on ikka vahe küll kas paak täis või tühi, kui sul bensiin ühes nurgas ja "sopp" teises nurgas siis see pump ka kuivaks jääb.T6nis2 kirjutas:Kütte võtmine on ju alati paagi PÕHJAST.Tehke endale TEHNILISELT selgeks,et ei ole olemas ,,ujuvat,,toru. Kui on ,,sopp,,sees,siis vahet pole,kas on paak täis või kohe kohe tühi.
Sepp
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Nii, teise 4 liitriga sain sõita 20km ja tühi. Nüüd panin 7l sisse ja proovisin siis palju pump lööb. 30sek jooksul lõi ilusti natukene üle poole liitri. Seeda pumbas asi olla ei saa? Nüüd teeb pump juba enamvähem normaalset löömis heli ka, niiet kardan et pump siiski korras.
Võtsin siis õhupuhasti maha ja tundus nagu käis natukene paremini pöördesse, kuid kui natukene gaasisiibrit liigutasin siis lööb leeki gaasisiibri alt. Turtsub ja lööb, aga kui pöörde läheb siis ei ole midagi, ainult siis kui veidi gaasi annad. Milles siis nüüd asi võib olla, sest tundub et pump on ikkagist korras...
Ettetänades,
Indrek.
Võtsin siis õhupuhasti maha ja tundus nagu käis natukene paremini pöördesse, kuid kui natukene gaasisiibrit liigutasin siis lööb leeki gaasisiibri alt. Turtsub ja lööb, aga kui pöörde läheb siis ei ole midagi, ainult siis kui veidi gaasi annad. Milles siis nüüd asi võib olla, sest tundub et pump on ikkagist korras...
Ettetänades,
Indrek.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Parandan, paremini asi pöördesse ei käi. Ja podiseb ikka kehvalt ning ikkagi on nii, et kui võtan kaks keskmist küünlajuhet maha, siis ei tee mootor midagi, aga kui äärmise, siis hakkab kohe vägakehvalt käima..
Milles siis tal asi saab olla? Karpas ju ei tohiks seetõttu? Kas äkki väntvõlli andur? Kui tal ikka on selline asi? Või saab kuidagi jagajad näppida et midagi proovida või paremaks läheks?
Kõik näpunäited teretulnud!
Milles siis tal asi saab olla? Karpas ju ei tohiks seetõttu? Kas äkki väntvõlli andur? Kui tal ikka on selline asi? Või saab kuidagi jagajad näppida et midagi proovida või paremaks läheks?
Kõik näpunäited teretulnud!
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Mmmm... kuula hoolega kapoti all, ehk kuuled mingit sellist vihinat vms. Minul olid sarnased sümptomid ja asi oli katkises vaakumvoolikus. Et kui ka sul nii on, siis peaks olema selline õhuimemise heli vms kuulda kapoti alt.
Pead ei anna, aga proovida tasub, ma usun
Pead ei anna, aga proovida tasub, ma usun

Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Mm, vaakumvoolik? Millist mõtled täpsemalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Natuke süütenurka muutes sain niipalju paremaks et ta ei löö enam leeki karpasse tagasi kui natukene gaasi anda. Aga halvasti käib ikka ning kahelt keskmiselt küünlalt juhtme eemaldades muutust ei ole. Endal mõistus otsas.
Keskmised küünlad on tahmased kuid kuivad. Äärmised kuldpruunid.
Keskmised küünlad on tahmased kuid kuivad. Äärmised kuldpruunid.
Viimati muutis kohilapoy, 05 Juun 2011, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
mina mõõdaks silindrite surved ära,siis mõtleks edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Minu probleemiks oli pidurivõimendi vaakumvoolik. Ehk joppab ka sul...kohilapoy kirjutas:Mm, vaakumvoolik? Millist mõtled täpsemalt?
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Vahe on täitsa olemas - kui paak täis siis jääb sopp enam-vähem oma kohale paigale kuhu ta iganes paaki ka settinud on. Kui sõidad paagi kuivaks, siis veab viimane bensiin selle sopa ju bensiinipumba poole kokku ja umbes see pump (sõel) ka on. Sama kehtib ka ujuva sopa kohapealt.T6nis2 kirjutas:Kütte võtmine on ju alati paagi PÕHJAST.Tehke endale TEHNILISELT selgeks,et ei ole olemas ,,ujuvat,,toru. Kui on ,,sopp,,sees,siis vahet pole,kas on paak täis või kohe kohe tühi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Äkki oskab keegi rääkida mismoodi selle pumba normaalselt sealt kätte saaks? Mulle tundus et need klambrid või kinnitused olid seal kaunis jäigad ja ei julgenud väänata ja üksinda ei saanud väga nelja kinnitust korraga väänata ka. Vaataks siis igaksjuhuks ikkagi selle pumba üle.
Ja kas see ei ole võimalik et tal karpa umbes hoopis nüüd?
See teebki selle asja just nii kummaliselt et need kaks küünalt tahmanud on ning ma kardan et kui ta töötakski ainult kahe pütiga, siis ta nii puhtalt ei käiks. Või ei tea ka.
Ja kas see ei ole võimalik et tal karpa umbes hoopis nüüd?
See teebki selle asja just nii kummaliselt et need kaks küünalt tahmanud on ning ma kardan et kui ta töötakski ainult kahe pütiga, siis ta nii puhtalt ei käiks. Või ei tea ka.
Viimati muutis kohilapoy, 06 Juun 2011, 18:57, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
- Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Ventol oli nii, et keerasid selle plekist kaane lahti pagassis, siis võtsin anduri sealt plassmass korgi küljest lahti, siis keerasin sealt selle korgi lahti, see käis vindiga ja siis haarasin pumbast kinni ja seda pidi keerama vastu kella pool pööret ja oligi paagi küljest lahti ja siis saab koos selle ujuki süsteemiga pumba välja tõsta. Kuskil oli isegi üks vene leht kus oli piltidega ära seletatud, kuidas ilusti kätte saab. Usun, et passatil suht taoline süsteem. Ehk keegi mäletab seda linki ja saab sulle anda.kohilapoy kirjutas:Äkki oskab keegi rääkida mismoodi selle pumba normaalselt sealt kätte saaks? Mulle tundus et need klambrid või kinnitused olid seal kaunis jäigad ja ei julgenud väänata ja üksinda ei saanud väga nelja kinnitust korraga väänata ka. Vaataks siis igaksjuhuks ikkagi selle pumba üle.
Ja kas see ei ole võimalik et tal karpa umbes hoopis nüüd?
See teebki selle asja just nii kummaliselt et need kaks küünalt tahmanud on ning ma kardan et kui ta töötakski ainult kahe pütiga, siis ta nii puhtalt ei käiks. Või ei tea ka.
Kõrbetorm OÜ.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
täitsa lõpp, oleks pidanud ikka kõvemini keerama, ma kahtlustasin seda keeramis värki ja ta mõni millimeeter liikus ka. tänud! nädalavahetusel viskan pilgi peale.
kuid kahtlen sügavalt et sellega probleemi lahendatud saan.
kuid kahtlen sügavalt et sellega probleemi lahendatud saan.

-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: 1990a. passatil juhtus midagi süütega arvatavasti,aid
Äkki oskab keegi veel midagi soovitada, ennem kui ma koju teda niisama tühja näppima lähen, lootes et eluvaim uuesti sisse tuleb?